Lähtisitkö Turkkiin lomalle?
Halvalla pääsis nyt Turkkiin viikoksi. Lähtisitkö?
Perustele.
Kommentit (27)
Kerran olen käynyt ja hyi h e l v e t t i mikä paikka. Ihmiset ovat siellä vaan niin vastenmielisiä.
Jos sinne pääsee halvalla, niin se syö Turkin rahoja. Valtio tukee siellä matkayritysten bisnestä. Toisaalta ravintolat siellä eivät juuri veroja maksa, niin halpa matkailu on turkille tappiollista. Mutta liian kuuma siellä nyt on.
En. Ihmisoikeudet syynä. Tällä hetkellä myös valtion hallinnon asenne Suomen Nato-jäsenyyteen.
Istanbul voisi olla mielenkiintoinen kaupunki.
En. Ainoa maa, jossa olen saanut ruokamyrkytyksen ja joutunut sairaalaan. Lisäksi turkkilaiset kauppiaat ovat epärehellisiä, yrittävät kusettaa turistia joka käänteessä. Sen lisäksi, että kaikki näyttävät imelänlipeviltä ärsyttäviltä gigoloilta
Ja matkalle basaarivarkaiden maahan. No varmaan, todellakaan en.
En. Ei kiinnosta tukea muslimimaata.
En tällä hetkellä lähtisi.
Mutta eräs tuttavani on asunut siellä useammallakin paikkakunnalla useita vuosia ja hänen kertomusten myötä olisin kyllä kiinnostunut.
Nykyään tuttuni asuu Suomessa.
en. Niin kauan kuin Erdogan on vallassa, Turkki on boikotissa..
olen kerran siellä käynyt ja hirveä paikka
En tietenkään, ap.
Kyllä ihmisellä sentään jotain moraalia täytyy olla...
Muslimimaat ovat oma patriarkaalinen ja takapajuinen maailmansa, joten ei kiitos...
Jo tätä Natotilannetta ennen suhtauduin epäilevästi enkä olisi mennyt niihin turistikohteisiin. Nyt en enää menisi millään, koko maahan. Ei ole sivistynyt länsimaa.
En. On tällä hetkellä täynnä venäläisturisteja, jotka eivät enää minnekään muualle pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vakavasti lähtöä muutama päivä sitten ja päätin, että en lähde. Nato-tilanteen takia. Periaatteesta ja myös siksi, että haluaisin laittaa edes yhden kuvan someen, että olin ihanalla etelänmatkalla. Turkista sellaista ei voisi tässä tilanteessa laittaa, kukaan tuttu ei ainakaan pitäisi matkavalinnastani sisimmässään, vaan pitäisivät minua tyhmänä. Tyylikkäämpää nyt mennä vaikka jonnekin Bulgariaan tai Kroatiaankin, jos halvalla pitää päästä.
Ton nato-periaatteellisuuden vielä ymmärrän, mutta että joku valitsee lomakohteen sen mukaan mitä MUUT ajattelee??? Ja tärkeää laittaa lomakuvia someen??? Tuollaista en koskaan tule ymmärtämään.
Ei kiinnostanut turkki ennenkään mutta nyt entistä vähemmän.
Kyllä. Pakko käydä kun siellä on hyviä hiustensiirtoklinikoita.
En muuten menisi.
Mainio matkakohde. Mukavia ihmisiä.
Mutta en lähde sinne ennenkuin luopuvat Nato-kaupankäynnistä.
Mietin vakavasti lähtöä muutama päivä sitten ja päätin, että en lähde. Nato-tilanteen takia. Periaatteesta ja myös siksi, että haluaisin laittaa edes yhden kuvan someen, että olin ihanalla etelänmatkalla. Turkista sellaista ei voisi tässä tilanteessa laittaa, kukaan tuttu ei ainakaan pitäisi matkavalinnastani sisimmässään, vaan pitäisivät minua tyhmänä. Tyylikkäämpää nyt mennä vaikka jonnekin Bulgariaan tai Kroatiaankin, jos halvalla pitää päästä.