Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biozell color mask kokemuksia

Vierailija
18.06.2022 |

Ajattelin piristää omaa värjäämätöntä vaaleanruskeaa, hieman punertavaa hiusväriäni Mandarin-sävyllä. Levitin kuiviin hiuksiin (ohjeen mukaan voi laittaa kuiviin tai pyyhekuiviin). En halunnut hiuksista liian kirkkaita eli vaikutusaika oli minimissään, sitten huuhtelin huolella pois. No, oma hiusvärini ei tuosta suinkaan kirkastunut vaan lopputulos oli eloton ja samea hieman omaa sävyäni tummempi maantienharmaa!

Tiedän kyllä, että kyseinen tuote on ensisijaisesti värjätyille hiuksille mutta moni tuttu käyttää noita sävytteitä muutenkin ja on saanut kivoja sävyjä aikaan. Mikähän mulla meni pieleen ja ennen kaikkea, miten saisin edes palautettua oman sävyni joka ainakaan ekassa sävytyksen jälkeisessä pesussa ei palautunut?

Kaiken lisäksi päänahka alkoi kihelmöidä muutama tunti värjäyksen jälkeen eikä todellakaan johtunut huuhtelun puutteesta. Hiuksia ei oltu värjätty vuosiin, joten kyllä kummastuttaa tämä "mieto" sävyte. Nuorempana olen laittanut kestovärejä ihan ongelmitta itse, näitä kevytsävytteitä en ole aiemmin kokeillut.

Kellään vastaavia tai ihan erilaisia kokemuksia? Olisi kiva kuulla,

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian tummat hiukset. Noi tarttuu vain vaaleisiin hiuksiin tai huokoisiin eli värjättyihin ja on muutenkin melko turhia ja sottaavia. Ennemmin ihan oikeita kevytvärejä jos haluaa että se väri vaihtuu.

Vierailija
2/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian tummat hiukset. Noi tarttuu vain vaaleisiin hiuksiin tai huokoisiin eli värjättyihin ja on muutenkin melko turhia ja sottaavia. Ennemmin ihan oikeita kevytvärejä jos haluaa että se väri vaihtuu.

Tuota itsekin mietin. Ärsyttää kun se oma väri ei kuitenkaan ollut näin tunkkaisen samea kuin miksi tämä meni. Oisko suositella jotain hyväksi kokemaanne tuotetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota itsekin mietin. Ärsyttää kun se oma väri ei kuitenkaan ollut näin tunkkaisen samea kuin miksi tämä meni. Oisko suositella jotain hyväksi kokemaanne tuotetta?

Tämä siis ap.

Vierailija
4/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväpuhdistavaa shampoota tukkaan ja anna vaikuttaa, vaikka 5 min. Pitäisi jo tällä irrota värjäämättömästä hiuksesta. Jos ei, niin shampoon sekaan askorbiinihappo jauhetta. Googleta c-vitamiini vaalennus/ askorbiinihappo vaalennus.

Vierailija
5/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mistä tahansa voi saada allergisen reaktion, mutta noissa värinaamioissa ei ole niitä samoja aineita kuin hapetteellisissa "oikeissa" hiusväreissä. Kihelmöivä päänahka voi toki johtua esim. säilöntäaineesta, jostain kuivattavasta aineesta, yksittäisestä väripigmentistä jne.

Oletan, että samea lopputulos johtuu siitä, että väripigmentit ovat tavallaan jääneet hiuksen pintaan, mutta koska hius on "liian" tumma niiden näkymiseen on kokonaisuus vain samea. Kannattaa kokeilla pestä seuraavaksi mahdollisimman tehokkaasti puhdistavalla shampoolla (esim. syväpuhdistava, tuuheuttava), jolloin hiukset varmasti kirkastuvat kun värinaamio poistuu.

Vierailija
6/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syväpuhdistavaa shampoota tukkaan ja anna vaikuttaa, vaikka 5 min. Pitäisi jo tällä irrota värjäämättömästä hiuksesta. Jos ei, niin shampoon sekaan askorbiinihappo jauhetta. Googleta c-vitamiini vaalennus/ askorbiinihappo vaalennus.

