Älä juo pullosta ylähuuli pullonsuun päällä
Jos olet yli kolmevuotias, se näyttää tyhmältä ja on epähygieenistä, kun osa nesteestä palaa suusta pulloon. Huulien välistä mahtuu nestettä hienosti, vaikka suu olisi vain raollaan. 👍
Kommentit (22)
Ylähuuli pitää ollakin pullonsuun alapuolella kun pullonsuusta juodaan. Sama tölkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ylähuuli pitää ollakin pullonsuun alapuolella kun pullonsuusta juodaan. Sama tölkeissä.
minä otan aina tölkinpään kokonaan suuhun
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen exäni, joka nauroi katketakseen aina kun näki minun juovan normaalisti pullon suusta. Hänestä se ihan kummallinen tapa juoda, hän itse kun otti sen koko pullonsuun suuhunsa juodessaan.
Anteeksi mutta repesin tälle aivan täysin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen exäni, joka nauroi katketakseen aina kun näki minun juovan normaalisti pullon suusta. Hänestä se ihan kummallinen tapa juoda, hän itse kun otti sen koko pullonsuun suuhunsa juodessaan.
Anteeksi mutta repesin tälle aivan täysin. :D
Minun teki aina mieli sanoa exälle, että hän juo kuin tuttipullosta :D
Minä juon pullon suusta huulet tiukasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä työnnän koko kalja tölkin suuhun kun on oikein kova oluthimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikittain?
Kai siinä menee samanlailla sylkeä juomaan vaikka joisi ylähuuli pullon suun tukkeena? Miten se tekee sen vähemmän epähygieeniseksi? Käyttäkää itse juomalasia, jos ällöttää pullosta juominen. Mä juon huulet ympärillä siksi, koska se on helpompaa ja silleen voi huolettomammin hörppäistä eikä samalla kävellessä vahingossa hulahda juomat naamalle eikä muutenkaan tarvitse pyyhkäistä ylähuulta.
Naisille ja homoseksuaaleille luonnollisempaa tunkea pullo kurkkuun, koska u know. Mutta karski heteromies ei laita mitään suuhunsa
Vierailija kirjoitti:
Kai siinä menee samanlailla sylkeä juomaan vaikka joisi ylähuuli pullon suun tukkeena? Miten se tekee sen vähemmän epähygieeniseksi? Käyttäkää itse juomalasia, jos ällöttää pullosta juominen. Mä juon huulet ympärillä siksi, koska se on helpompaa ja silleen voi huolettomammin hörppäistä eikä samalla kävellessä vahingossa hulahda juomat naamalle eikä muutenkaan tarvitse pyyhkäistä ylähuulta.
Kokeile niin huomaat miten helppoa se on. Kun olet valmis, menee ylähuuli kiinni samaan aikaan kun lähdet kallistamaan takaisin alas. Ei sieltä hulahda mitään, eikä tarvitse pyyhkiä ylähuulta kun kallistat pulloa huulille aina vain sen verran mitä tarvitsee.
Join tuolleen vielä 7-vuotiaana, mutta taisin viimestään leffoissa tajuta miten vaikea sitä limua oli niin vetää :D Helpompaa ja siistimpää huulien välistä, eikä näytä yhtä oudolta.
Koko pullonsuu suuhun. Muut tavat on epänormaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Tölkkien pinnat on täynnä kaikenlaista kakkaa, ei niistä voi juoda suoraan ellei niitä pese
Mä kaadan pullosta suuhun ylähuuli pullonsuun päällä, mutta niin, että pullo vain lepää alahuulen päällä. Eihän sitä pulloa ole tarkoitus imeä kuitenkaan?
Kohotan pullon komeasti ilmaan ja kaataa lorotan sieltä suuhuni. Vähän saattaa roiskua, mutta eniten mietityttää, mitä kaikkia leijailevia bakteereita ehtiikään juomaani tarttua ennen kuin se saavuttaa suuni. Mutta eihän pullonsuuhun, saati tölkkiin, voi omalla, puhtaalla suulla voi koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile niin huomaat miten helppoa se on. Kun olet valmis, menee ylähuuli kiinni samaan aikaan kun lähdet kallistamaan takaisin alas. Ei sieltä hulahda mitään, eikä tarvitse pyyhkiä ylähuulta kun kallistat pulloa huulille aina vain sen verran mitä tarvitsee.
No mä kävelen kotonakin usein huonekaluja päin, vaikka näen missä ne on ja tilaa mennä vierestä. Sama juttu juomisen kans. Oon siis kyllä juonut tuollakin tyylillä joskus, kun mies valitti samasta asiasta. :D Vaikka tiedän, missä mun ylähuuli on ja tunnen miten sieltä tulee kallistaessa, niin tuolla tyylillä juodessa nyt vain itelle sattuu joskus enemmän vahinkoja kiireessä ja muutenkin, niin siksi turvallisempaa juoda omalla kamelityylillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin juodessa tule nieleskeltyä ilmaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin juodessa tule nieleskeltyä ilmaa enemmän?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?
Nenäänkö ne pitää työntää?