Todella röyhkeä mies Helsnigissä
Olimme perheen kanssa Helsingissä päiväretkellä perheen kanssa. Vuokrasimme sähköskootterit koko perheelle ja menimme ravintolaan. Jätimme skootterit ravintolan terassin viereen siten että sen kyllä tajusi niiden kuuluvan meille. Siihen sitten tuli joku nuori mies ja otti meidän skootterit. Mies koitti sanoa että ne on meidän mutta tämä nuori mies ei välittänyt. Onko kaupungissa aina tälläistä? Että ihmiset ajattelevat vain itseään?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Täynnä neppiksiä, ei voi odottaa enää ystävällistä kohtelua Hesassa. 😔
Mikä ihmeen neppis?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole vapaasti otettavissa kaikille jos ne on kadulla eikä ne ole käytössä sillä hetkellä? Kysyn ihan vilpittömästi kun ei ole ollut asiaa suurimpiin kaupunkeihin sen jälkeen kun ne rantautui myös suomeen
Mutta jos ne on selkeästi pysäköity terassin pöydän viereen niin pitäisi olla vähän pelisilmää että ne on varmaan varattuja.
Raitiovaunulla pääsee myös rypsikynsi:
Minä uskon tämän tarinan! Monet maalaiset ovat köyhiä, joten koko perhe matkustaa edullisesti yhdellä (1) skootterilla. Maalta olen itsekin ja vähävarainen ja ehkä myös hyväuskoinen.[/quote]
Juu, telkussahan näkee pätkiä esim. Thaimaasta, Intiasta tms. maasta jossa tätä näyttää tapahtuvan.
Onko siellä edes kiellettyä, en tiedä.
Mukana iso kuorma, jokunen kanakin saattaa kulkea mukana.
Mutta Suomessa?
Ei ja onneksi!
Mutta provohan sinunkin viestisi on tai olet tyhmä (sekä näet omiasi)...
Monet maalaiset ovat köyhiä...
Asutko siellä Thaimaassa vai mistä tällainen käsitys?
Ja muuten, jos on köyhä niin ei siinä ole varaa skoottereihin tms.
Eikä kunnon provoihinkaan🤣
Minä uskon tämän tarinan! Monet maalaiset ovat köyhiä, joten koko perhe matkustaa edullisesti yhdellä (1) skootterilla. Maalta olen itsekin ja vähävarainen ja ehkä myös hyväuskoinen.