Onkohan mitään hyvää, ei-kuivattavaa syväpuhdistavaa ihan marketeissa?

Vierailija
7/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne kuivattaa jonkin verran, mutta hyvä hoitoaine korjaa tämän. Itse käytän ihan linnashampoota.

Vierailija
8/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla teidän muidenkin kokemuksia kyseisestä tuotemerkistä. Vastaaja 5 oletus kuulostaa järkeenkäyvältä, kiitos vinkistä!

Vierailija
9/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin kerran sitä platina/hopeasävyä keltaisuuden taittoon. Se oli aika tyhjän kanssa, ei riittävästi pigmenttiä. Siitä on tosin vuosia, en tiedä onko koostumus uudistunut sen jälkeen.

Vierailija
11/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväpuhdistavalla shampoolla voi pestä ja sitä voi piettää päässä jonkun aikaa niin sillä voi saada suoravärejä pois. Joskus värjäsin tuolla luonnonvaaleat hiukset kirkkaan oranssiks

Vierailija
12/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hoitoaine.

Vierailija
13/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syväpuhdistavalla shampoolla voi pestä ja sitä voi piettää päässä jonkun aikaa niin sillä voi saada suoravärejä pois. Joskus värjäsin tuolla luonnonvaaleat hiukset kirkkaan oranssiks

Yksi millä saa hyvin väriä pois on myös Fairy, saa hajusteettomanakin.

Toimii hyvänä syväpuhdistavana silloin tällöin.

Vierailija
14/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin kerran sitä platina/hopeasävyä keltaisuuden taittoon. Se oli aika tyhjän kanssa, ei riittävästi pigmenttiä. Siitä on tosin vuosia, en tiedä onko koostumus uudistunut sen jälkeen.

Tai sitten sinulla ei ollut riittävän vaalea pohja. Valitettavasti moni hopeatuote ei tehoa kuin todella vaaleaan, mutta vain vähän kellertävään hiukseen.

Vähän ohi aiheen mutta noissa colormaskeissa oli ainakin joskus Graphite sävy, joka oli tarkoitettu oikeasti harmaan lopputulosen saamiseen vähän tummempiin hiuksiin silloin kun granny hair oli muodissa. Siitä taisi kuitenkin tulla myös huonoa palautetta kun todella vaaleassa pohjassa tulos oli jopa vihertävä, toki sitä ei niin vaaleaan pohjaan oltu alunperin suunniteltukaan.

Vierailija
15/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinulla ei ollut riittävän vaalea pohja. Valitettavasti moni hopeatuote ei tehoa kuin todella vaaleaan, mutta vain vähän kellertävään hiukseen.

Vähän ohi aiheen mutta noissa colormaskeissa oli ainakin joskus Graphite sävy, joka oli tarkoitettu oikeasti harmaan lopputulosen saamiseen vähän tummempiin hiuksiin silloin kun granny hair oli muodissa. Siitä taisi kuitenkin tulla myös huonoa palautetta kun todella vaaleassa pohjassa tulos oli jopa vihertävä, toki sitä ei niin vaaleaan pohjaan oltu alunperin suunniteltukaan.

Hyvin vaalea pohja oli. Veikkaan itse, että hius oli liian terve eli ei riittävän vahingoittunut,jolloin se ei ime pigmenttiä niin hyvin. Hyvin toimii monet muut esim. Fanolan No Yellow mask, jossa pigmenttiä hurjasti.

Vierailija
16/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin kokeilla sitä lorealin rose gold sävyä

Vierailija
17/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset kokeile?

Vierailija
19/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa myös ruusukullan väristä vaahtosävytettä tms ja kokeilla ensin sillä miltä näyttää.

Vierailija
20/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset kokeile?

Ei meinaa tällä hetkellä löytyä mistään, ja sit paljo kommenteis lukenu että, hirveetä litkua sotkee koko kylppärin🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä