Kyllä tää Forrest Gump on yksi onnistuneimmista elokuvista ikinä!
Toi lapsinäyttelijäkin on aivan loistava. Hänestä ei vissiin tullut näyttelijää?
Kommentit (39)
Muistan Tomin kertoneen Graham Nortonin talk showssa että se lapsinäyttelijä on nykyään sotaveteraani. Joten ei tullut hänestä näyttelijää.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
Heti huomen aamulla menen. Nyt eivät päästä sisään vaikka tahtoisin.
Sehän on samalla amerikkalaisuuden historiaa. Sille irvaillaan juuri sopivalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elokuva. Elokuvan katkarapuneekeri on harvoja elokuvaneekereitä jotka eivät saa minua raivon valtaan. Hyvä näyttelijä ja hyvä hahmo.
Mites se iso kaveri Vihreässä Mailissa? Raivostuttiko? Yllätyin kun kuulin että kuollut vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elokuva. Elokuvan katkarapuneekeri on harvoja elokuvaneekereitä jotka eivät saa minua raivon valtaan. Hyvä näyttelijä ja hyvä hahmo.
Oletko tutkinut mistä rasistiset asenteesi kumpuavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se iso kaveri Vihreässä Mailissa? Raivostuttiko? Yllätyin kun kuulin että kuollut vuosia sitten.
Hei joo siinä oli yhtä hyvä. -sama. Ei ole enää tuollaisia hahmoja elokuvissa mustat. Jotain on mennyt elokuvateollisuudessa pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos KKK. Eipä voisi tyylittömämmin kirjoittaa
Forest Gump oli pitkään lempielokuvani, näin sen ensimmäistä kertaa 12-vuotiaana.
Katsoin elokuvan muutama vuosi sitten ja oli lievä pettymys. Leffa ei ole huono, mutta vähän kädenlämpöinen ja erittäin jenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos KKK. Eipä voisi tyylittömämmin kirjoittaa
Jostain syystä n-sana menee läpi minä tahansa yhdyssanana. Naurattaahan se aina missä muodossa tahansa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutkinut mistä rasistiset asenteesi kumpuavat?
Siitä että apinat ovat rikollisia ja huijareita asuivat sitten Vuosaaressa, Detroitissa tai Nairobissa.
Mä en ole tuota elokuvaaa nähnyt mutta vammatkin voii olla myös kykyjä nähdä elämä muutoin kuin suorituspaineiisilla.