Naiset ihailee bodybildereitä
Kommentit (98)
No liian lihaksikas ei kyllä ole hyvä. Mutta jonkun verran lihaksia tietysti näyttää hyvältä erityisesti käsivarret.
Mitä olen ymmärtänyt, niin suurin osa ei. Olen vaan huomannut monen miehen luulevan niin
M39
Mä pidän enemmän älykkäistä ja tietysti varakkaista. Niihin ei bodarit kuulu.
Tulkaa , miehet, jo ulos sieltä kaapista, ja ihailkaa reilusti niitä toisia lihanuijia, mutta säästäkää meidät naiset tältä oänikuiselta P A S K A L T A.
Mulla on fyysisissä toimistotöissä hiotunut The Rock-tyyppinen kroppa.
Siinä vaiheessa kun sedän vahvat käsivarret on siveän neitsyen lantiolla , on nainen myytyä lihaa
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun sedän vahvat käsivarret on siveän neitsyen lantiolla , on nainen myytyä lihaa
Mies54v
Sinäkin olet vielä korkkaamaton ;)
T: Markku 51
Bodarit taitaa saada eniten ihailua toisilta miehiltä.
Mikäs siinä jos tykkää
Mitä olen tutuilta naisilta kuullut niin kyllä Jari "Bull" Mentula on sellainen vähän niinkuin salainen unelmamies, josta haaveillaan.
On tietysti se oma mies joka on ihan kiva, mutta makuukammarin puolella ajatukset harhautuvat Jariin.
Eli tyhjäpäitä joilla on munat surkastunu.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos tykkää
Et selvästikään ole saanut bodybilderin kosketusta vartalollesi.
Mies54v
M54, minkälaisia salituloksia rekordistasi löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
Kuule setä 54v! Voisitko lopettaa tuon jatkuvan eri ketjuissa eltaantuneen höpötyksen. Oot niin nolo.
Etkö tosiaan osaa keskustella kuin AIKUINEN MIES?
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos tykkääEt selvästikään ole saanut bodybilderin kosketusta vartalollesi.
Mies54v
Haluaisin kyllä. Vaikka jo tänään. ;)
Markku, 51
Vierailija kirjoitti:
M54, minkälaisia salituloksia rekordistasi löytyy?
190/300/200..aika hyvin , 5 kypäsenä tehtynä
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen tutuilta naisilta kuullut niin kyllä Jari "Bull" Mentula on sellainen vähän niinkuin salainen unelmamies, josta haaveillaan.
On tietysti se oma mies joka on ihan kiva, mutta makuukammarin puolella ajatukset harhautuvat Jariin.
Ja paskat, sellainen ruttunaama, punaniska mörssöri. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bodybilderi?
Boomerin oma kieltä, joka vidun ketjussa!!!
En tiedä mistä naiset tykkää, mutta vartaloni on kuin kreikkalaisella patsaalla.
M44