Juhannus pilalla, mies ostanut ulkofileitä eikä lohta
Vieraita tulossa ja mies on ostanut Lidlistä taas niitä ulkofileitä, joita syödään joka viikonloppu ja en vaan jaksa taas juhannuksena se grillaa ulkona ja puhuu miesvieraiden kanssa rubeista ja hampurilaisista. Teippaan sen jeesusteipillä umpeen sen miehen, jos se avaa suunsa jostain hampurilaisistaan. Ei kerta kaikkiaan kestä aina samaa ulkofilettä. Voisi lohta ostaa välillä. Jätänkö?
Kommentit (66)
Eikö teiltä käydä enää kaupassa ennen juhannusta??
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa nyt jo juhannusruokia?
Oli minun ensimäinen ajatukseni.
porvoohan tämä on.
Burgerit kunnolla laitettuna parempia kuin lohi.
Saattaa alkaa lohi kytemään vai onko pakastekuivattua?
Miehesi kuulostaa fiksulta. Järjestätkö minulle treffit hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kukaan ostaisi juhannusruokaa viikkoa ennen juhannusta? Kala ei ainakaan säily.
Silli säilyy.
Surströmning - hapansilakka. Ei ehdi fermentoitua Juhanukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vastuullinen kuluttaja hankkii tänä päivänä grilliin järvikalaa, eikä mitään tehotuotettua lohta.
Suosittelet siis järvilohen grillausta? Ei kovin vastuullista :(
ja järvilohin on mielestäsi ainoa järvikala? sivusta
Ruokaa laittava ja kaupassa käyvä mies on lahja. Minulle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse osta sitä lohta? Turhaa vingut.
Lempisuokkisanasi taitaa olla vinkuminen. Mikä siinä on mukavaa?
Oletpas kiree. Relax!
Vähästäpä meni sinun juhannus pilalle. Olisit iloinen, että teillä on ruokaa.
Pidän näistä palstamiesoletettujen vinkuna-aloituksista.
Toinen "suosikkini" on heikkolahjaisten palstamiehiksi oletettujen jss.
Jätä vaan. Miehesi löytää varmasti paremman.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni hifistelee burger-resepteillään joka kesä. Hänellä on Weberin Summit sarjan grilli, jota hinkkaa tuossa pihassa kuin autoa. Kai se vahaa sen vielä. Jankuttaa alituiseen "savun mausta" burgerissa, ja tekee niitä kymmenelle kerrallaan. En tajua, miten se onnistuu tekemään kymmenelle safkaa siinä auton kokoisessa grillissään eikä epäonnistu ikinä! Alakerrassa se pelaa pokeria ja juo kaljaa. On se rasittavan itsenäinen...en saa siihen mitään otetta.
AP
Ja tämä on elämäsi isoin ongelma?
Osta sinä lohta. Miehesi tekee grilli-bravuurinsa. Vierailla on sitten varaa valita mitä ottavat. Mikä tässä on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni hifistelee burger-resepteillään joka kesä. Hänellä on Weberin Summit sarjan grilli, jota hinkkaa tuossa pihassa kuin autoa. Kai se vahaa sen vielä. Jankuttaa alituiseen "savun mausta" burgerissa, ja tekee niitä kymmenelle kerrallaan. En tajua, miten se onnistuu tekemään kymmenelle safkaa siinä auton kokoisessa grillissään eikä epäonnistu ikinä! Alakerrassa se pelaa pokeria ja juo kaljaa. On se rasittavan itsenäinen...en saa siihen mitään otetta.
AP
Anna miehen harrastaa. Jotain iloa hänenkin elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vastuullinen kuluttaja hankkii tänä päivänä grilliin järvikalaa, eikä mitään tehotuotettua lohta.
Suosittelet siis järvilohen grillausta? Ei kovin vastuullista :(
Biologian ja ruoka-aineiden tuntemus aika heikoilla, jos ei muuta kalalajia tunne kuin lohen.
Lempisuokkisanasi taitaa olla vinkuminen. Mikä siinä on mukavaa?