Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella röyhkeä mies Helsnigissä

Vierailija
18.06.2022 |

Olimme perheen kanssa Helsingissä päiväretkellä perheen kanssa. Vuokrasimme sähköskootterit koko perheelle ja menimme ravintolaan. Jätimme skootterit ravintolan terassin viereen siten että sen kyllä tajusi niiden kuuluvan meille. Siihen sitten tuli joku nuori mies ja otti meidän skootterit. Mies koitti sanoa että ne on meidän mutta tämä nuori mies ei välittänyt. Onko kaupungissa aina tälläistä? Että ihmiset ajattelevat vain itseään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sai useamman skootterin yhtaikaa siitä otettua?

Siis yhden vain, mutta emme päässeet tietysti jatkamaan matkaa kun 3 lasta ja 2 aikuista.

AP

Miten saatte 3 lasta niihin mahtuu?Eikö niissä ole lukkoja?Jos on ? Oli oma mokanne! Mutta huono tarina,en siihen usko!

Minä uskon tämän tarinan! Monet maalaiset ovat köyhiä, joten koko perhe matkustaa edullisesti yhdellä (1) skootterilla. Maalta olen itsekin ja vähävarainen ja ehkä myös hyväuskoinen.

Vierailija
22/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täynnä neppiksiä, ei voi odottaa enää ystävällistä kohtelua Hesassa. 😔

Mikä ihmeen neppis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole vapaasti otettavissa kaikille jos ne on kadulla eikä ne ole käytössä sillä hetkellä? Kysyn ihan vilpittömästi kun ei ole ollut asiaa suurimpiin kaupunkeihin sen jälkeen kun ne rantautui myös suomeen

Mutta jos ne on selkeästi pysäköity terassin pöydän viereen niin pitäisi olla vähän pelisilmää että ne on varmaan varattuja.

Vierailija
24/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitiovaunulla pääsee myös rypsikynsi:

Vierailija
25/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tämän tarinan! Monet maalaiset ovat köyhiä, joten koko perhe matkustaa edullisesti yhdellä (1) skootterilla. Maalta olen itsekin ja vähävarainen ja ehkä myös hyväuskoinen.[/quote]

Juu, telkussahan näkee pätkiä esim. Thaimaasta, Intiasta tms. maasta jossa tätä näyttää tapahtuvan.

Onko siellä edes kiellettyä, en tiedä.

Mukana iso kuorma, jokunen kanakin saattaa kulkea mukana.

Mutta Suomessa?

Ei ja onneksi!

Mutta provohan sinunkin viestisi on tai olet tyhmä (sekä näet omiasi)...

Vierailija
26/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maalaiset ovat köyhiä...

Asutko siellä Thaimaassa vai mistä tällainen käsitys?

Ja muuten, jos on köyhä niin ei siinä ole varaa skoottereihin tms.

Eikä kunnon provoihinkaan🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän