Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadan vuoden talo ohjelma.

Vierailija
16.06.2022 |

Pahin virhe siltä mieheltä oli päättää rakennuttaa talo. Sitten sai ristikseen sen partasuun. Mulla olisi palanut jo hermot sen ukon kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän siinä ohjelmassa mennään perse edellä puuhun. Kuka nykyään rakentaa tuolla tavoin hosumalla ja asioita selvittämättä. Ei ihme että kalliiksi tuli. Ja sitten se, että sata vuotta pitäisi kestää 🙄 Olisi katsonut millaiset rakennukset ovat kestäneet sen sata vuotta ja yli, ja ottanut niistä mallia. Esim kaikki se tekniikka jää auttamatta vanhanaikaiseksi jo viimeistään 15 vuodessa.

Vierailija
2/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä partasuuta SAANUT ristikseen. Ihan itse se sen hankki, vaikka ei olisi tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon näitä taloja tehny miljoonia, mua on ihan turha tulla neuvoon näissä."

"Ei noita noin ois pitäny tehdä."

"Nää on ihan väärät piirustukset, ei tätä näillä voi tehdä."

Jokainen rakaslla työksennellyt on kohdannut näitä vanhan liiton jääriä.

Jotkut toki osaa tehdäkin, mutta osa on kyllä kovia selittämään, miksi ei tehdä mitään.

Vierailija
4/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla käsikirjoitettua showta koko juttu. ja se talokin myytiin viimeisessä jaksossa.

Vierailija
5/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä partasuuta SAANUT ristikseen. Ihan itse se sen hankki, vaikka ei olisi tarvinnut.

Näinpä. Kyllähän se oli ihan takuulla hankkinut värikkään tyypin koska ohjelma.

Vierailija
6/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla käsikirjoitettua showta koko juttu. ja se talokin myytiin viimeisessä jaksossa.

Ei sitä mihinkään ole myyty. Tai en tiedä onko se nykyään jo myyty, ohjelmahan on vuodelta 2015. Se on toiminut (ilmeisesti rakennuttajan oman) tuotantoyhtiön tiloina.

Vierailija
7/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tua seinä rakenne on liima levy vaneri maja ei kestä kuin 30v olisi tilannut laurilta homeisia pelti kontteja. kas kun järkevä parta suu suostui menemään koko työmaalle. kauhea kiire ja tohina vesisateessa rima himaa kyhäilevät. katolla vesikään ei tiedä mihin suuntaan valuu. ennen rakentamista pitäisi edes piirustukset olla

Vierailija
8/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin laurin parakit kirjoitti:

mikä tua seinä rakenne on liima levy vaneri maja ei kestä kuin 30v olisi tilannut laurilta homeisia pelti kontteja. kas kun järkevä parta suu suostui menemään koko työmaalle. kauhea kiire ja tohina vesisateessa rima himaa kyhäilevät. katolla vesikään ei tiedä mihin suuntaan valuu. ennen rakentamista pitäisi edes piirustukset olla

Oikein käsiteltynä "liimalevy" kuten nimität kestää oikein hyvin. Siitä on rakennettu kerrostalokin. 

Vierailija
9/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkän katsottuani jäi mieleen vain tolkuton kiroilun määrä.

Vierailija
10/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun talo on kohta sata vuotta. Rintamamiestalo. Ihan hyvin on kestänyt

Vierailija
11/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun talo on kohta sata vuotta. Rintamamiestalo. Ihan hyvin on kestänyt

pikkuse voi olla hometta jossain, mutta mitteepä tuosta. harjaan homeen pois

Vierailija
12/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi näytetään uusintana. Ensiesitys oli vuonna 2017 ???

Vierailija
13/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi näytetään uusintana. Ensiesitys oli vuonna 2017 ???

Eipä tullut silloin nähtyä. Onhan nuita uusintoja muutenkin. Kuka enää tietää monettako kertaa frendit pyörii? 

Vierailija
14/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ylivoimaisesti hauskin realitysarja, joka minulle tulee yhtäkkiä mieleen. Tottakai siinä on kesäteatteria mukana, mutta pitkälti tuollaista sekoilua se nykyrakentaminen on ihan oikeassa elämässäkin. Joka työmaalla muuten on aina se partasuu jäärä ja hänen apparinsa.

Vierailija
15/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ylivoimaisesti hauskin realitysarja, joka minulle tulee yhtäkkiä mieleen. Tottakai siinä on kesäteatteria mukana, mutta pitkälti tuollaista sekoilua se nykyrakentaminen on ihan oikeassa elämässäkin. Joka työmaalla muuten on aina se partasuu jäärä ja hänen apparinsa.

Jep. Meille rakentui aivan perus pakettitalo, rakentajana Kannustalo.

Jäärä ei ollut Kannustalon oma tyyppi, eikä sillä ollut partaa, mutta oli iältään lähempänä eläkeikää jo. Huokailu alkoi jo ovelta, ja jatkui läpi talon.

Arvostelua tuli aivan kaikesta, alkaen vinosta sisäkatosta jossa rimakatto ja päättyen saunan layoutiin, suihkun isoihin laattoihin ja linjalattiakaivoon. Jakotukit oli väärässä paikassa hänen mielestään, ikkunat liian isot, vinyylilattia väärä valinta ja keittiö epäkäytännöllinen.

Kyseessä miehen sukulainen, joka on rakennusmestari. Ei meidän raksalla tosin, mutta tänne hän ilmestyi ainakin neljä kertaa, pyytämättä ja kutsumatta.

Vierailija
16/26 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se partasuu Esa Dahl oli ainoa ammattitaitoinen sielä työmaalla, esim. arkkitehti oli piirtänyt ihan päin mettää asioita. Esa joutunu sit paikkaamaan ammattitaidoillaan ja hyvin paikkaskin! Tottahan sillä suukin kävi mut on tekijämiehiäkin niin saa vähän käydäkin.

Vierailija
17/26 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku sukulainen vielä kaiken lisäksi. Ammattitaitoinen rakennusmestari olisi tarvittu tuolle työmaalle johtamaan projektia.

Vierailija
18/26 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se partasuu Esa Dahl oli ainoa ammattitaitoinen sielä työmaalla, esim. arkkitehti oli piirtänyt ihan päin mettää asioita. Esa joutunu sit paikkaamaan ammattitaidoillaan ja hyvin paikkaskin! Tottahan sillä suukin kävi mut on tekijämiehiäkin niin saa vähän käydäkin.

Kaukana ammattitaitoisesta! Hirveätä sähläämistä kaikki tekeminen. Aikataulutus ihan sekaisin ja budjetti räjähti ihan käsiin. Rakennusvirheitä ja ongelmia riitti.

Vierailija
19/26 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
20/26 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava sarja ! Katottiin areenasta :D Onko jatko osasta tietoa vai mitä siellä talolla kuvataan. onko se joku studio vai asuuko siellä muka joku ??

Ei se kyllä miljoonan euron elementti aloksi ihan hieno ollu mutta järkiä on monenmoisia vaikkei tässä minkäänlaista :) (Huumoria kyllä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi