Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder treffeille uimahalliin! Laitanko uimapuvun vai bikinit?

Vierailija
17.06.2022 |

Nyt leidit neuvokaa!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista: ei meikkiä , sitä tässä ajetaan myös takaa

Piruuttani panostaisin vedenkestävään meikkiin. Sissus näitä uunoja.

Vierailija
22/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Olen sokea ilman laseja ja lasit päässä en voi uida. Piilolinssejä ei altaaseen, tulehdusriskin vuoksi.

Jos ei kesämekkoni kanssa osaa tarkastaa tavaraa, on liian toistaitoinen minulle.

Voimakkuuksiset uimalasit maksaa prismassa muutamien kymppien luokkaa. Ihan järjetöntä toimii hallissa sokkona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Olen sokea ilman laseja ja lasit päässä en voi uida. Piilolinssejä ei altaaseen, tulehdusriskin vuoksi.

Jos ei kesämekkoni kanssa osaa tarkastaa tavaraa, on liian toistaitoinen minulle.

Kaupasta saa uimalaseja vahvuuksilla. Maksavat muutaman kympin.

Ei näillä vahvuuksilla ja hajataitolla. On minulla optikokta hankitut uimalasit osapuilleen omilla vahvuuksillani, mutta ei ole erityisen mieltäylentävää kävellä niiden kanssa kuivalla maalla. Näkökenttäkin on kapea.

Rannalla voisin tavata, mutta sehän ei incel-ap:lle sovi, kun siellä voi olla liikaa vaatteita ja meikkiäkin.

Vierailija
24/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä menisi treffeille uimahalliin. Ikinä.

karsii näköjään myös ärsyttävät erityisherkät pois

Vierailija
25/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ehdottanut uimahallia , niin tuo meikkipointti voi itse asiassa olla ihan validi. Vedä vedenkestävä sotamaalaus :)

Vierailija
26/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tärkeintä on huijata miestä

Vierailija
27/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ehdottanut uimahallia , niin tuo meikkipointti voi itse asiassa olla ihan validi. Vedä vedenkestävä sotamaalaus :)

Jos mies ehdottaa uimahallia, ehdotetaan toista treffipaikkaa tilalle. Jos ei suostu, on meikki- ja hoikkuuspakkomielteinen incel, joka haluaa tehdä nipistystestin selluliitille.

Tällöin osuman voi poistaa :)

Vierailija
28/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan, vaan burkini.

Vierailija
29/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovela mies kiertää tämän sillä että järkkää treffipaikaksi kylpylän. Sitä ei naiset voi vastustaa.

Vierailija
30/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovela mies kiertää tämän sillä että järkkää treffipaikaksi kylpylän. Sitä ei naiset voi vastustaa.

En lähde ensitreffeille kylpylään :)

Käyn vain todetusti hyvässä seurassa.

Ja itse asiassa uimahallissa käyn mieluummin, ja useammin. 2 km uinnista tulee parempi euforia kuin mistään mutahoidosta. Se on tosin ihan omaa aikaani, en jaa treffikumppanin kanssa.

Vierailija
31/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Uimahalliin meno ei ole mitkään treffit.

Vierailija
32/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimapuvun tietenkin. Eihän kukaan ole bikineissä uimahallissa!

Loistava paikka muuten, karsiutuvat pakkelipirkot ja lakkatukat pois. Hyvin keksitty Tinder-mieheltä. N

Meinaat, että nainen, joka on laittanut itsestään täysin luonnonmukaisen kuvan Tinderiin, pakkeloi itsensä uimahallireissua varten? 

Noin tyhmä kommentti tarkoittaa, että olet mies, etkä nainen. Muistutan edelleen, ettei tällä palstalla ole tapana laittaa N- tai M- tunnusta kommentin perään. Kaikki, jotka laittavat mitä tahansa, ovat miehiä. 

Vierailija
33/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä nyt ihan tosissasi kysyt, niin minkä kokoiset rinnat sinulla on? Kummassa (bikikit/uimapuku) rintasi näyttävät isommilta/ paremmilta, niin valitse se..äläkä meikkaa :)

Vierailija
34/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
35/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin märkäpuvun ja iskisin miehelle sekkarin käteen, että kellottaa mun vapaauintiharjoituksia.

Vierailija
36/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä nyt ihan tosissasi kysyt, niin minkä kokoiset rinnat sinulla on? Kummassa (bikikit/uimapuku) rintasi näyttävät isommilta/ paremmilta, niin valitse se..äläkä meikkaa :)

Runkkari siinä antaa ohjeita mielikuvitustreffeille.

Vierailija
37/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nussii suurinpiirtein ekoilla treffeillä, ottaa paljastelukuvia jne. mutta treffit uimahallissa on no no

Vierailija
38/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Uimahalliin meno ei ole mitkään treffit.

Jos on treffit niin laitetaan parhaat päälle ja mennään ravintolaan syömään 40 euron pippuripihvi. Mikään muu ei ole treffit.

Vierailija
39/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu sitten siihen, että uimavalvojat käännyttävät sinut pesulle. Meilläpäin törkymöykkyjä ei päästetä altaille, mikäli jää uimavalvojan haaviin.

Vierailija
40/52 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nussii suurinpiirtein ekoilla treffeillä, ottaa paljastelukuvia jne. mutta treffit uimahallissa on no no

Voi voi. Sen päätöksen, nussinko vai en, teen vaatteet päällä. Uimahalliehdottelijan kanssa sen voi tehdä jo ennen ensitreffejä, sillä niitä ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän