Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Flash -ja Harry Potter-tähti Ezra Miller, uhkasi äitiä ja 12-vuotiasta tytärtä aseella ja on karkumatkalla groomaamansa teinitytön kanssa

Vierailija
18.06.2022 |

Ezra Miller on taas häiritsevien uutisten keskellä: uhkasi äitiä ja 12-vuotiasta tytärtä aseella, on myös karkuteillä groomaamansa teinitytön kanssa

Eräs nainen ja hänen 12-vuotias tyttärensä ovat hankkineet lähestymiskiellon Millerille, koska Miller kävi melkein heidän kimppuunsa kulttuurisesta omimisesta ja rastafiarianismin alkuperästä aiheutuneen väittelyn takia viime helmikuussa.

Miller oli väitellyt äidin kanssa Parcheesi-nimisestä lautapelistä. Hän väitti sen olevan juuriltaan rastafarialainen. Miller tulistui lopulta raivon partaalle ja avasi takkinsa, jonka alla näkyi käsiase. Hänellä oli myös yllään luotiliivi.

Toinen, tuoreempi tapaus liittyy nyt 18-vuotiaaseen nuoreen naiseen, joka on karannut Millerin kanssa teille tietymättömille. Naisen äiti väittää Millerin groomanneen tyttöä 12-vuotiaasta lähtien alkoholilla, huumeilla sekä henkisesti että fyysisesti hyväksikäyttäen.

Viranomaiset etsivät tyttöä, jotta hänet saataisiin suojaan

https://www.episodi.fi/uutiset/ezra-miller-on-taas-hairitsevien-uutiste…

Viikko sitten Standing Rock Sioux Tribal Court haki Milleriä syytteeseen nykyisin 18-vuotiaan Tokata Iron Eyesin manipuloimisesta huumeiden ja alkoholin avulla 12-vuotiaasta lähtien. Oikeus määräsi Millerille lähestymiskiellon, mutta näyttelijää eikä Tokata Iron Eyesia ole löydetty.
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/nayttelija-ezra-miller-…

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa mediassa leviää video, jossa muun muassa Ihmeotukset-elokuvasarjasta tunnettu näyttelijä Ezra Miller, 27, käy käsiksi naiseen, kuristaa tätä ja kaataa tämän maahan.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/96d19368-3dde-4d30-ba80-845fc1…

Vierailija
2/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DCEU:ssa Flashia näyttelevä Ezra Miller on pidätetty huonon käytöksensä takia. Edellisen kerran hän oli virkavallan kanssa tekemisissä Islannissa huhtikuussa 2020.

Tällä kerralla poliisi jouduttiin kutsumaan havaijilaisbaariin, koska Miller oli häirinnyt karaokea laulavia ihmisiä. Biisivalinnat eivät olleet miekkosen mieleen ja tämä huuteli laulajille törkeyksiä sen takia. Pian sen jälkeen hän huusi hävyttömyyksiä dartsia pelanneelle miehelle.

Miller pidätettiin huonon käytöksen ja häirinnän takia.

https://www.episodi.fi/uutiset/dcn-flash-stara-ezra-miller-pidatettiin-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeotukset- ja DC-stara Ezra Miller on pidätetty taas – heitti ilmeisesti naista tuolilla päähän

Havaijin poliisi on tiedottanut Ezra Millerin uudesta pidätyksestä. Miller pidätettiin vain muutama viikko sitten sekoiltuaan humalassa karaokebaarissa, jonka jälkeen hän oli tunkeutunut pariskunnan makuuhuoneeseen ikkunan kautta ja uhannut tappaa heidät.

Pariskunta haki lähestymiskieltoa ja sai sen. Lopulta he kuitenkin peruivat kiellon.

Tällä kertaa poliisi kutsuttiin yksityisasuntoon Pāhoalla kello 1.15. Milleriä oli pyydetty poistumaan asunnosta. Hän suuttui pyynnöstä, jonka jälkeen Miller heitti tuolin 26-vuotiaan naisen otsaan. Naiselle syntyi siitä muutaman sentin haava.

Nainen ei halunnut hoitoa vammaansa.

https://www.episodi.fi/uutiset/ihmeotukset-ja-dc-stara-ezra-miller-on-p…

Vierailija
4/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt on valitettavasti aina hulluja.

Vierailija
5/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi tää saa kuitenkin tehdä töitä, mutta Johnny Depp käytännössä canceloitiin.

Vierailija
6/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justice League -tähti oikaisi poliisia persoonapronominien käytöstä pidätyksen aikana: "En ole herra"

Ezra Milleristä leviää pidätysvideo, jossa näyttelijä varoittaa poliisia viharikoksesta.

----

- Anteeksi, mutta en ole herra. Olen ei-binäärinen transsukupuolinen, Miller korjaa.

Poliisi pahoittelee virhettään ja sanoo vain yrittäneensä olla kunnioittava näyttelijää kohtaan.

- Jos epäonnistut siinä uudestaan, niin se on tahallista kiihkoilua ja se on teknisesti viharikos Yhdysvaltain liittovaltion lain mukaan. Kutsukaa minua they/them-persoonapronomineilla tai voitte myös käyttää termiä Mx, Miller jatkaa.

https://www.voice.fi/viihde/a-215829

Vierailija
7/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi tää saa kuitenkin tehdä töitä, mutta Johnny Depp käytännössä canceloitiin.

Identifioituu muunsukupuoliseksi. Vähemmistö-status antaa suojan.

Vierailija
8/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämä! Mutta kun kuuluu vähemmistöön voi heilutella syrjintäkorttia miten tykkää

Vierailija
9/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaiset on tuollaisia, yllättyikö joku?

Vierailija
10/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Identifioituu muunsukupuoliseksi. Vähemmistö-status antaa suojan.

Jep, kaksoistandardit jylläävät. Ja ihan valtionhallintoa myöten.

Vierailija
11/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja alkoholi

Vierailija
12/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo poika on kalpeampi kuin suomalaiset.

Vierailija
13/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata kun ei ollut hajuakaan kuka tää on. Ei kyllä muistu roolit mieleen edes kuvien katselun jälkeen. Ruma.

Vierailija
14/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhannut nirhata kolmois-k:n jäsenetkin. Kohteesta huolimatta laiton uhkaus lisää listaan.

Vierailija
15/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiaktivistien suurin huoli tässä koko touhussa on se että Ezran pronomineja (ze/xer?) ei kunnioiteta...

Se groomattu tyttö oli vielä joku natiiviasukas.

Vierailija
16/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muunsukupuolinen, minua ei saa tutkia miespuolinen poliisi!

Vierailija
17/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo poika on kalpeampi kuin suomalaiset.

Älä usko median valheita! Herää lammas!

Vierailija
19/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tässä touhussa eniten ärsyttää, kuinka Ezra toiminnallaan kusee eri vähemmistöryhmien muroihin. On kuin mikäkin äärioikeiston propagandakoneiston ulossylkemä peikko, joka vetoaa "vähemmistöstatukseensa" yrityksenään päästä kuin koira veräjästä. Ja toiminnallaan saa - jälleen kerran - julkisen yleisön suuntaamaan vihansa nimenomaan vähemmistöjä kohti.

Vierailija
20/40 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muunsukupuolinen, minua ei saa tutkia miespuolinen poliisi!

Vaikuttaa ihan perstrollilta, joka vaatii päästä naisten pukkariin uimahallissa, koska kokee olevansa nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä