Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap

Kommentit (539)

Vierailija
101/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luikauttaa yllärinä pöllönsilmään. Sanottu on, mutta sinne veri vetää.

pöllönsilmä? :DDD

Vierailija
102/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Onneksi olen viimein yksin puhtaitten lakanoiden välissä sininen suklaa iltapalana. Yö pöydällä kimppu luonnonkukkia.

Mulla kanssa kokonainen fazun sininen levy sängyssä. Saa paremmin unta kun syö sen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99

Vierailija
104/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas vaimoni sanoi että ole kuulemma tyytyväinen jos miehesi edes pesee ylipäätään pyykkiä! Ap

Nyt taisit vahingossa kirjoittaa ap viestisi loppuun. Et ole ap. Terveisin ap

Vierailija
105/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vähän järkyttyneenä näitä kommentteja. Ihmiset kertovat aika inhottavia juttuja miehistään, ja jotkut menevät niin pitkälle, että sanovat, etteivät pidä siitä, että miehensä hengittää.

Miten ihmiset sitten ovat naimisissa miestensä kanssa, jos tilanne on tuo? En ymmärrä.

Odotin ehkä enemmän "paukauttaa etuoven liian kuuluvasti kiinni" -tyyppisiä säyseitä kommentteja. ap

Vierailija
106/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kahdesti vuodessa Pattayalla kavereiden kanssa "golfaamassa".

Vierailija
107/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöttää elokuvien päälle. Koskaan ei voida katsoa elokuvaa siihen keskittyen, vaan aina siitä täytyy analysoida jotain.

Mä opetin puolisoni olemaan hiljaa siten että joka kerta kun rupesi mokeltamaan huusin täysiä päin naamaa "HILJAA" säikähti ja hiljeni ja pian oppi

ettei lefan aikana mokelleta😊

Tää on kyllä mahtava! Silleen samalla tyylilläkö huusit kuin Kummeleissa se sotilasfaija, jonka polvihousukersa aina vänisi, kuinka joku ilkeä poika pihalla uhkasi ampua ilmakiväärillä :D

Vierailija
108/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vähän järkyttyneenä näitä kommentteja. Ihmiset kertovat aika inhottavia juttuja miehistään, ja jotkut menevät niin pitkälle, että sanovat, etteivät pidä siitä, että miehensä hengittää.

Miten ihmiset sitten ovat naimisissa miestensä kanssa, jos tilanne on tuo? En ymmärrä.

Odotin ehkä enemmän "paukauttaa etuoven liian kuuluvasti kiinni" -tyyppisiä säyseitä kommentteja. ap

Elämä on realismia, ei elokuvaa jota katsotaan odotusarvoilla. Elämä on usein raaempaa kuin elokuvissa. Totuus kirpaisee.

Vierailija
109/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on realismia, ei elokuvaa jota katsotaan odotusarvoilla. Elämä on usein raaempaa kuin elokuvissa. Totuus kirpaisee.

Jep, ja sen lisäksi: tämä on AV.

Vierailija
110/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaa.

Vierailija
111/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nyppii partakarvoja, niitä sitten ruokapöydällä, sohvalla ym. Inhottaa, kun leivän päältäkin löytyy.

Vierailija
112/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese aiheuttamiaan paskarantuja pöntöstä. Sataan kertaan oon sanonut että se harja on siinä pöntön vieressä ihan sitä varten. Ei kuulemma tarvi pestä kun aina ne on siitä itsestään hävinneet. Niin, voisiko olla että joku muu on ne jynssännyt kun ei pysty oksentamatta käymään muuten vessassa.

Vierailija
113/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joskus vaan usein, valehtelee ja jättää kertomatta.

Vierailija
114/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se hengittäminen oli vain huono vitsi. Mua se huvitti, koska lapseni on joskus valittanut, että sisko hengittää. Ei tarkoittanut, että pitäisi lopettaa hengittäminen kokonaan, vaan häntä ärsytti, kun sisko tuli liian lähelle ja hengitti liian äänekkäästi, olisikohan ollut nuhainen.

Vierailija
115/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohmuaa kahvipöydässä, noutopöydässä, kaikkialla. Hävettää. Olen nätisti tiedustellut toimintansa syytä ja kerrannut pöytätapoja, mutta huonosti näyttää muistissa pysyvän.

Vierailija
116/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viheltäminen. Siitä tulee mieleen joku soittorasia, joka soittaa jotakin lyhyttä pätkää laulusta, eikä koskaan pääse loppuun asti, vaan tietyssä kohdassa pomppaa aina alkuun.

Vierailija
117/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu sisustukseen. Ripustaa pyykit kuivumaan ihmeelliseen järjestykseen. Kun imuroi, niin kolistelee kaikkia huonekaluja ihan tahallaan. Vonkaa seksiä.

Tämä kyllä kertoo kirjoittajasta aika paljon...vai lankesinko provoon?

Vierailija
118/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna minun kierrellä kaupassa rauhassa, vaan seuraa perässä kuin koiranpentu. Vaikka hän olisi tylsistynyt, niin voisi silti keksiä itselleen jotain omaa katseltavaa kaupassa.

Jos haluat kierrellä kaupassa yksin, miksi alunperin otit sen miehen mukaan kauppareissulle?

Vierailija
119/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se hengittäminen oli vain huono vitsi. Mua se huvitti, koska lapseni on joskus valittanut, että sisko hengittää. Ei tarkoittanut, että pitäisi lopettaa hengittäminen kokonaan, vaan häntä ärsytti, kun sisko tuli liian lähelle ja hengitti liian äänekkäästi, olisikohan ollut nuhainen.

Minä käytän aina nukkuessa korvatulppia koska mieheni ähisee kovaa suu auki nukkuessaan. Eipä hän kai sille mitään voi, mutta toisaalta minä en voi sille mitään että en voi nukkua sellaisessa puhinassa. Sitten kun vielä kääntää kylkensä niin että hengittää aina jotenkin sopivassa kulmassa pää takakenossa minuun päin suu auki sieltä käy semmoinen viima naamaan tai selkään että on pakko laittaa tyyny väliin. Kyllähän se vähän ärsyttää että nukkuminen on tällainen operaatio. En tuota hengittää-kommenttia kirjoittanut mutta olisin kai voinut.

Vierailija
120/539 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ärsytä vielä mikään, mutta mä oonkin vasta rakastumisvaiheessa

Kehotan kaikella rakkaudella että keskustelette ja sovitte joka ainoan asian ennen kun aiotte lyödä hynttyyt yhteen. Tässä ketjussa vain raapaisu arkitodellisuudesta.

ai että, ammutko räkäpalloja useinkin ilmaan tai kutsutko viiksiä nimellä pelkät?

Juuri niin. Ne päättömät keskustelut on parhaita, saa nauraa rakkaan kanssa kunnolla ja on niistä hyötyäkin. Oppii tuntemaan kunnolla ja opitte puhumaan keskenänne, sen kiehnäämisen lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän