Mies keksi taas menoa, ettei joudu harrastamaan kanssani seksiä
Kyllä. Olen ruma ja vanha. Odottelen enää kun muutaman vuoden päästä teini-ikäinen nuoremme on täysi-ikäinen ja muutan pois. Yksin on parempi olla.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Harmi juttu :(
Joo, mutta hyvin tuttua meidän parisuhteessa. Eikä auta keskustelut, ei yhtään mikään. Siksipä ennemmin vietän vanhuuteni yksin.
ööö sithän sulla on aikaa panostaa itseesi. liiku ja käy salilla ja pesukoneen pestessä muista linkousvaiheessa nojailla koneeseen niin irtoaa helposti
Siis. Lapset harrastaa urheilua, miehet harrastaa moottoriurheilua urheilua ja vaikka mitä.
Seksi ei ole harrastus mitä harrastetaan.
Seksi on jos on jajos ei niin ei....
Jos itse olet veltto ja ruma, niin ei tosiaan paljon ole kuule mielenkiintoa sörkkiä.
Joten tee itse asioille jotain, äläkä luule, että toisen pitää tehdä.
Ja jos vielä teini ikäinen muksu teillä kotona, niin on parempi kuin ette sitä seksiä edes tee
Tee seksistä harrastus! Näin meillä vanhoilla.
Kari1967 kirjoitti:
Siis. Lapset harrastaa urheilua, miehet harrastaa moottoriurheilua urheilua ja vaikka mitä.
Seksi ei ole harrastus mitä harrastetaan.
Seksi on jos on jajos ei niin ei....Jos itse olet veltto ja ruma, niin ei tosiaan paljon ole kuule mielenkiintoa sörkkiä.
Joten tee itse asioille jotain, äläkä luule, että toisen pitää tehdä.
Ja jos vielä teini ikäinen muksu teillä kotona, niin on parempi kuin ette sitä seksiä edes tee
Älä sä sörki tässä ollenkaan. Tarkoituksesi oli vain loukata. Joskus on parempi jättää sanomatta.
Älä sä sörki tässä ollenkaan. Tarkoituksesi oli vain loukata. Joskus on parempi jättää sanomatta.
Totuuden sanominen ei ole loukkaus. Ja mietipä itse asiaa järkevällä tavalla.
Joten älä sinä SÖRKI
Kari1967 kirjoitti:
Joten älä sinä SÖRKI
Niinhän mä teenkin. Lähden pois.
Vierailija kirjoitti:
Kari1967 kirjoitti:
Joten älä sinä SÖRKINiinhän mä teenkin. Lähden pois.
Hyvä. Mee pois vaan
Kari1967 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari1967 kirjoitti:
Joten älä sinä SÖRKINiinhän mä teenkin. Lähden pois.
Hyvä. Mee pois vaan
Menen pois sitten, kun asiat on siinä kunnossa, että voin lähteä.
Varmasti löydät vielä jonkun kivan, joka haluaa just sua
Harmi juttu :(