Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten tiukat rintaliivien pitää oikeasti olla?

Vierailija
16.06.2022 |

Sanotaan, että liivien ympäryksen alle pitää mahtua kaksi sormea. No mahtuuhan sinne vaikka 10, jos oikein venyttää, mutta miten paljon saa venyttää? Sitä ei kerrota missään oppaissa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhdetkään liivit käytössä löystyneet. Ostan jostain Lindexistä halpiksia

Ne on varmaan sitten alun alkaenkin niin löysiä, ettei kuminauha juuri veny.

Ei mullakaan ole löystyneet. Kutistuneet kylläkin. Ei ole kestäneet konepesua 40 asteessa.

Kutistuneet?! Mistä ihmeestä olet onnistunut löytämään villaisia tai pellavaisia liivejä, kun tavanomaisista materiaaleista valmistettuja ei saa kutistumaan millään.

Ehkä sinun liiveillesi on käynyt samalla tavalla kuin minun kesävaatteilleni talven aikana. Kutistuneet ovat, joka talvi. Jostakin syystä talvivaatteet eivät kesäsäilytyksessä kutistu niin pahasti, vaikka samassa paikassa ovat.

Vierailija
42/44 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooei, kuka sadisti keksi, että liivien pitäisi muka olla niin kireät että soi?

Kerran kävin erään tavaratalon alusvaateosastolla ja siellä heti kokoni arvioitiin olevan 70C. Huvikseni sovitin ja tuntui ihan kauhealta. Joo ei kyllä, ihan 75B koon käyttöä jatkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐫

Vierailija
44/44 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet tai kiinteät rinnat, ei sen ympäryksen tarvikaan olla niin tiukka tukeakseen. Onnellisia te.

Mutta kun on kuten mulla eli isot ja raskaat riipparit, pitää olla tukea.