Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdetään perheen kanssa Turkkiin Alanyaan viikon päästä

Korjaus
18.06.2022 |

Kokemuksia alanyasta?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte rahat öhlämeille?

Koska Turkin ilmasto ja nähtävyydet kiinnostaa.

Paksu makkara sua kiinnostaa.

Sitten kannattaa suunnata ennemmin afrikkaan mustan makkaran perään. Turkkilaisilla on pieni nippeli kuten muillakin taatelintallojilla.

Kuulemma länsi-afrikassa on isoimmat, tyyliin Nigeria.

Tuo on rasistinen maan nimi.

Niin on, parempi olisi Tummaihoinenia.

Vierailija
42/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja kaverini olimme viikon Turkissa neljän tähden hotellissa.

Sain sinä aikana salmonellan, ameeban, giardian ja joitain muita pöpöjä, joiden takia vietin kaksi viikkoa trooppisten tautien osastolla Suomeen palattua.

Tyttökaverini taas kaapattiin matkan aikana autoon, jossa kolme kundia raiskasi ja "tuttu" taksinkuljettaja katseli vierestä ja nauroi. Hänkin joutui käymään sairaalassa Suomessa, abortissa.

Tapahtumista on toki jo kulunut vuosia, mutta Turkkiin päin en sylkäisekään enää.

Ja miinusta tulee tähän. Valitettavasti elämäni ensimmäinen ja viimeinen Turkin-matka on totta ja tapahtunut. Kaverini traumatisoitui pahasti. Itse selvisin vähemmällä, koska vietin suurimman osan lomasta vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja kaverini olimme viikon Turkissa neljän tähden hotellissa.

Sain sinä aikana salmonellan, ameeban, giardian ja joitain muita pöpöjä, joiden takia vietin kaksi viikkoa trooppisten tautien osastolla Suomeen palattua.

Tyttökaverini taas kaapattiin matkan aikana autoon, jossa kolme kundia raiskasi ja "tuttu" taksinkuljettaja katseli vierestä ja nauroi. Hänkin joutui käymään sairaalassa Suomessa, abortissa.

Tapahtumista on toki jo kulunut vuosia, mutta Turkkiin päin en sylkäisekään enää.

Ja miinusta tulee tähän. Valitettavasti elämäni ensimmäinen ja viimeinen Turkin-matka on totta ja tapahtunut. Kaverini traumatisoitui pahasti. Itse selvisin vähemmällä, koska vietin suurimman osan lomasta vessassa.

Minun luokkakaverini yläasteella lähti iloisena perheensä kanssa Turkin lomalle aikanaan. Takaisin tuli traumatisoitunut ja ikuiset arvet saanut paikallisten raiskaamaksi joutunut tyttö. Siitä asti olen pitänyt sitäkin kansaa täytenä roistosakkina enkä ole näköjään erehtynyt.

m38

Vierailija
44/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin matkojen boikotti on kyllä keskiluokkaisinta mitä tiedän taas hetkeen :D

Vierailija
45/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta en keksi yhtään syytä sille, miksi Turkkiin ei voisi matkustaa. Ei se Ertokaani sillä mieltään muuta, että suomalaiset jättävät Alanyan väliin. Turkissa kun käy "hieman" muitakin kuin suomalaisia. 

Vierailija
46/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkin matkojen boikotti on kyllä keskiluokkaisinta mitä tiedän taas hetkeen :D

Kun kapasiteetti on hieman puutteellinen pitää hyvesignaloida asioilla, joilla ei ole mitään merkitystä. Sitten voi rauhassa sädekehän loisteessa ostella pikkuisten vietnamilaislasten riistopajassa ompelemia legginsejä tms. 

Vierailija
47/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös jäätte sinne

Vierailija
48/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki ei päästä Suomea NATO on yhyy ja Pirkko ei pääse Turkkiin byhyy koska tunteet

Kyllä päästää :) se ettei päästä nopeasti ei tarkoita sitä etteikö päästäisi joten yhyy itsellesi :D

Vierailija
49/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä mihinkään ns etelään kesällä.täältä lähteviä.

Yksi aamu kävelin läheisen pienen järven ympäri. Tuoksuu kielo ja rannassa keltaiset kurjenpolvet. Ilma raikas ja toisaalta kuin hienoista hienoin parfyymi. Ei ole kylmä muttei liian kuumakaan. Koivut heijastuvat kimaltavan veden pinnasta. Joku pulahtaa järveen. Järvellä joutsenpari. Sorsilla poikaset. Mustikat kukassa. Paratiisi.

Tämänkö korvaisi pieni uima-allas täynnä aurinkorasvaa ja hikeä, paahtava aurinko ja sen polttama arka iho, saastunut ilma ja ruokamyrkytys.

Vierailija
50/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homot, ämmät ja muut nössöt menee turkkiin lomalle.

Vierailija
51/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette lähde.

Peruuttakaa se matka. Tämä on käsky. Olette muuten surkeita pettureita.

Vierailija
52/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain homot, ämmät ja muut nössöt menee turkkiin lomalle.

Ja köyhät

Vierailija
53/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareille rahaa ....

Vierailija
54/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää provo se vaan jaksaa palstalaisia kiihottaa uudestaan ja uudestaan. Joka päivä joku on muka lähdössä Turkkiin ja kymmenet triggeröityneet öyhöt alkaa huutamaan kuorossa. Vttu mitä urpoja.

Vierailija
55/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna mitään ilmeiseksi ne ottaa itse hinnan kaikesta.

Vierailija
56/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää provo se vaan jaksaa palstalaisia kiihottaa uudestaan ja uudestaan. Joka päivä joku on muka lähdössä Turkkiin ja kymmenet triggeröityneet öyhöt alkaa huutamaan kuorossa. Vttu mitä urpoja.

No mutta, kiihotuithan sinä itsekin :D!

Vierailija
57/57 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimihan ne "en käytä koskaan maskia" provotkin pari vuotta. Tässä uusi hyvä kiihottava aihe, kun maskit ei enää mammoja kiihota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän