Facebookissa kaverit näkee mitä oon kirjotellu julkisiin ryhmiin
Voiko tätä ominaisuutta piilottaa? En halua, että kaikki näkee mitä kirjoitan mihinkin.
Kommentit (10)
Kommenttisi näkyvät vain niille kavereillesi jotka kuuluvat samaan ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Itse haluan pitää yksityisyyden ,kohdat ihmisen livenä.Enkä minkään somen F.B/ instan kautta tai puhelimen.Syy en ole :F.B/ en Instag.Tietoinen valintani myös ei älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä näen avoimissa facebook-ryhmissä kommentteja vaikka mulla itselläni ei edes ole facebookkia.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan pitää yksityisyyden ,kohdat ihmisen livenä.Enkä minkään somen F.B/ instan kautta tai puhelimen.Syy en ole :F.B/ en Instag.Tietoinen valintani myös ei älypuhelinta.
No sepä mielenkiintoista ja asiaan liittyvää.
Mulle ainakin näkyy, jos kaverit vastailee johonkin arvontoihin osallistumisiin, tai kirjoittelee ryhmiin.
Tästä syystä en kirjoita enää mitään julkisiin ryhmiin. Välillä harmittaa, mutta en halua tiettyjen ihmisten stalkkaavan. (En ole siis vainoharhainen, mutta lähipiirissä on ikäviä tyyppejä joista nyt en vain pääse eroon)
Mulla on kaverina mm pomo, kiva kun se näkee kaikki kommentit ja mihin oon osallistunu. pelaan ja yhes ryhmäs kirjottelen joka on julkinen.
Tämän vuoksi minulla on valeprofiilit maisa lorpan ja sofiia pelorffin nimillä.
Älä kirjoittele julkisiin ryhmiin, sillä se ongelmasi poistuu.