Kuvaile millainen on eteerinen nainen?
Esim. millaiset kasvonpiirteet, pukeutuminen, muita erityispiirteitä? Entäpä yleinen olemus tai käytös?
Kommentit (44)
Yleensä eteerinen tarkoittaa hieman erikoisen näköistä ja jollain tapaa ehkä haurasta tai herkkää olemusta.
Esim Martina Aitolehti tai Jutta Larm
Minua sanottiin eteerisen näköiseksi teininä, kun laitoin puoli kiloa valkoista meikkiä naamaan. Olin gootti. Olin lähinnä ahdistunut. Olin sekä hauras että hyvin herkkä.
Leijaili juuri ikkunan editse. Hitaasti lipuen.
Olikohan Mary Poppins...
Monacon prinsessa Charlene on mielestäni eteerinen nainen ja Angelica tässä elokuvassa: https://www.youtube.com/watch?v=JWznv9jlwKs
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, kumpikin noista kaakattijista ja pyllistelijöistä ovat yhtä kaukana eteerisestä kuin itä lännestä.
Aitolehti on pelkkä hupakko.
Vierailija kirjoitti:
no nämä ei nyt ainakaan ole. Mun mielestä esim Manuella Bosco on eteerinen tai Marilyn Moroe
Quannah Chasinghorse on mun mielestä eteerinen: https://media.vogue.mx/photos/608725c93755815761dd5108/master/w_2732%2c…
Pienet kasvot, suuret silmät, suora nenä, pitkä kaula.
Hajusteeton tai luomu. Klassinen pukeutuminen. Kiva luonne, enkelimäinen, kirkas ajatus. Voisi soittaa vaikka kannelta tai toimia meediona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, kumpikin noista kaakattijista ja pyllistelijöistä ovat yhtä kaukana eteerisestä kuin itä lännestä.
Kauniita naisia ovat.
Se ranskisvosu, deppin exxä. Joe Le taxi.
Sellainen joka on ihan etyyleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia ovat.
-
Aitolehtikö muka kaunis nainen? Sallikaa mun nauraa ja nauran vaikka ette sallisikaan.
Aitolehti muistuttaa enemmän miestä, kuin naista. Leukakin miesmäinen.
Epäilen, että hänelle on tehty sukupuolen korjausleikkaus, on niin miesmäinen nainen kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Se ranskisvosu, deppin exxä. Joe Le taxi.
Vanessa Paradise
Cate Blanchett Sormusten Herrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia ovat.
-
Aitolehtikö muka kaunis nainen? Sallikaa mun nauraa ja nauran vaikka ette sallisikaan.
Aitolehti muistuttaa enemmän miestä, kuin naista. Leukakin miesmäinen.
Epäilen, että hänelle on tehty sukupuolen korjausleikkaus, on niin miesmäinen nainen kuin olla voi.
Miltähän sinäkin näytät 🤣 uskon että et kovin erikoisen näköinen ole
Liikehtii sirosti puutarhakutsuilla