Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa nettona 1200e/kk?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, omat nettotulot yli 6000 euroa. Pärjättäisiin hyvin.
Ja höpö höpö.
Annoin alapeukkua koska ihan mahdollista. Mulla on nettotulot vaan 5500 euroa.
No ei ole. Mikäli kysymys on palkkatulosta? Jos olisi, niin sinun täytyisi olla asemassa jossa on muutakin mietittävää kuin Vauva-foorumin paskakeksustelut.
Kyllä kyllä. Ihan keskitason koodari ulkomailla vaan. Muuta mietittävää näin yömyöhällä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan muusta kuin siitä palkasta. Jos on joku kirjaston tiskillä oleva humanisti, olisi minulla todennäköisesti enemmän hänen kanssaan yhteistä kuin jollain pelkän peruskoulun käyneellä assanvessankassalla samassa tuloluokassa.
Tämä ajattelutapa ihmetyttää. Ihmisillä voi olla monenlaisia syitä miksi esim opiskelu jäänyt kesken. Ei se kerro ihmisestä mitään muuta kuin sen että valtion tai yksityisen tarjoama jatkokoulutus on syystä tai toisesta käymättä.
Miksi se kirjastontiskillä notkuva ihminen ei muuten kiinnosta, jos hankkisi leipänsä assan vessan kassalla? Niin kamala ja raskas työympäristö, että saattaisin antaa extrapisteitä.
Sivistyksen ja opin saaminen nykyaikana varsinkin on helppoa. Kirjat ovat ilmaisia, netti löytyy melkein kaikilta.
Tunnen useita ihmisiä joilta puuttuu korkeakoulututkinto tai se on jäänyt kesken. En laita arvoa heille sen mukaan. Omaan ystäviä joiden koulutuksesta minulla ei ole mitään tietoa. En tiedä edes missä paras ystäväni (20 vuoden ajan) työskentelee. Toki ala on tuttu.
Elämäni suuri rakkaus on kirvesmies jonka osaaminen, viisaus, sivistyksen taso, äly ja lahjakkuus eri osa-alueilla on huomattavaa. On auttanut vapaa-ajallaan jo vuosia ratkomaan ja koodaamaan monimutkaisia avoimen datan ongelmia.
Tällaisia ihmisiä on paljon.
Eli vastaus Ap:n kysymykseen. Sinun palkallasi ei ole mitään merkitystä. Rakenna itseäsi ihmisenä! Siinä on kaikki, millä on mitään väliä.
Kyllä tietenkin, jos olisimme molemmat 18-vuotiaita.
Jostain Aasiasta voit tuurilla löytää. Sinnekin voit joutua lähettämään vippifirman rahoja viimeistään lasten tullessa teini-ikään.