Painan 98 kiloa :(
En ole käynyt vaa'alla vuoteen. Silloin muistaakseni painoin 92 kg ja olin siis viimeisilläni raskaana! Tässä onkin sitten työtä...
Kommentit (30)
Kannattaa tarkistuttaa ferritiini, jos alhainen et voi laihtua,stressissä lihoo vaikkei söis mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tarkistuttaa ferritiini, jos alhainen et voi laihtua,stressissä lihoo vaikkei söis mitään.
Multa ainakin aina vaan lähtee painoa jos stressaa tai on suruja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo paljon ole. Älä päästä ykli 100kg! Minä painan 130,5 kg ja 157 cm on pituutta! Olen jo menetetty tapaus!Ei ihme että pumppu ei jaksa! Masentaa
Mitä tk sanoo? Onko heillä tarjota mitään? Vesiliikunnasta olisi varmaan hyvä aloittaa. Ei tarvitse olla menetetty tapaus jos ei halua, vaan haluaa jotain muuta enemmän kuin pelätä avuttomana.
Ozempic käyttöön. Laihduin vuodessa 42 kg. Vaatii elämäntapamuutoksen ja uudet ruokailutavat. Lääke ei itsessään laihduta, mutta vaikuttaa kylläisyyteen. Mikäli saat reseptin laihdutustarkoitukseen, joudut
maksamaan lääkkeen kokonaan itse, eikä se kerrytä Kelan maksukattoa. Maksaa 124€/kk, eli n. 30€/vko. Koko 52 on nyt vaihtunut kokoon 42. Käytän lääkettä vielä ainakin vuoden ja paino varmaan vielä hissukseen tippuu. Yritän löytää kultaisen keskitien syömisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ozempic käyttöön. Laihduin vuodessa 42 kg. Vaatii elämäntapamuutoksen ja uudet ruokailutavat. Lääke ei itsessään laihduta, mutta vaikuttaa kylläisyyteen. Mikäli saat reseptin laihdutustarkoitukseen, joudut
maksamaan lääkkeen kokonaan itse, eikä se kerrytä Kelan maksukattoa. Maksaa 124€/kk, eli n. 30€/vko. Koko 52 on nyt vaihtunut kokoon 42. Käytän lääkettä vielä ainakin vuoden ja paino varmaan vielä hissukseen tippuu. Yritän löytää kultaisen keskitien syömisten suhteen.
Kuulostaa lumelääkkeeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maksamaan lääkkeen kokonaan itse, eikä se kerrytä Kelan maksukattoa. Maksaa 124€/kk, eli n. 30€/vko. Koko 52 on nyt vaihtunut kokoon 42. Käytän lääkettä vielä ainakin vuoden ja paino varmaan vielä hissukseen tippuu. Yritän löytää kultaisen keskitien syömisten suhteen.Kuulostaa lumelääkkeeltä.
Kuulostaa kateelliselta ihmiseltä. Kumpaa kadehdit enemmän, sitä että onnistuin vai sitä, että pystyn tuon summan lääkkeestä maksamaan ihan omasta pussistani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui saakeli kun intissä painoin 74 kg ja 185 cm pitkä ja olen mies. Nyt kieltämättä muutama kilo lisää tullut siinä 80kg seutuvilla.
Arvatkaapa suomalaisten naisten keskipaino ja pituus?
Niin
168 cm
...
73 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mikä teitä oikein vaivaa, häh? Yäk!!!!
Mä painan 50 kiloa ja voi jeesus että mua ottaa päähän nää muiden painojen taivastelijat.
Tekis mieli lihoa ihan vittuillakseen.
Ei lihominen ole helppoa, varsinkaan jos olet aina liikkunut ja nautit siitä,ja syönyt kuten pitääkin.
Sitte pitäs yhtäkkiä opetella napostelemaan,tai syömään rasvaista/sokerista safkaa.. Ois vaan maha kipeenä aina,ja ei nouse paino.
t.anoreksia.
Mä painan nyt 96kg, pituus 168cm. Laihduttanut 19 kg ja jatkan yhä. Alku on tosi hankalaa. Laita lapsi kärryihin ja lähde kävelemään, tarpeeksi pitkiä lenkkejä kun tekee plus vettä ja suoloja päivittäin tarpeeksi niin lähtee paino putoamaan. Alkuun lähtee nihkeästi, mutta tsempillä jatkat ja huomaatkin että paino putoaa pikku hiljaa helpommin.
Et nyt kuitenkaan onnistunut valistamaan meitä muusta kuin alhaisesta älykkyysosamäärästäsi. Katsos kun jokainen ylipainoinen tietää painonsa, ainakin noin suunnilleen. Ja hei, vaatekokokin sen jo kertoo.
Lisäksi ylipainon haitat ovat varmasti kaikkien tiedossa. Sun ei tarvitse täällä yökkiä, eli edelleenkin; pidä huolta omista asioistasi!