Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danny on selvästi suosituin mieshahmo palstalla ainakin jos mittarina käytetään aloitusten määrää

Vierailija
17.06.2022 |

Hopeaketun charmi on siis vastustamaton myös av-palstalla

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on höhlin ja moppitukkaisin.

Vierailija
2/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa aloituksista taitaa olla miesten tekemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Allu on Dannya suositumpi.

Vierailija
4/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se, että jotkut miehet selvästi ihailevat Dannya ja haluavat luoda kuvaa, että hän seurustelee molempien tyttöjen kanssa. Naisia tuollainen ei todellakaan kiinnosta. Ovatko nämä miehet homoja?

Vierailija
5/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se, että jotkut miehet selvästi ihailevat Dannya ja haluavat luoda kuvaa, että hän seurustelee molempien tyttöjen kanssa. Naisia tuollainen ei todellakaan kiinnosta. Ovatko nämä miehet homoja?

Eivät tietenkään ole. Ainahan nuoremmat miehet ovat pitäneet vanhemmista sankarihahmoista.

Vierailija
6/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään ole. Ainahan nuoremmat miehet ovat pitäneet vanhemmista sankarihahmoista.

Danny on 80.

Vierailija
7/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny on 80.

Syyskuussa vasta.

Vierailija
8/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny on 80.

Syyskuussa vasta.

Ahaa, no sitten hän on nuori?

Vierailija
9/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin taitaa ajaa ohi.

Vierailija
10/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää: Dannyn seikkailut ovat voimaannuttavia. Itse olen 45-vuotias, ja mulla on siis vielä 30 vuotta aikaa hankkia naisystävä. Ei tee mieli luovuttaa vielä, vaikka olenkin keski-ikäinen. Siitä Dannylle kiitos.

Vierailija
11/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa on voimaa🤣😂

Vierailija
12/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää: Dannyn seikkailut ovat voimaannuttavia. Itse olen 45-vuotias, ja mulla on siis vielä 30 vuotta aikaa hankkia naisystävä. Ei tee mieli luovuttaa vielä, vaikka olenkin keski-ikäinen. Siitä Dannylle kiitos.

Onko sulla varaa ostaa kepin kantaja, ala säästämään😃

Vierailija
13/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain siitä, että täällä on joku Danny-fani joka tekee ahkeraan näitä aloituksia. Esim Dannyn markkinointi tms Kukaan ei oikeasti juurikaan välitä Dannyn vaiheista, paitsi joo ehkä ne Seiskan lukijakunta?

Vierailija
14/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyhän on kaikkein suosituin julkkismies kaikilla muilla mittareilla mitattuna, paitsi jos suositummuisuus mitataan hiustyylillä!

Vierailija
15/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kitupiikki. Että elättäjää on turha tavoitella.

Vierailija
16/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannyhän on kaikkein suosituin julkkismies kaikilla muilla mittareilla mitattuna, paitsi jos suositummuisuus mitataan hiustyylillä!

Suosittuus ihan vaan..

Danny on kiinnostavin julkkis tällä hetkellä vaikka en itse koskisi pitkällä tikullakaan, koska 80 syyskuussa.

Vierailija
17/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vihastut, siihen ihastut.

Palstanaiset eivät halua myöntää että charmantit julkkismiehet kuten kuten Danny ja Tauski kyllä tekisivät heihin vaikutuksen.

Vierailija
18/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyllä on vissiin hemmetin moinen naimavasara. Kyllä kelpaisi.

Vierailija
19/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn fanina en kuitenkaan haaveile hänestä sillee..

Vierailija
20/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot suosittu,mutta mitä näkee nuo nuoret likat siinä ihan oikeasti ? Eikä esim Helmi ihastu nuorempiin.