Miltä anaali tuntuu?
Kertokaapa te kokeneet miltä se oikeasti tuntuu..
Kommentit (19)
Vähän samalta kuin taivaan porteista sisään ratsastaminen, korskealla sotaorilla, patarumpujen ja ukkosen säestämänä.
Kiimaisena, kiireettä ja kunnon liukasteella taivaalliselta.
Totuus on että kyllähän ykkönen on aina ykkönen. Eli peppuseksissä sisään työntyminen tuntuu mutta sitten onkin tyhjää. Ykkösessä sen sijaan tuntoa on koko matkalla kun liikkuu sisällä.
Onhan tuossa peppuseksissä ns. kielletyn hedelmän maku, mutta kyllä ykkönen tuntuu ehdottomasti paremmalta.
Tämä on tietysti vain ja ainoastaan minun henkilökohtainen mielipiteeni. Jollain muulla on varmasti toisenlainen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Samalta kun paskantaisi.
Meinasin juuri kommentoida samaa.
Riippuu siitä, onko kyseessä jonkun tuttavan vaimo se tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kiimaisena, kiireettä ja kunnon liukasteella taivaalliselta.
Tämä + extratuhmuus
Anaaliseksi kiihottaa tuhmuuden takia. Sulkijalihas on alussa tiukka, jos ei etukäteen venyttele mutta itse peräsuolihan on löysä letku. Sulkijalihaskin löystyy kun nainen rentouttaa sen, mutta tuhmuuden takia paneminen ja sormetus kiihottavat kovin siltikin. Joskus myös koitan fistata puolisoa pyllyyn, koska häntä kiihottaa sulkijalihaksen venyttely, ja sitten kun olen viidellä sormella rystysiin saakka venytellyt aikani ja työnnän kullin tilalle, puoliso kysyi joskus että tuntuuko se miltään venyttelyn jälkeen. Sanoin siihen että on aivan älyttönän kiihottavaa panna venyteltyä reikää ja näin se onkin! Pillu tuntuu koko matkalta, mutta tuhmuus tekee pyllystä kiihottavamman!
Alussa koskee mutta kun eturauhanen alkaa simuloitua niin jee...
Mieskin voi saada vaimolta anaaliinsa, jos vaimo käyttää dildo-vyötä eli strap-onia. Mies saa kunnon vauhdit.😁 On myös sellaisia malleja, joissa on toinenkin tappi. Se kuuluu vaimon vaginaan. Vaimon liikkuessa kumpikin saa.
Ainakin harvinaisena hupina aivan loistava kokemus.
Paras hetki on, kun valmistelee naista ottamaan kullia sisäänsä esimerkiksi sormin tai leluin, kun on ensin johdatellut naisen asentoon, jossa peppureikä on tarjolla. Sitä mennään toki naisen ehdoilla kiusoitellen, mutta tilanteessa on valtavasti sekä tuhmuutta, että avuttoman, antautuneen naisen määräämistä ja ottamista.
Itse tunkeutuminen peppuun on kiihottavampi kokemus ajatuksena kuin mitä itse tunne on. Jos asento on sellainen, että näkee, kuinka oma kulli uppoaa sisään, niin siinä on suorastaan taivaallisen dominoinnin kiimaa. Hetken hitaus antaa mahdollisuuden nauttia näystä aina jotenkin (väh. naisen katse, jos itse peppu ei ole esillä. En nauti mistään seksistä pimeässä). Itse tuntuma on kuin tiukka vanne. En valitettavasti ole itse koskaan kestänyt montaakaan hetkeä itse panoa, tilanne on liian kiihottava.
Vaimo ei ollut koskaan saanut anaaliyhdyntää. Halusi kokeilla sitä. Oli hommannut kondomeja ja jotakin liukastusnestettä. No ryhdyin hommaan. Koko ajan pelkäsin, että se tuottaa hänelle kipua. Käskinkin sanoa heti, jos tuntuu pahalta. Tuntui ahtaalta ja kovalta. Oli kuin olisi ollut renkaita. Työntelin siinä edestakaisin ja vaimo rytmikkäästi vastaan. Purkaannuin nopeasti kondomiin, kun huomasin, että hän pitää siitä. Itse ajattelin, että tämä jäisi ainoaksi kerraksi. Mutta nyt hän on alkanut vaatia anaalia aina normaalin yhdynnän lisäksi.😱
Olen varmaan liian paatunut pervo kun mun mielestä perCehommissa ei ole mitään tuhmaa. Siinä se on yksi reikä ihmiskehossa muiden joukossa ja olen sinut niiden kaikkien kanssa eikä ole mitään estoja tai ujouksia, en koe sitä kielletyksi paikaksi tai mitenkään tabuksi. Jää tämä tuhmuuden tuoma kiihotus mulla kokonaan välistä näissä hommissa. Lähinnä se on paskahätäfiilistä vastaan taistelua peniksellä penetroitaessa eikä se ei ole mun mielestä yhtään seksikästä. Kivaa on jos painelee hieman peukalonpäätä sisään, se tuntuu mukavalta. Mutta ei kyllä ollenkaan tuhmalta sen enempää kuin pimperonkaan räplääminen.
Olen nainen. Olen elämässäni pari kertaa yrittänyt harrastaa anaaliseksiä mutta se on koskenut niin älyttömästi että on jouduttu lopettamaan. En tiedä miten jotkut naiset pystyvät siihen siten ettei heitä satu.
Siinä pitää nainen olla rentona niin kuin paskantaessakin. Ei voi pidätellä jos mies yrittää sisään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Olen elämässäni pari kertaa yrittänyt harrastaa anaaliseksiä mutta se on koskenut niin älyttömästi että on jouduttu lopettamaan. En tiedä miten jotkut naiset pystyvät siihen siten ettei heitä satu.
Sulkijalihas vastustaa. Se täytyisi saada rentoutumaan. Silloin pitkäkin penis soljuu helposti sisään tyveään myöten. Muuten tuntuu tosiaan kipeältä.
Asentoina on käytettävissä suunnilleen samat kuin normaalissa yhdynnässä. Itse vaimon kanssa aloitimme takaapäin. Miksi ei voisi yrittää nainen päällä ratsastamalla. Nainen ohjaisikin peniksen anaalin ja voisi hallita peniksen työntymistä.
Alusta kireä sen jälkeen löysä. Sileä toisin kuin ykkönen. Hyvää jos ei paljon huulia syvemmälle pökkää.