Lähdetään perheen kanssa Turkkiin Alanyaan viikon päästä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Minä ja kaverini olimme viikon Turkissa neljän tähden hotellissa.
Sain sinä aikana salmonellan, ameeban, giardian ja joitain muita pöpöjä, joiden takia vietin kaksi viikkoa trooppisten tautien osastolla Suomeen palattua.
Tyttökaverini taas kaapattiin matkan aikana autoon, jossa kolme kundia raiskasi ja "tuttu" taksinkuljettaja katseli vierestä ja nauroi. Hänkin joutui käymään sairaalassa Suomessa, abortissa.
Tapahtumista on toki jo kulunut vuosia, mutta Turkkiin päin en sylkäisekään enää.
Ja miinusta tulee tähän. Valitettavasti elämäni ensimmäinen ja viimeinen Turkin-matka on totta ja tapahtunut. Kaverini traumatisoitui pahasti. Itse selvisin vähemmällä, koska vietin suurimman osan lomasta vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja kaverini olimme viikon Turkissa neljän tähden hotellissa.
Sain sinä aikana salmonellan, ameeban, giardian ja joitain muita pöpöjä, joiden takia vietin kaksi viikkoa trooppisten tautien osastolla Suomeen palattua.
Tyttökaverini taas kaapattiin matkan aikana autoon, jossa kolme kundia raiskasi ja "tuttu" taksinkuljettaja katseli vierestä ja nauroi. Hänkin joutui käymään sairaalassa Suomessa, abortissa.
Tapahtumista on toki jo kulunut vuosia, mutta Turkkiin päin en sylkäisekään enää.
Ja miinusta tulee tähän. Valitettavasti elämäni ensimmäinen ja viimeinen Turkin-matka on totta ja tapahtunut. Kaverini traumatisoitui pahasti. Itse selvisin vähemmällä, koska vietin suurimman osan lomasta vessassa.
Minun luokkakaverini yläasteella lähti iloisena perheensä kanssa Turkin lomalle aikanaan. Takaisin tuli traumatisoitunut ja ikuiset arvet saanut paikallisten raiskaamaksi joutunut tyttö. Siitä asti olen pitänyt sitäkin kansaa täytenä roistosakkina enkä ole näköjään erehtynyt.
m38
Turkin matkojen boikotti on kyllä keskiluokkaisinta mitä tiedän taas hetkeen :D
Provohan tämä on, mutta en keksi yhtään syytä sille, miksi Turkkiin ei voisi matkustaa. Ei se Ertokaani sillä mieltään muuta, että suomalaiset jättävät Alanyan väliin. Turkissa kun käy "hieman" muitakin kuin suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Turkin matkojen boikotti on kyllä keskiluokkaisinta mitä tiedän taas hetkeen :D
Kun kapasiteetti on hieman puutteellinen pitää hyvesignaloida asioilla, joilla ei ole mitään merkitystä. Sitten voi rauhassa sädekehän loisteessa ostella pikkuisten vietnamilaislasten riistopajassa ompelemia legginsejä tms.
Vierailija kirjoitti:
Turkki ei päästä Suomea NATO on yhyy ja Pirkko ei pääse Turkkiin byhyy koska tunteet
Kyllä päästää :) se ettei päästä nopeasti ei tarkoita sitä etteikö päästäisi joten yhyy itsellesi :D
Itse en ymmärrä mihinkään ns etelään kesällä.täältä lähteviä.
Yksi aamu kävelin läheisen pienen järven ympäri. Tuoksuu kielo ja rannassa keltaiset kurjenpolvet. Ilma raikas ja toisaalta kuin hienoista hienoin parfyymi. Ei ole kylmä muttei liian kuumakaan. Koivut heijastuvat kimaltavan veden pinnasta. Joku pulahtaa järveen. Järvellä joutsenpari. Sorsilla poikaset. Mustikat kukassa. Paratiisi.
Tämänkö korvaisi pieni uima-allas täynnä aurinkorasvaa ja hikeä, paahtava aurinko ja sen polttama arka iho, saastunut ilma ja ruokamyrkytys.
Vain homot, ämmät ja muut nössöt menee turkkiin lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Ette lähde.
Peruuttakaa se matka. Tämä on käsky. Olette muuten surkeita pettureita.
Vierailija kirjoitti:
Vain homot, ämmät ja muut nössöt menee turkkiin lomalle.
Ja köyhät
Tää provo se vaan jaksaa palstalaisia kiihottaa uudestaan ja uudestaan. Joka päivä joku on muka lähdössä Turkkiin ja kymmenet triggeröityneet öyhöt alkaa huutamaan kuorossa. Vttu mitä urpoja.
Älä anna mitään ilmeiseksi ne ottaa itse hinnan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Tää provo se vaan jaksaa palstalaisia kiihottaa uudestaan ja uudestaan. Joka päivä joku on muka lähdössä Turkkiin ja kymmenet triggeröityneet öyhöt alkaa huutamaan kuorossa. Vttu mitä urpoja.
No mutta, kiihotuithan sinä itsekin :D!
Vierailija kirjoitti:
Toimihan ne "en käytä koskaan maskia" provotkin pari vuotta. Tässä uusi hyvä kiihottava aihe, kun maskit ei enää mammoja kiihota.
Niin on, parempi olisi Tummaihoinenia.