Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset kenellä upea timmi vartalo - miten vaikeaa ja mitä vaatii sen ylläpito?

Vierailija
17.06.2022 |

Olen itse semisti pullea mahasta ja selässä pati poimua läskiä. Haluan sen vihdoin pois, mutta kuinka vaikeaa ja haastavaa on olla hyvännäköinen? Onko elämäsi taistelua nälkää tai himoja vastaan? Miten haastava ylläpitää tosi timmi kroppa? Haluan kuulla totuuden timmien ja kauniiden naisten todellisesta arjesta.

Törmäsin somessa Sofia Belorfiin ja huomasin miettiväni että mitähän tuo ulkomuoto vaatii: kärsiikö hän nälästä tai ruokahimoista mitä ei ikinä saa tyydyttää? Vai onko se jopa helppoa kun on elintabat ajettu tiettyyn malliin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana on helppo pysyä, mutta siihen, että kroppa on kiinteä ja timmi, vaaditaan jo paljon enemmän. Tiedän paljon hoikkia naisia, joiden kehonkoostumus on pehmeää höttöä.

En harrasta mitään kuntosaleja. Lenkkeilen ahkerasti ja jumppaan kotona hieman. Vatsalihakset näkyy helposti hoikalla, kun ylimääräistä höttöä ei ole. Aerobinen liikunta taas pitää pyllyn timminä. 

Vierailija
22/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana on helppo pysyä, mutta siihen, että kroppa on kiinteä ja timmi, vaaditaan jo paljon enemmän. Tiedän paljon hoikkia naisia, joiden kehonkoostumus on pehmeää höttöä.

Naisen kuuluu olla siro ja pehmeä. Ei mikään lihaskimppu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkusuu, mutta tykkään liikkua ja geenit on ok. Mun on helppo pysyä erikseen vahtimatta bmi 23:ssa, joskus elämäntilanteesta johtuen myös 22:ssa (mutta yleensä ei). 21 koen mahdottomaksi, ei vähiten motivaation puutteen vuoksi. Pahinta kropalle on jojoilu ja pakkodieetit, joten koetan hyväksyä parit poimut kunhan kuitenkin kunto on ok. Bmi 24 en enää oikein viihdy nahoissani ja silloin pitää erikseen kuitenkin tsempata hetki ja jättää kaikki herkut ja juomat kokonaan, onneksi yleensä näin paljon paino ei nouse.

Koska olen 40v ja alle 160cm, kilpirauhanen takkuillut ja raskaudetkin takana, yritän olla armollinen ja hyväksyä pienet puutteet. Kyllä useimmille se trimmeistä trimmein olomuoto vaatii paljon energiaa, joten ihan ok on ok.

Vierailija
24/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, sillä urheilen koska siitä tulee hyvä olo. En siis pakosta liiku vaan tykkään siitä tekemisestä itsestään, siitä miten hyvä olo tulee. Sama juttu syömisten kanssa. Sipseistä tulee tykkysuolainen olo ja pitsasta ähky, siksi herkuttelen harvemmin. Kevyestä ruuasta jää kevyt olo, mistä tykkään. En siis syö kevyesti kaloreiden takia vaan sen olon.

Ei mulle vain tunnu jäävän hyvää kevyttä oloa, vaan nälkä ja sitä vastaan on kamalaa taistella. Miten tuonkin asian saisi muutettua, että vähempikin olisi hyvä tai jopa parempi?

Jos kroppa on tottunut jykevään ruokaan, tottakai perus makkarasoppa tuntuu vajaalta aterialta. Kevyissä ruuissa on se juju, että niissä on sokereita ja kaloreita vähemmän ja kroppa huutaa siksi vielä lisää. Tämä ohitetaan monipuolisuudella ja kuiduilla, eli lisää kevyitä sortteja kylkeen ja hiukan kärsivällisyyttä. Keho kyllä tottuu uuteen ruokavalioon ajan kanssa. T. Sama

Makkarasoppa kevyttä, terveellistä ja kuitupitoista ruokaa?

Missä tossa sanottiin, että se makkarasoppa on se kuidullinen ruoka?

Luetun ymmärtäminen, taas kerran.

Vierailija
25/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kutakuinkin tommonen. Oon töissä raksalla ja nyt eron takia aika pitkä kausi kun en vaan oikeen saa syötyä, mutta olen kuitenkin paljon liikkeellä ja joku lihas jännitettynä monta tuntia vuorokaudessa. Eli en huolehdi ruokavaliosta nyt oikein mitenkään, pääasia että jotain tulee syötyä. Pitkä syömishäiriötausta varmaan edistää asiaa.

Bosat kyllä on pienemmät mulla.

Vierailija
26/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla vastaamaan, koska minulla on mielestäni hyvä timmi kroppa. Kuitenkin kun luin aloituksen ja Sofia Belorf mainittiin, päättelin että ehkä meillä on kuitenkin vähän liian erilainen käsitys hyvästä kropasta.

Vierailija
27/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, sillä urheilen koska siitä tulee hyvä olo. En siis pakosta liiku vaan tykkään siitä tekemisestä itsestään, siitä miten hyvä olo tulee. Sama juttu syömisten kanssa. Sipseistä tulee tykkysuolainen olo ja pitsasta ähky, siksi herkuttelen harvemmin. Kevyestä ruuasta jää kevyt olo, mistä tykkään. En siis syö kevyesti kaloreiden takia vaan sen olon.

Ei mulle vain tunnu jäävän hyvää kevyttä oloa, vaan nälkä ja sitä vastaan on kamalaa taistella. Miten tuonkin asian saisi muutettua, että vähempikin olisi hyvä tai jopa parempi?

Syöt väärin.

Vierailija
28/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikä on tehnyt tehtävänsä. Teininä, 2kymppisenä ja vielä 3kymppisenäkin olin aina tosi timmissä kunnossa. Vaikka en siihen erityisesti edes pyrkinyt. Söin todella reippaasti ja liikunta suht säännöllisesti.

Nyt keski-ikäisenä läskiä kertyy ihan huomamatta. Havahduin kun aloin olla reilusti ylipainoinen. Sain itseni vuodessa ihan ok kuosiin elintapoja parantamalla, syön vain sen verran kun kulutan. Nykyään mua varmasti pidetään hoikkana tai vähintään normaali vartaloisena, mutta jossain ruumin osissa on vielä ylimääräistä ja sen on kyllä siellä niin tiukassa että morjens vaan. Oon pari kertaa yrittänyt sellaista näännytys kuuria että syön about 500kcal päivässä vähemmän kun kulutan. Kyllä se auttaa ja tuloksia tulee, mutta en jaksa sitä 1kk pidempään ja sitten huomaamatta napostelen itsenä samaan kuosiin kun olen ennen diettiä.

Tänä keväänä en edes jaksanut yrittää. Mennään näillä. En ole nuoruuden kondiksessa, mutta aika siistissä kuosissa kuiteski.

Vierailija
29/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin siis mainita tuossa, että vaikka mulle tulee kohtuullisen paljon liikuntaa, töissä 10k askelta joka päivä, 3krt vko salilla ja viikonloppuisin 20km pyörälenkkejä, niin silti en pääse nuoruuden timmiin kuntoon.

Vierailija
30/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla siro ja pehmeä. Ei mikään lihaskimppu. 

Saa ollakin, mutta silloin ei ole timmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi