Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työnhakija mutta jos saisin työpaikan en tiedä uskoltaisinko mennä töihin

Vierailija
17.06.2022 |

Nimittäin sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa mutta en ole päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle. Lääkketkään ei enää tehoa. Minun pitäisi olla kuntoutunut mutta jotenkin en ole ja nyt olen muka työnhakija.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi me elätämme tuollaisia erityisherkkiä loisia?

Laittaisitko mut sit kadulle asumaan? Olen nainen...

vihervasemmistohan näistä loisten elätyksistä päättää, mutta jos saisin itse päättää, niin käyttäisin itse tienaamani rahat mieluummin itse kuin maksaisin ylimääräisiä veroja elämäntapalusmujen elättämiseksi

Haluatko siis, että kuolen nälkään? Surun,..lista

En minä sitä HALUA, mutta sinä haluat, että minä elätän sinut. Valitettavasti suomessa on muutenkin niin kova verotus, että turhimpia kuluja pitää karsia. Jos kuolet mieluummin, kuin menet töihin, niin se on ikävää, mutta ei voi mitään.

Olen aika nätti voisitko elättää minua?? 

minä elätän jo sinua maksamillani veroilla vastentahtoisesti

Vierailija
22/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa varmaan, mutta en erityisesti sääli sinua. Hiukkasen ärsyttää nämä ihmiset, jotka ensin kasvatetaan ja koulutetaan ja hoidetaan yhteiskunnan rahoilla, ja sitten ne pitäisi vielä elättääkin hautaan asti. Pelkkää kuppausta koko niiden elämä.

No minua kiusattiin koulussa. Miksi ihmiset teki mulle näi??

Kymmeniä tuhansia muitakin on kiusattu, eikä ne jää työkyvyttömyyseläkkeelle ennen kuin ovat edes ehtineet töihin. Ryhdistäydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tehdä tosi hyvää päästä sellaiseen työhön tai harrastukseen missä huomaisikin että se mitä on koulussa ollut, ei ole kaikki muut elämän tilanteet.

Ryhmiä voi olla erilaisia ja vaikka joskus koulussa on ollut kiusaamistakin niin se ei tarkoita että olet jokaisessa harrastuksessa tai työssä samassa asemassa.

Vierailija
24/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa varmaan, mutta en erityisesti sääli sinua. Hiukkasen ärsyttää nämä ihmiset, jotka ensin kasvatetaan ja koulutetaan ja hoidetaan yhteiskunnan rahoilla, ja sitten ne pitäisi vielä elättääkin hautaan asti. Pelkkää kuppausta koko niiden elämä.

Kymmeniä tuhansia muitakin on kiusattu, eikä ne jää työkyvyttömyyseläkkeelle ennen kuin ovat edes ehtineet töihin. Ryhdistäydy.

Miten ryhdistäydyn? En vaan uskolla mennä edes haastteluihin

Vierailija
25/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tehdä tosi hyvää päästä sellaiseen työhön tai harrastukseen missä huomaisikin että se mitä on koulussa ollut, ei ole kaikki muut elämän tilanteet.

Ryhmiä voi olla erilaisia ja vaikka joskus koulussa on ollut kiusaamistakin niin se ei tarkoita että olet jokaisessa harrastuksessa tai työssä samassa asemassa.

Olin kerran töissä mutta mut kiusatttin ulos sieltä kun en puhu kellekään ja olen hiljainen

Vierailija
26/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihervasemmistohan näistä loisten elätyksistä päättää, mutta jos saisin itse päättää, niin käyttäisin itse tienaamani rahat mieluummin itse kuin maksaisin ylimääräisiä veroja elämäntapalusmujen elättämiseksi

En minä sitä HALUA, mutta sinä haluat, että minä elätän sinut. Valitettavasti suomessa on muutenkin niin kova verotus, että turhimpia kuluja pitää karsia. Jos kuolet mieluummin, kuin menet töihin, niin se on ikävää, mutta ei voi mitään.

Mieluummin elelen kadulla. Kyllähän kesällä varmaan Soumessa pärjäisi.

