Mies ei itse ehdota juurikaan tapaamisia
Mies ei itse ehdota juurikaan tapaamisia. Ensimmäistä tapaamista ehdotti itse, ja ensimmäisellä kerralla itse kysyi, että vieläkö nähdään. Sovittiin silloin toisesta näkemisestä yhdessä. Minä kysyin kolmannella kerralla että nähdäänkö. Hän ei juurikaan tapaamisia ehdottele, mutta suostuu kyllä näkemisiin ja siirsi omat tärkeät menonsa tuon tapaamisen takia. Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (28)
Eli
- mies ehdotti ensimmäistä tapaamista
- mies kysyi, vieläkö nähdään, ja sovitte toisesta tapaamisesta
- toisen tapaamisen jälkeen meni neljä päivää, kunnes sinä ehdotit tapaamista? Juttelitteko niiden päivien aikana, oliko hän innostunut pitämään yhteyttä...?
Jos ei, niin tuhlaat aikaasi. Mies ei selvemmin voisi osoittaa, että ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies muuten ujo/passiivinen? Tai kokematon deittailija, esim. juuri eronnut pitkästä suhteesta?
Ei ole ujo. Mutta neljä vuotta ollut sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Eli
- toisen tapaamisen jälkeen meni neljä päivää, kunnes sinä ehdotit tapaamista? Juttelitteko niiden päivien aikana, oliko hän innostunut pitämään yhteyttä...?
Jos ei, niin tuhlaat aikaasi. Mies ei selvemmin voisi osoittaa, että ei ole kiinnostunut.
Siis mikä tässä osoittaa ettei mies ole kiinnostunut? Se ettei neljään päivään ehdota uutta tapaamista edellisestä tapaamisesta? Aika hoppuilijoita kyllä olette sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli
Siis mikä tässä osoittaa ettei mies ole kiinnostunut? Se ettei neljään päivään ehdota uutta tapaamista edellisestä tapaamisesta? Aika hoppuilijoita kyllä olette sitten.
Ap jätti nyt sitten kertomatta, oliko heillä niiden neljän päivän aikana yhteydenpitoa. Se ratkaisisi aika paljon.
Kokee ettei teillä oikein klikkaa mutta ei kehtaa suoraan sanoa, koska on huomannut että sinä olet tosi kiinnostunut hänestä. Ehkä vielä pari tapaamista roikottaa ennen kuin kertoo ettei halua jatkoa, mikäli et itse lopeta yhteydenpitoa.
Sinuna olisin nyt laittamatta viestiä miehelle. Melko varmasti huokaisee helpotuksesta eikä hänestä enää ikinä kuulu.
Tietysti aika vähän on nyt vielä näyttöä mistään, kun kerran vain ollut niin, ettei ehdottanut tapaamista ja ap lopulta ehdotti. Ehkä katsoisin vielä seuraavat treffit, mutta sittenhän on miehen vuoro ehdottaa tapaamista.
Jotkut miehet on myös todella perässävedettäviä, jolloin ulkoistavat kaiken tekemisen suunnittelun ja järjestelyn naiselle. Ovat tuollaisia siis myös pidemmän päälle suhteessa ja viimeistään pikkulapsiaikana se käy naiselle todella raskaaksi, kun kaikki on naisen harteilla. Siinä mielessä tuollainen roikkuminen on red flag.
En todellakaan vielä tässä vaiheessa pitäisi tuota merkkinä yhtään mistään. Mies on kuitenkin aiemmin itse ehdottanut tapaamisia ja tavannut myös sinun ehdotuksestasi. Ei kannata ruveta ylianalysoimaan, tapaatte kun tapaatte ja kumman ehdotuksesta tahansa, sitten vasta jos mies vaikuttaa nihkeältä tapaamaan, olisin huolissani.
Onko mies muuten ujo/passiivinen? Tai kokematon deittailija, esim. juuri eronnut pitkästä suhteesta?