Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää jaksa sitä, että mua pidetään tyhmänä

Vierailija
17.06.2022 |

Ilmeisesti näytän jotenkin yksinkertaiselta. Millä perusteella pidätte jotain tyhmänä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon asioita joita en osaa tai ymmärrä mutta en koskaan ole tuntenut itseäni tyhmäksi eikä kukaan ole nimittänyt minua tyhmäksi. Miten mitataan viisautta tai tyhmyyttä? Voin ajatella että joku joka kerta toisensa jälkeen valitsee esim. väkivaltaisen seurustelu kaverin on tyhmä vaikka ei se varmaan juuri tyhmyydestä johdu, toiset vain jatkaa samaa opittua mallia huomaamattaan.

Vierailija
22/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että ahneita ja laskelmoivia ihmisiä ei pidetä tyhminä. Täysin päinvastaista tyyppiä taas pidetään maailman tyhmimpänä vässykkänä joka ei kehtaa sanoa ei ja asettaa rajoja. 

Kamalinta röyhkeyttä osoittaa kun pelkän ulkönäön perusteella luokitellaan jotkut vajaampi älysiksi ja yritetään käyttää hyväksi. Olen ylipainoisena kokenut sitä. Päätellään että kun ei se hallitse syömistään niin ei hallitse mitään muutakaan. Syömishäiriö ei aiheuta sitä etteikö muita elämän osa alueita hallitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen huumori että pilkkaan usein itseäni tai esitän hölmöä, tästä ihmiset päättelevät että olen tyhmä. Samapa se minulle, hauska ainakin olen ;)

Vierailija
24/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidän jotain tyhmänä, niin en minä kyllä sitä hänelle sano. Harvoin on kyllä tällainen tilanne tullut vastaan. 

Ei kukaan nyt tuollaista suoraan sanokaan. Vaan sanoo jotain itsestäänselviä asioita ihan kuin en niitä tietäisi, tyyliin "biojätteet pitää sitten laittaa biojäteroskikseen".

Ap

Vierailija
25/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti pitää mun emäntää vähän yksinkertaisena ja helposti manipuloitavana.

Joka on koomista kun hän itse vähän tyhmä ja vähättelee kävelevää valheenpaljastuskonetta joka muistaa kaiken, ja kaikki tää vaan siks et mun emäntä on hiljainen ja kiltti.

feministit vihaa kilttejä naisia. kiltti nainen ei levitä miesvihaa feministien haluamalla tavalla.

Mä oon miehenä kyl törmänny feministeihin ihan koko ihmiskirjon spektriltä, on kusipäitä samassa suhteessa kun miestenkin porukoissa ja ismeissä, hyviä tyyppejä kans.

Viha minkä tahansa ismin varjolla on aika yleistä riippumatta housun sisällöstä.

T: Sama

Vierailija
26/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin levitetään juoruja. Voi olla tiedossa akateeminen menestyminenkin, mutta sabotoidaan porukalla kaikin tavoin, jopa väkivaltaisesti.

Vierailija
27/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen ja puheiden perusteella

Vierailija
28/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat vaan että annat niille nyrkkiä

Vierailija
29/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pidän jotain tyhmänä, niin en minä kyllä sitä hänelle sano. Harvoin on kyllä tällainen tilanne tullut vastaan. 

Ei sellaista sanotakaan. Sen huomaa rivien välistä esim tilanteessa, jossa et luota toisen mielipiteeseen tai naureskelet hänen puheilleen.

Tuollainen käytös on tilannetajuttomuutta ja käytöstapojen puutetta, eli yksi osoitus naureskelijan tyhmyydestä.

Mutta täytyy tietenkin muistaa, että puolet meistä on keskivertoa tyhmempiä. Aika iso joukko siis.

Vierailija
30/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että tyhmät ihmiset myös näyttävät tyhmiltä. 

Vierailija
31/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vinkuu mulle aina ne ihmiset, jotka toistuvasti tekee tai sanoo jotain helvetin tyhmää.

Miten muuten pitäisi tuommoisesta tyypistä ajatella, kuin että se on vaan yksinkertaisesti tyhmä?

Vierailija
32/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyhmänä sellaista, joka

- uskoo kaiken mitä hän lukee tai mitä hänelle kerrotaan kyseenalaistamatta sitä

- sellaista, jolla on todella jyrkät mielipiteet jonkin asian suhteen eikä ole valmis muuttamaa mielipidettään vaikka faktat selvästi kertovat hänen olevan väärässä

- henkilöä, joka ei ole kiinnostunut oppimaan mitään uusia asioita

Vierailija
33/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka pelkästään juoruavat ovat mielestäni tyhmiä. 

Vierailija
34/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka pelkästään juoruavat ovat mielestäni tyhmiä. 

Ei tyhmien aivokapasiteetti riitä kuin muista ihmisistä puhumiseen, näiden kanssa on turha edes yrittää jutella mistään asioista saati suunnitella jotain asioita, ei niiden aivot yksinkertaisesti kykene noin "haastavaan" ajatustyöhön.

Helpommalla pääsee, kun vaan hyväksyy sen, että jotkut vaan syntyy tyhmiksi eikä ne itse sille mitään voi.

Vierailija
35/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta; siksi en kouluttautunutkaan insinööriksi, jossa tarvitaan 124 äo keskinkertaiseen menestykseen. Ei se kiva ole olla se älykkäinkään, että alansa olisi voinut edelleen valita paremmin.