Eli varastelet mieluummin kuin menet töihin. Kyllä se kuolema olisi yhteiskunnan kannalta parempi

Ei mun tartte mitään varastaa ??

millä sitten eläisit, jos et saisi tukia ja työt ei kiinnosta?

Vierailija
27/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin elelen kadulla. Kyllähän kesällä varmaan Soumessa pärjäisi.

Eli varastelet mieluummin kuin menet töihin. Kyllä se kuolema olisi yhteiskunnan kannalta parempi

Ei mun tartte mitään varastaa ??

millä sitten eläisit, jos et saisi tukia ja työt ei kiinnosta?

Varmaan äitini au ttaisi minua jonkin verran. Ja saahan ruoka apua aina. Mutta olisihan se kurjaa ja varmaan msentuisin enemmän

Vierailija
28/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapsetkin jo huomasivat, että olet yhteiskuntakelvoton

Vierailija
29/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran töissä mutta mut kiusatttin ulos sieltä kun en puhu kellekään ja olen hiljainen

Kuka se on se kiusaaja jos sinä menet töihin etkä vastaa kenellekään tai puhu kenellekkään? Hehän voi luulla että sinä vihaat heitä kun et puhu mitään.

Vierailija
30/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et elätä itsesi pummimalla muiden maksamia veroja. Pelot on mahdollista voittaa kun hallitsee tunteensa ja eikä anna pelon hallita

Vierailija
31/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapsetkin jo huomasivat, että olet yhteiskuntakelvoton

Niin joten ei musta oo yhteiskunnan jäseneksi. joten voin olla kotosalla

Vierailija
32/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on se kiusaaja jos sinä menet töihin etkä vastaa kenellekään tai puhu kenellekkään? Hehän voi luulla että sinä vihaat heitä kun et puhu mitään.

Mulla on ollut lapsena hoimaton mutismi

Vierailija
33/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työpaikalla voi olla puhumatta kenellekään. Silloinhan jättää itse muut ulkopuolelle eikö huomioi muita.

Pitää pystyä sopimaan yhteisistä asioista, jakaa muille tärkeät asiat ja kommunikoida että töissä asiat toimii.

Vierailija
34/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työpaikalla voi olla puhumatta kenellekään. Silloinhan jättää itse muut ulkopuolelle eikö huomioi muita.

Pitää pystyä sopimaan yhteisistä asioista, jakaa muille tärkeät asiat ja kommunikoida että töissä asiat toimii.

Minä en pysty!

Vierailija
35/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika yleinenkin ongelma, kauhistuttaa vaan mennä kun on kuullut ja lukenut aivan totaalisia hiustennostattajajuttuja nykypäivän työelämästä, ei tule olemaan Piece of cake!

Vierailija
36/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko harjoitella jossain harrastuksissa tms sosiaalisia tilanteita?

Tai jonkinlaisessa terapiassa?

Vierailija
37/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko harjoitella jossain harrastuksissa tms sosiaalisia tilanteita?

Tai jonkinlaisessa terapiassa?

Kävin terapian 22 vuotiaana mutta se oli äärimmäisen rankka . En tiedä jaksanko enää uudestaan

Vierailija
38/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet töitä jos päätit jo että et pysty?

Miten aiot edetä?

Vierailija
39/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet töitä jos päätit jo että et pysty?

Miten aiot edetä?

Ei ole muuta vaihtoehtoa nyt. Kävin aikaisemin hoitajalla juttelemassa peloistani mutta enpä mä siellä mitään sairaslomaa saannut

Vierailija
40/40 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako sinua yhtään ajatus, että se (sosiaalisten tilanteiden pelko) tuntuu sinusta pahemmalta miltä se ulospäin näyttää? Eli kun juttelet jonkun uuden tyypin/tyyppien kanssa, niin hän/he eivät välttämättä näe tilaasi lainkaan niin pahana miltä se sinusta itsestäsi tuntuu. He luultavasti huomaavat, että sinä jännität, mutta kun suurin osa ihmisistä jännittää, niin he ehkä voivat ymmärtää sen.