Mies ei suostu muuttaan yhteen
Rahaakin säästäisi paljon, kun ei tarvisi enää maksaa vuokraa. Mutta miehen mielestä suhde ei ainakaan parane yhteenmuutolla. Mitä tekisitte?
Kommentit (18)
Mulla ainakin on miehen kanssa asuessa aina vaan menot lisääntynyt.
No jos toisen kanssa muuttaa yhteen rahaa säästääkseen, on prioriteetit vähän hukassa. Jos se on kuitenkin prioriteettisi, kannattaa etsiä samanhenkinen kumppani.
Miten miehen elämä paranisi yhteenmuuton seurauksena?
Siis kumman ei tarvitse maksaa vuokraa?
Se on fiksu. Lähes koskaan ei kannata muuttaa yhteen. Kaikki sujuu paremmin kun on ihan omaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun. Miehellä omistusasunto. Ap
Voi ei, et pääse ilmaiseksi toisen luokse asumaan, hyvin harminlista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys 😁
Maksaisin vaan sitä omaa vuokraa ja siivosin tyytyväisenä vain omat sotkut kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinähän tässä olisit muuttamassa yhteen eikä mies.
Jos puolisoni olisi halunnut avoliittoon säästääkseen rahaa, hänestä ei koskaan olisi tullut puolisoani. Minulle avoliitto on ihan yhtä merkittävä sitoumus kuin monille avioliitto.
Mies haluaa pitää tavaransa kodissaan, ei roskiksessa. Naisilla on ikävä tapa olettaa, että he voivat sisustaa mielensä mukaan ja kantaa pois miehen verhot, Aku Ankka -kirjat, teiniaikaisen pelipaidan ja moottorisahan osat. Kun se kuulemma on naisenkin koti, niin hän saa määrätä. Mies saa siivota, hänhän sen kodin ap:nkin tapauksessa omistaa.
Ei kannata muuttaa yhteen ennen kuin parisuhde on kypsä. Olen pari kertaa muuttanut yhteen liian nopeaa. Nykyisen kanssa ollaan asuttu erillään sen 3 vuotta ja kohta varmaan alkaisi olla aika.
Olet takertuja