Vinkit selviytymiseen mökillä
Ollaan lähdössä mökille missä ei ole sisävessa. Harmillisesti kuukautiset näyttää osuvan juuri mökkiviikolle. Kaikki käytännön vinkit onnistuneeseen mökkilomaan otetaan vastan, kuukautisista selviytymiseen ja muutenkin mökkeilyyn.
Kommentit (13)
Osta pari pakettia Savett Intim -kosteuspyyhkeitä.
Keskity luontoon ja mökkielämään. Älä itseesi.
Kosteuspyyhkeet on hyvä idea, ne voi heittää saunan pesään käytön jälkeen.
Itse olen peseytynyt saunassa. Retkisuihku on kätevä, niin saa pestyä paikat varsinkin, jos vuoto on runsaampaa.
Älä mene mökille, jos se on "selviytymistä".
Monet menkat olen mökillä viettänyt eikä koskaan ole ollut ongelmaa :D huussiin pussukka siteille/tamponeille. Kosteuspyyhkeet käyttöön. Aika usein myös mökillä lämpiää sauna joka ilta, joten pystyy pesemään itsensä päivän päätteeksi.
Suksi suolee kesityt aloiteesi taas! Nyky nainen tietä miten toimia kun on kuiva käymälät mökillä ja kukautiset!Nyky nainen tietää lääkäriltä saa pillerit kuukautisten siirtoon. ps.Nyky nainen tietää jos ehkäisy petti?Saa jälki ehkäisy pillerit lääkäriltä.Joten älä keksi ja kirjoita jussin jälkeen ,ei toivotusta raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Yök, verivittu mökillä missä ei juoksevaa vettä. Hyh. Mahtaa haista lottero hyvälle siellä.
Onko ylis kaatunut, vai mikä näitä pikkuisia tänä aamuna palstalle vetää?
En tiedä, kuinka perusteelliset vinkit haluat.
1. älä heitä siteitä tai tamponeja hyyskään. Ne eivät maadu ja miksi ne kerätään omaan pussiin ja viedään sekajätteisiin (jotkut polttaa saunan paloluukussa)
2. hanki vaikka vauvojen kosteuspyyhkeisä jostakin halpakaupasta, niin niitä ei tarvitse säästää ja laskea riittääkö viikoksi (Lidlistä saa isoja pakkauksia)
3. jos hyyskä on epämiellyttävä, pieni, niin siteiden vaihdot tai tamponit, kuukupit, voi hoidella myös saunalla. Kun on edes järvivettä voi jälkensä huuhdella, jos sinulla on runsaat kuukautiset.
4. kyykkypesulla voi käydä saunassa. Jos tuntuu ilkeältä käyttää yleistä pesukulhoa osta mukaan oma, jolloin se on vain sun käytössä. Yhtä lailla kuupalla voi huuhdella kyykyssä alapäänsä.
5. jos on lämmintä ja järvivesi lämmintä, niin se palvelee sinua koko päivän puhtaudessa
6. käytä luovaa ajattelua. Kun mulla oli mökki ja ulkohyyskään matkaa kaatosateisena aamuna menin vain tyhjään huoneeseen, jossa vaihdoin siteet ja käytin vauvojen kosteuspyyhkeitä Ei kannata pysytellä kaupungin tavoissa, joissa on olosuhteet erilaiset kuin mökillä.
Kai siellä mökillä nyt sauna on tai edes järvi, jossa voi peseytyä. Siteitä ja tamponeja käytät ihan samoin kuin kotona. Ei kai olemassa ole mitään mökkisiteitä tai -tamponeja. On sinulla huolenaiheet.