Tinder treffeille uimahalliin! Laitanko uimapuvun vai bikinit?
Kommentit (52)
Vakavasti: jos toista ei kiinnosta jutella kanssani puolen tunnin vertaa täysissä pukeissa, meillä ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä menisi treffeille uimahalliin. Ikinä.
Ovela mies kiertää tämän sillä että järkkää treffipaikaksi kylpylän. Sitä ei naiset voi vastustaa.
Älä yleistä. Olen nainen, joka ei pidä kylpylöistä. Ja tiedän, että osa ystävistänikään ei pidä niistä
On miehenä niin raskasta ja vaikeaa kun kukaan ei suostu treffeille
😭
.
.
.
.
.
.
uimahalliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Olen sokea ilman laseja ja lasit päässä en voi uida. Piilolinssejä ei altaaseen, tulehdusriskin vuoksi.
Jos ei kesämekkoni kanssa osaa tarkastaa tavaraa, on liian toistaitoinen minulle.
Voimakkuuksiset uimalasit maksaa prismassa muutamien kymppien luokkaa. Ihan järjetöntä toimii hallissa sokkona...
Ja kaikillahan on kumpikin silmä samanlainen eikä hajataittoa tms. Ja vahvuus linsseissä riittää kaupan valmislaseihin.
Aloitus on varmaan joku miehen aloittama provo, jolla haluttiin joku meikki- ja ylipainovänkäys aikaiseksi. osa miehistä kuvittelee, että vaatteet päällä laihalta näyttävä voikin riisuttuaan olla vaikeasti ylipainoinen, ja toisaalta miehet eivät erota meikattua naista meikkaamattomasta. Oikeastihan uimahalli on heterotreffeille typerin mahdollinen: iso osa ajasta ollaan eri paikassa, sukupuolen mukaan erillisissä sauna- ja suihkutiloissa, ja muu aika uidaan altaalla peräkkäin ja luultavasti vielä eri tahtiin niin, että toinen on aina nopeampi ja jossain toisella puolen kuntouintirataa (rinnakkain ei saa uida). Ei mahdollisuutta keskustella ja tutustua. Joten vaikka mies itse ajattelisikin tämön olevan hyvä keino nähdä toinen "naturellina", niin se hyötyhän kaatuu siihen, kun ekojen treffien jälkeen naisella on sellainen olo, että "oli kiva käydä uimassa, mutta en kyllä syttynyt yhtään täsät miehestä, kun ei edes juteltu mitään". Harva mies on niin kiinnostavan näköinen, että hänestä kiinnostui vain kropan perusteella, Itse asiassa kukaan ei ole. Joten toivia treffejä ei tulisi. Toki onhan tuo hyvä idea silloin, jos ei muuten saa itseään menemään uimahalliin - uinti on kuitenkin hyvää liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovela mies kiertää tämän sillä että järkkää treffipaikaksi kylpylän. Sitä ei naiset voi vastustaa.
Eikö teillä ole mitään muuta keinoa erottaa, ovatko tuuheat ja pitkät ripset aidot, ja onko virheetön iho poskipunahäivähdyksellä ja varjostuksilla, mustilla silmärajauksilla ja punaruskean ja vihreän värisillä silmäluomilla meikattua vai ei?
Luulisi, että olisi helpompaa alunperinkin deittailla sellaisia, joilla selvästi ei ole meikkiä kuvissa lainkaan, tai sitten on todella minimaalisesti, kuni yrittää käydä läpi kaikkia vahvasti meikattuja ja uittaa heitä uimahallissa nähdäkseen, miltä he näyttävät ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla onkin jotain peiteltävää ja pelättävää.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Olen sokea ilman laseja ja lasit päässä en voi uida. Piilolinssejä ei altaaseen, tulehdusriskin vuoksi.
Jos ei kesämekkoni kanssa osaa tarkastaa tavaraa, on liian toistaitoinen minulle.
Lässyn lässyn. Liian pulska sinä vaan olet.
Uimahallitreffejä ehdottavat miehet ovat niin tohkeissaan siitä meikittömyydestä, etteivät tule ollenkaan ajatelleeksi, että tehokain tapa saada naisen kiinnostus loppumaan on, kun itse ilmestyvät tylsässä kropassaan ja tylsissä miesuimahousuissaan naisen eteen. Tuo on varmin keino näyttää samalta kuin kaikki muut miehet - vaatteet päällä nyt vielä voi erottua jotenkin, joskaan harva osaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole mitään muuta keinoa erottaa, ovatko tuuheat ja pitkät ripset aidot, ja onko virheetön iho poskipunahäivähdyksellä ja varjostuksilla, mustilla silmärajauksilla ja punaruskean ja vihreän värisillä silmäluomilla meikattua vai ei?
Luulisi, että olisi helpompaa alunperinkin deittailla sellaisia, joilla selvästi ei ole meikkiä kuvissa lainkaan, tai sitten on todella minimaalisesti, kuni yrittää käydä läpi kaikkia vahvasti meikattuja ja uittaa heitä uimahallissa nähdäkseen, miltä he näyttävät ilman meikkiä.
Huvittavinta on se, että isoimmat muokkaukset eivät jää sinne pukuhuoneeseen, vaan lisäripset, huulien ja kulmakarvojen kestopigmentoinnit ja värjäykset pysyvät naamassa.
Mutta olisi aivan liikaa vaadittu, että meikittömyyttä toivova mies pyyhkisi vasemmalle voimakkaasti meikattujen naisten profiilikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Liian pulska sinä vaan olet.
Ehkä olisinkin, sinulle. Sen olisit nähnyt deittiprofiilistani, siinä oli bikinikuvia parikin.
Et näe enää, olen sovelluksesta löytämäni kumppanin kanssa pitkässä suhteessa.
Meinaat, että uimavalvoja kyttää vedenkestävää huulipunaa? :D
Ripsenpidennyksiä ja kestovärjättyjä ripsiä ja huulipigmentointeja tarkastaa varmaankin mikroskoopilla? Ja ei, en harrasta mitään näistä.