Työkaveri RUSAUTTELEE rystysiään joka 5. minuutti!!
Aloitin uudessa työssä jossa on avokonttori, ja viereisellä työpisteellä on tyyppi joka jatkuvasti naksuttaa sorminiveliään, ja aina väliin vetää kunnon ryskynän vähintään neljällä rystysellä. Pitäisi voida keskittyä haastaviinkin tilanteisiin mutta aivot sammuu aina kun vierestä kuuluu NAKSUNROUSKIS.
En millään halua uutena olla joku valittaja, ja haluaisin että harmonia säilyy.
Pelkään että alan passiivis-aggressiiviseksi. Eilen naksutin kynää joka kerta kun vierestä kuului rusaus. Ja vieressä oleva kaveri katsoi ärsyyntyneenä kun klikkailin kynää. Tuli sellanen olo että HEHHEH!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minun on ainakin säännöllisesti naksauteltava sormiani koska ne alkavat ajan kuluessa tuntumaan jotenkin tönköiltä. Naksauttaminen auttaa aina.
Olisit lopettanut ajoissa.
Minuakin häiritsee toistuvat äänet silloin, kun yritän keskittyä. Aikoinaan meinasin saada raivarin ylioppilaskokeessa, kun vieressä istunut naputti kengällään pöydän jalkaa varmaan tunnin yhteen menoon. Napnapnapnapnapnaputinap.
Rupee piereen, niin katsotaan kumpi lähtee ensimmäisenä työpaikasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on ainakin säännöllisesti naksauteltava sormiani koska ne alkavat ajan kuluessa tuntumaan jotenkin tönköiltä. Naksauttaminen auttaa aina.
Miten niin ajoissa? Kerropas nyt minulle vähän tarkemmin millainen harhakäsitys sinulla on tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin häiritsee toistuvat äänet silloin, kun yritän keskittyä. Aikoinaan meinasin saada raivarin ylioppilaskokeessa, kun vieressä istunut naputti kengällään pöydän jalkaa varmaan tunnin yhteen menoon. Napnapnapnapnapnaputinap.
Joo mulla kanssa oli kirjoituksissa vieressä tyyppi joka naputti jalkaa! Silleen tärisytti sitä kantapäätänsä lattiaa vasten. Jos olisin ihminen jolla ei ole mitään reaktioidensa hallintaa niin olisin ottanut sen napukengän kaverin jalasta ja mähjönyt sillä uuden otsan muodon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ajoissa? Kerropas nyt minulle vähän tarkemmin millainen harhakäsitys sinulla on tästä aiheesta.
Älä ala naksutella niin sitä ei tarvi tehdä tulevaisuudessakaan. Kukaan ei tule sellaiseen ikään että pitää alkaa naksauttamalla poistaa sormien jumia. Se on ihan omasta toiminnasta aiheutuvaa.
Otat lekan ja käyt rusauttamassa ne nivelet kerta laakilla.
Nykymaailma on h e l v e t t i ä.
T. Itsetuhoisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen häiritsee kaikkia paitsi sitä naputtajaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ala naksutella niin sitä ei tarvi tehdä tulevaisuudessakaan. Kukaan ei tule sellaiseen ikään että pitää alkaa naksauttamalla poistaa sormien jumia. Se on ihan omasta toiminnasta aiheutuvaa.
Heh! Mistähän sinä tuollaisen vääränlaisen käsityksen olet saanut? Juuri äsken muuten naksautin sormiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla kanssa oli kirjoituksissa vieressä tyyppi joka naputti jalkaa! Silleen tärisytti sitä kantapäätänsä lattiaa vasten. Jos olisin ihminen jolla ei ole mitään reaktioidensa hallintaa niin olisin ottanut sen napukengän kaverin jalasta ja mähjönyt sillä uuden otsan muodon.
Jep. Kauanko joukoe kesti. Entäs työpäivä? Entäs työura?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kauanko joukoe kesti. Entäs työpäivä? Entäs työura?
Kauan sulla juomaputki?
Yksinkertaiset kaverit on näitä naksuttelijoita. Mä sanoisin, että pahalle kuulostaa, voisiko hän sen lopettaa. Jos ei onnistu, pyydä uusi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiset kaverit on näitä naksuttelijoita. Mä sanoisin, että pahalle kuulostaa, voisiko hän sen lopettaa. Jos ei onnistu, pyydä uusi paikka.
Pyysin uutta työpistettä muihin asioihin vedoten. Ei onnistu äkisti kun oma kone ja omat systeemit, plus ollut muutenkin teknistä häikkää saada koko toimiston koneet toimimaan samalla kerralla. Mutta oikeasti oli ihan hyvä idis. Vieläkään en ole keksinyt hyvää tapaa sanoa että eisaamarilopeta, mut silleen hienotunteisesti. Tyyppi vaikuttaa muuten mukavalta, mitä ollaan pari sanaa vaihdettu. Ei ole kiva pilata ilmaa olemalla nipo.
-AP
Mulla oli kerran mennä hermo kun iltalukiossa istui vieressä tyyppi joka koko ajan NYPPI jotain pöydältään ja ripotteli sitä "jotakin" mun suuntaan. Siis sama juttu 45 min. joka saamarin viikko. Otti jotain etusormen ja peukalon väliin, ojensi käden mun suuntaan ja pudotti.
En ole ikinä naksautellut sormiani enkä rystysiäni. Tuo naksauttelu on varmaan sellainen opittu tapa purkaa jännitystä tai pitkästymistä. On sijaistoimintaa kuten kynän naksauttelu, jalan naputtelu, husten sukiminen, roskien nyppiminen, tavaroiden riviin asettelu, silmälasien päähän, takaisin, ylös otslle ja alas asettelu, jne. Näitä on vaikka kuinka.
Kun näihin johonkin ryhtyy siitä tulee tapa josta on vaikea luopua.
Mitään jumitusta sormissa tai pakollista naksauttelun tai rusautteluntarvetta tuskin lääketieteellisesti löytyy. Se tunne on omassa päässä.
Ihminen siihen itse uskoo, että helpottaa, alitajuisesti "kaipaa" naksautusta tai rusautusta.
Miten joku edes saa naksautettua? Mulla on sormet sitten varmaan pysyvästi jumissa, kun eivät rusahda vaikka kuinka työnnän.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku edes saa naksautettua? Mulla on sormet sitten varmaan pysyvästi jumissa, kun eivät rusahda vaikka kuinka työnnän.
Niinpä. Miten yleensä joku ihminen aloittaa tuon rusauttelun? Miten tulee sellainen mieleen? Alanpa nyt tästä rusautella sormiani tai rystysiäni. Tuskin jo lapsena kukaan sitä tekee, missä vaiheessa tapa alkaa?
Luulisi olevan niin kammottavaa, että loppuisi alkuun.
Kertokaa rusauttelijat.