Mistä voisi löytää noin viisi-kuusikymppisen naisen rakkaussuhteeseen?
Kukaan kyseisen ikäluokan nainen ei tule ainakaan tekemään aloitteita missään kadulla. 😀 Missä tutustuisin johonkin kivaan naiseen? Mieluusti vaikka jo tänään.
Kommentit (12)
Miehet ovat kyllä tehneet aloitteita ihan kaduilla ja kaupoissa päiväsaikaan. Valitettavasti viihdyn sinkkuna, joten en kaipaa edes mukavaa miestä.
Mummotunnelista? Ruotsinristeilyltä?
Ei tarvitsisi olla edes s*ksiä, vaan läheisyys ja pussailukin riittäisivät. Olen itse paljon nuorempi, hyvävartaloinen, täysjärkinen ja mukava. On kamalaa olla yksin vuodesta toiseen.
Tässä on yksi kuusikymppinen nainen, joka toisinaan miettii, mistä löytää vielä mies parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelista? Ruotsinristeilyltä?
Mä en käy missään tuollaisissa, enkä varmaan ikimaailmassa kehtaisi mennä selvin päin juttelemaan kenellekään söpölle leidille. Toisaalta en juurikaan käytä alkoholia, joten shakki matti.
Ap
Juuri tuon ikäiset naiset juttelee kadulla/ julkisilla paikoilla small talkia tuntemattomille. Ainakin ne ketkä on sosiaalisia. Mene reippaasti puhumaan, ei vanhemmat naiset ole mitään nirppanokkia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi kuusikymppinen nainen, joka toisinaan miettii, mistä löytää vielä mies parisuhteeseen.
Kuulostaa hyvältä. Missä päin Suomea olet? Miten sinuun voisi tutustua?
Keski-iköiset naiset ovat kokeneita, koulutettuja, hyvällä itsetunnolla varustettuja. Ei tarvitse leikkiä pissispelejä.
Ei muuta kuin rohkeasti juttelemaan ja muista olla rehellinen, luotettava, avoin suoraselköinen mies. Saat naisesta todellisen ystövön, ehkä enemmän.
Täysjärkinen? Täysjärkisyyteen ei yleensä kuulu suunnitelmat leukaproteesin hankkimisesta...
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi olla edes s*ksiä, vaan läheisyys ja pussailukin riittäisivät. Olen itse paljon nuorempi, hyvävartaloinen, täysjärkinen ja mukava. On kamalaa olla yksin vuodesta toiseen.[/quote
Jos todella diggaat vanhemmista naisista, luulisi, että treffipalstoilla heitä on ihan helppo lähestyä. Kivahan se vaan naisista on, jos nuorempi mies lähestyy. Minkä ikäinen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Missä päin Suomea olet? Miten sinuun voisi tutustua?
Pääkaupunkiseudulta. Vierailuajoista voi sopia osastonhoitajan kanssa. Huomaa kuitenkin, että tapaamisissa on aina mukana valvoja.
Nekrofilia on laitonta Suomessa!