Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö Lindexin vaatteita?

Vierailija
17.06.2022 |

Ihme neliömäisiä telttanapapaitoja ja lyhyitä, reiteviä housuja.

Käytättekö Lindexin vaatteita, onko teillä oikeasti jokin Lindexin vaate, jota olette käyttäneet vaikkapa kaksi vuotta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita en ole Lindexiltä ostanut mutta parhaat rintaliivit sieltä saa!

Vierailija
2/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sieltä ostettu talvitakki, jota olen käyttänyt jo ainakin 3 talvea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan alusvaatteissa ja yökkäreissä paras. Jotain muutakin ostan sieltä, lähinnä työvaatteita (olen tilitoimistokirjanpitäjä). Lapsille ostan aika paljonkin.

Vierailija
4/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt siellä varmaan kolmeen vuoteen, mutta takavuosina ostin sieltä melkein kaikki vaatteeni. Olen normaalipainoinen ja sieltä löytyi helpolla sopivia kivoja vaatteita.

Vierailija
5/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Lindexistä ostetut alushousut paraikaa jalassa.

Ehkä ovat reitevät mutta eivät alushousuiksi lyhyet, kun ovat sellaiset pyöräilyshortsin malliset.

Vierailija
6/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä sieltä itselleni nykyään mitään. Aiemmin oli kivoja vaatteita. Lapsille ainoastaan ostan sieltä.

Vierailija
7/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus lukioikäisenä tyttöystävä joka aina brassaili sillä että ostaa alusvaatteensa Lindexiltä. En ihan tiedä mitä haki sillä. Kai ajatteli että pidän häntä seksikkäämpänä kun tiedän sen.

Vierailija
8/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Lindexiltä ostettu talvitakki, jota olen käyttänyt kolme talvea.

Vierailija
9/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä olen ostanut mm. viskoosimekkoja pari, alkkareita, sukkiksia ja merinovillaiset pitkikset. Hinta-laatusuhde hyvä ja kiva ostaa kotimaisesta verkkokaupasta.

Vierailija
10/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Muutama vuosi sitten siellä oli hyviä farkkuja, en ole enää mielestäni nähnyt niitä enää. Onneksi hamstrasin silloin usemmat kerralla. Myös alkkareita olen ostanut sieltä, samoin kun sukkia ja sukkiksia.

Pro tip: odota alennuksia. 3 kahden hinnalla, farkuista -20% jne. Muutama kuukausi, ja kesävaatteet saa pilkkahintaan.

Vierailija
11/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteet siellä ovat ok, jotkut alusvaatteet itsellekin. Ostin aiemmin sieltä paljon myös ihan työvaatteita, mutta nyt on mallisto muuttunut tosi omituiseksi. Kaipaisin enemmän ajattomia, siistejä businessvaatteita, en halua mitään rimpsumekkoja, vaikka kuinka olisivat muotia; ne ovat kuitenkin alerekissä parin kuukauden päästä.

Vierailija
12/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja ja joo niitten lahkeenpituus on lyhyt. On mulla yhdet housut joissa oli upslaakit jotka aukaisin

Vierailija
13/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria farkkuja olen ostanut ja toivottavasti niitä on jatkossakin. En osta mitään kauheita leveitä purjeita, joita nyt on kaupoissa myynnissä.

Vierailija
14/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itselle, mutta lapsille siellä on tosi kivoja vaatteita.

Vierailija
15/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä musta Lindexin yli kolme vuotta vanha neuletakki.

Vierailija
16/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia hirveät ylileveät neliöpaidat. Tilasin niitä nimittäin henkkamaukalta vahingossa.

Lindex myy muuten nykyään myös kuukuppeja ja menkkapikkareita 😲

Vierailija
17/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne madu mulle! Eikä H.M: nkään vaatteet!

Vierailija
18/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyviä pillifarkkuja aikuisille, joilla on muotoja, enkä puhu nyt ylipainosta, vaan siitä, että ne käyvät vartalolle, joka ei ole tikun muotoinen vaikka onkin normaalipainoinen. Mallin nimi on Curvy joku, en muista. Jotain perusvaatetta muutakin sieltä löytää ja yöpaitoja.

Vierailija
19/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonontunut valikoima

Vierailija
20/20 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljonkin. Koronan aikana aloin tilaamaan sieltä vaatteeni ja huomasin et ne onkin tosi kivoja ja löydän omanlaisiani sieltä aina. Mulla on myös ne leveät housut, useammatkin, osan tilasin talvella ja osan nyt keväällä. Eri värejä ja kuoseja. Mielestäni ne kestää ihan riittävästi, ja ovat parempi laatuisia kuin esim H&M :n vaatteet. Toki ovat vähän kalliimpiakin. Ja hyödynnän paljon verkkokaupan aleja, mm jäsenille kaikki - 20% ja aleen ennakko-osteri jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän