Mies osti kukkia pihaan itselleen eikä minulle
Mies osti satasella kesäkukkia pihaan. Ei koskaan minulle. Itselleen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies omistaa talon. Asutaan yhdessä. Tuntuu, että hän ei huomioi minua.
Kieltääkö mies sinua käyttämästä pihaa, vai miten ne kukat ovat vain häntä itseään varten?
Ne tuntuu miehen kukilta, koska talo on miehen. Olisin halunnut vain, että hän ostaa ne minulle.
Sitten vielä kehdataan itkeä kuinka miehet ei koskaan tee mitään kun todellisuus on että tekee mutta jos asiaa ei ole osoitettu naiselle nainen ei näe sitä koko asiaa
Ehdotin miesten hankkivan nyt kesäkukat. He ihastuivat ja kyselevät jopa puhelimessa kukkien voinnista. Saivatko harrastuksen tuleviksi kesiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies omistaa talon. Asutaan yhdessä. Tuntuu, että hän ei huomioi minua.
Kieltääkö mies sinua käyttämästä pihaa, vai miten ne kukat ovat vain häntä itseään varten?
Ne tuntuu miehen kukilta, koska talo on miehen. Olisin halunnut vain, että hän ostaa ne minulle.
Sitten vielä kehdataan itkeä kuinka miehet ei koskaan tee mitään kun todellisuus on että tekee mutta jos asiaa ei ole osoitettu naiselle nainen ei näe sitä koko asiaa
Älä yleistä, yhden idiootin puheita, koskemaan muita naisia. Ammattivalittajalla ei koskaan ole mikään hyvin.
Nyt jäi kyllä leuka hölmistyksestä oikein auki. Siis sanoiko mies, että ne kukat ei muuten sitten ole sulle, vaan ihan hänen omaksi ilokseen vain? Vai mistä tiedät, että asia on näin? Koska hän ei erikseen sanonut, että ne ovat SINULLE? Huh huh. Kun yhteisesti asutaan, niin eikö silloin asiat pääsääntöisesti ole yhteisiä? Minä olen ostanut meille kaikki matot ja verhot. En ole mieheltä edes vaivautunut kysymään, että tykkääkö. Ei ole kyllä valittanut. Saa myös astella ostamillani matoilla. Samoin astiat taitaa olla kaikki minun, jos ihan tarkkoja ollaan. Mutta saa mieskin meillä silti syödä ihan astioilta ruokansa. Minä istun illat hänen ostamallaan sohvalla ja tuijotan hänen ostamaansa telkkaria. Enkä kärsi siitä yhtään.
Ei ole tarkoitus kettuilla, mutta oikeasti ei nyt välittynyt tänne asti, että mikä se ongelma oikeastaan olikaan.
Olen kyllä ihan aina ostanut itse itselleni kukat, kuten kaiken muunkin.
Ne pihakukatkin. Vaikka talo on ex-miehen kanssa yhteinen ja vuorotellen käytämme vapaa-ajan käytössä.
On ihan helppo pohtia mitä ostaa ja miten laittaa kun ketään muuta ei tarvitse huomioida kuin ohi ajavat.
Olisi kiva jos kulkijat pitäisivät pihaamme mukavan näköisenä.