Tyhmä BMW -kuski ajoi ihan kiinni perässäni, mutta
minäpä aloin alentaa nopeutta. Kolmen kilometrin tunnissa askelin. Kun tarpeeksi monta kertaa olin nopeutta alentanut, hän vihdoin meni ohitse. Sitten katsoin, kun teki samaa edellä olleelle autolle, jarruvalot paloivat vähän väliä. Onkohan päässä vikaa?
Kommentit (13)
BMW on aina perässä kiinni. Itsekin hidastan entisestään ihan v*ttuillakseni. BMW-miehillä huono itsetunto ja varmaan ovat salaa kateellisia järkivalinnan tehneelle Qasqai-miehelle.
Sellasia ne BMW-kuskit tuppaa olemaan.
FWB-kuski ei koskaan käyttäytyisi noin.
Ja sanottakoon, että kyseessä oli eräs kehätie eli ohi olisi päässyt ongelmitta. Mutta jostain syystä piti jarrutella siinä ihan takana. En keksi selitystä.
Bemarit ovat ennen kaikkea nuorten pikkuhinttien suosiossa. Siellä voi olla 17-vuotias sankari ratissa, monesti onkin.
Vierailija kirjoitti:
BMW on aina perässä kiinni. Itsekin hidastan entisestään ihan v*ttuillakseni. BMW-miehillä huono itsetunto ja varmaan ovat salaa kateellisia järkivalinnan tehneelle Qasqai-miehelle.
Nissan Qashqai on paskin auto heti Dacian jälkeen.
Saako qashqaita edes nelivetoisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissan Qashqai on paskin auto heti Dacian jälkeen.
Quashqai ei olekaan varsinaisesti Nissan vaan Renault. 😂
Vierastan vähän näitä yleistyksiä. Olen ajanut VW:llä, Peugeotilla, Škodalla ja nyt BMW:llä ja olen edelleen sama rauhallinen kuski. Itse asiassa erityisen kohtelias tulee oltua koska lippispäät on pilanneet merkin maineen.
On