Rumasta paremman näköiseksi ilman plastiikkakirurgiaa?
Vinkkejä kaipaisin. Mulla on erikoiset/rumat kasvonpiirteet isoimpana ongelmana ja kakkosongelmana tulee leveähkö lantio hoikassa kropassa. Tiedän tarkkaan, miltä haluaisin näyttää, mutta se ihanteeni on päinvastainen omalle ulkonäölleni.
Kommentit (13)
Haluaisin muuttua paremman näköiseksi, jotta saisin kumppanin ja kavereita sekä olisi mukavaa edes jotenkin viihtyä omassa kehossaan. Nyt olen äärimmäisen yksinäinen ollut jo monen vuoden ajan. Hävettää jopa pukeutua kesävaatteisiin, kun vihaan ulkonäköäni.
Ap
Ukko39 kirjoitti:
Jos olet mies, niin rikastuminen lienee ainoa keino mikä tuohon auttaa.
Olen nainen. Mikä auttaisi naiselle? Niitä vikoja mussa on niin paljon, että yksittäinen leikkauskaan ei riittävästi muuttaisi yleisvaikutelmaa minusta.
Eli haluat lihavan vartalon, kapeaan lantioon höystettynä tavallisilla kasvonpiirteillä?
Eli haluat olla Jethro rosted?
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Olen nainen. Mikä auttaisi naiselle? Niitä vikoja mussa on niin paljon, että yksittäinen leikkauskaan ei riittävästi muuttaisi yleisvaikutelmaa minusta.
Sulla on pimppi, käytä sitä muuhunkin kuin kusemiseen.
Sen avulla saat varmasti joukon miehiä palvomaan maata jalkojesi alla.
En väitä että joukko olisi laaja, mutta alku se on sekin.
Ekaksi puserot mitkä ulottuu lantion alapuolelle.
Toiseksi parempi itsetunto.
Ei kukaan ole täydellinen.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Sulla on pimppi, käytä sitä muuhunkin kuin kusemiseen.
Sen avulla saat varmasti joukon miehiä palvomaan maata jalkojesi alla.
En väitä että joukko olisi laaja, mutta alku se on sekin.
Sulla on mulkku.
Leikkaa se pois.
Alku se on sekin.
Leveäpyllyinen hoikka nainen, uuh, unelma!
M40
Vaikeahan näihin on paljoa sanoa näkemättä.
Montako ketjua meinasit aiheesta vielä postata?
Lantio on naisellinen, älä siitä huoli. Hoikka, leveälanteinen - sehän on hieno vartalo. Ehkä voisit opetella meikkaamaan uudella tavalla? Harva on oikeasti ruma. Huoliteltu ulkonäkö on aina viehättävää. Eli hiukset kauniisti, kevyt meikki ja kivoja vaatteita. Hymy, hyvä ryhti ja itseluottamusta. Iloista kesää ap:lle !
Miehenä kommentoin, leveä lantio on naisellinen ja hoikkuus on ok. Näitä piirteitä voit korostaa ja myös peittää pukeutumisella.
Että niiku tämmöinen
https://freeimage.host/i/hjZNmx
muuttuisi vaikkka tämmöiseksi
https://freeimage.host/i/hjZ1X2
impossibru!