Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa nyt mua! Miten saan pidettyä kämpän tälläisenä koko päivän?

Vierailija
16.10.2006 |

Mies teki eilen ruokaa, liakiset astiat tiskialtaassa, likaisia tiskejä pöydällä, koirankarvoja lattialla, koiranpaskaa vessan lattialla miehen vaatteiden päällä yms...

Mä en enää jaksa pitää tätä kämppää yksin siistinä. Miestä ei näytä kiinnostavan kodin siisteys.

Nyt tarviin tsemppausta et miten saisin pidettyä kämpän tälläisenä likaisena.

Ruokaakaan ei ole tehtynä, joten ajattelin että syödään lapsen kanssa pikanuudeleita. Etsiköön mies omat ruokansa, tai hakekoot kaupasta mikroruokaa..ei kiinnosta!

Mua niiiin paljon ärsyttää tää sotku!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä mee kotiin enne ko mies o siel pari tuntii ollu yksi

ja jos ei kaverille voi mennä koko päiväks nii kaupungille, kahvilaan tai jotain muuta ulkona

Vierailija
2/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla ostoskeskukseen tai isoon markettiin ja sielä vietätte lasten kanssa päivän. Käytte sielä syömässäkin. Soitat miehellesi että sinä ja lapset ette tule kotiin ennenkuin kämppä on siisti. Toimii ainakin meillä.

Minä en ainakaan ole mikään kotiorja joka siivoaa aikuisen miehen jäljet kerta toisensa perään. Oppikoot pitämään huolta yhteisestä kodista tai sitten voi muuttaa ihan omaan sikolättiinsä. Minä pidän puhtaasta kodista ja järjestyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siivoa. Olen vaan?

Mua kyllästyttää se, että yritän pitää kämppää siistinä, huolehdin itsestäni, olen aina iloinen yms. Mutta miestä ei näytä kiinnostavan pätkääkään! No, eipä sitten muakaan.

ap

Vierailija
4/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tolle linjalle rupeet niin pian oot ylipainonen rasvatukka, joka lojuu kaiket päivät kotona ku oot niin masentunu ettei mikää enää kiinnosta.

Jos miehes on sika, niin älä ala samanlaiseks. Näytä miehelles, että pidät huolta itsestäs, välität itsestäs ja viihdyt paremmin hyvän näkösenä sielä jossain missä on puhdasta ja siistiä.

Vierailija
5/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta se tulee olemaan, mutta yritän parhaani.

ap

Vierailija
6/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikeeta se tulee olemaan, mutta yritän parhaani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi