Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen ihastus ja suru

Vierailija
17.06.2022 |

Otsikon mukaisesti kaipaan neuvontaa. En koskaan uskonut tänne kirjoittavani. Mutta mennään suoraan ytimeen. Olen epätoivoisen ihastunut erääseen naiseen. Olin jo luopunut toivosta että voisin joskus tukea näin, en sitä ansaitse. Hän on minua pidempi ja luonnollisesti hyvin paljon kauniimpi fyysisesti kuin henkisestikin. En häntä voi lähestyä, sillä kuka minusta; tavallisesta 27- vuotiaasta miehestä pitäisi? En omaa mitään muuta kuin unelmoinnin ja säästämisen lahjan. ( Ja näennäisesti heikon itsetunnon), Saan hänestä niin paljon elämän voimaa vaikka hän ei sitä tiedä .. hänen hymynsä ja silmänsä. Niissä on jotain erityistä. Vaikka todennäköisyyksien puitteissa tulen olemaan loppuelämän yksin ja ilman häntä, on hän tehnyt enemmän kuin ehkä koskaan ymmärtää, vain sillä että on olemassa. Haluan siitä häntä sydämessäni kiittää, vaikka samalla tunnen surua epäonnisuuteni suhteen. Kiitos kun sain avautua
T. Kaksi vuotta nuorempaan ihastunut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan osannut auttaa aloittajaa?

Vierailija
22/23 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on että uppoudut liikaa omiin haavekuviin ja sulla ei luultavasti ole kauheasti kunnollisia kohtaamisia ihmisten kanssa, jolloin saisit tuntumaa siihen millaisia muut ovat oikeasti. Sun pitää oppia tuntemaan ihmisiä sellaisina kun he ovat. Yritä kehittää sun sosiaalista puolta ja tutustua muihin kunnolla, tuollainen ihannointi kertoo vaan siitä että et tunne sitä naista olenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän