Jos olisi pakko valita, kumman kanssa menisit illalliselle: Putinin vai Trumpin?
Kommentit (35)
Putinin. Toivoisin että pääsisimme keskustelemaan kunnolla.
Minulla olisi paljon kysyttävää ja kommentoitavaa. Haluaisin oikeasti päästä edes jonkinverran kärryille mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu.
Edelllyttäen tietysti että saisimme aikaan keskustelun. Neutraalin sellaiesn, ei uhkailua tai pelottelua eikä suuttumusta vaikeistakaan kysymyksistä.
Trumpin. Se ei ole sentään niin paha kuin putin.
Bidenin joka on istuva presidentti tällä hetkellä.Trumppi on ollut aina Putinin kätyri.
Vierailija kirjoitti:
Putin puhuu sujuvasti englantia ja saksaa
Lisäksi hän puhuu täydellistä paskaa.
Treffit Trumpin kanssa todennäköisesti päättyisivät niin, että molemmat ovat elossa.
Putinin, koska haluaisin nähdä sen pitkän pöydän.
Putin ei suostu puhumaan englantia joten joutuisin käyttämään ruostunutta koulusaksaani mitä hän ei vanhana Itä-Saksan agenttina voi mitenkään esittää epäosaavansa. Joisimme vodkkashotteja Pohjanmaan kautta ja Putin sammuisi tai aloittaisi maailmansodan ennen minua koska on minua kevyempi.
Trumpilta en saisi suunvuoroa puhuessamme woke-öyhötyksestä samppanjaa juoden ja syöminen olisi tässäkin tapauksessa sivuseikka. Ehdottaisin threesomea Melanien kanssa sillä seurauksella että Trump laittaisi minut vähä lujaa lentokoneella menemään kohti Suomea koska Melanie vastasi silmäpeliini silkkaa tylsistymistään.
Ehdottomasti Putinin kanssa, koska se on kiero kuin korkkiruuvi, ja sitä voisi tarkkailla läheltä, ja tutkia sen kgb-käytöstä.
Trump on vain tylsä ja loistaa tyhmyyttä kilometrien päähän, joten se vain kehuisi itseään koko ajan.
Zelenskyn.
Ainoa järkevän tuntuinen mies näistä kolmesta.
Putin on fiksu. Trump on idiootti. Siispä menisin Putinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo sopiva sienireseptikin valmiiksi katsottuna...
LOL 😆