Kamala mikä sää ulkona on!!
Vettä työntää kuin Esterin perseestä. Olen masentunut, kun tuli tällainen viileä ja runsassateinen kesä. Missä olet, aurinko ja lämpö? 😕 Olisipa tämäkin kesä ollut yhtä lämmin ja aurinkoinen kuin viime vuonna. Juhannuksena taitaa olla runsas määrä taas hyttysiä sateen jäljiltä. Jospa heinäkuussa olisi parempi sää. Viime vuonna olin heittänyt jo talviturkin kesäkuun ensimmäisellä viikolla, muistan kun oli niin lämmin. Nyt en edes ole vielä heittänyt talviturkkia, koska vesi on niin kylmää eikä aurinko lämmitä kummoisemmin. Miksi pitikään syntyä tänne korpeen!!
Kommentit (44)
Vantaalla hirveä tuuli, muuten mukava sää, +19.
Vierailija kirjoitti:
Treella 18 astetta, ilmeisesti välillä paahtaa.
Meilla aurinkoista ja 32C. Lampimampaa luvassa.
t. usalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopioon luvattu huomiseksi ja ylihuomiseksi +10 C (ja tuntuu vielä kylmemmältä) ja sadetta. Eikö voi saada edes normaalia kesäsäätä? Epävakaiselta ja viileältä näyttää jatkokin.
Niinpä. Olen jo kyllästynyt tähän.
Ap
Enpähän ole. Valetta.
Ap
Varainsis-Suomessa mainio, lämmin kesäpäivä. Syötiin jätskiä pihalla lasten kanssa ja istutin kukkia. Ikävää ettei kaikkialla ole saatu nauttia tästä, mutta kyllä se sade tännekin vielä löytää. Ainakin toivottavasti, viljelijät haluaisivat jo vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treella 18 astetta, ilmeisesti välillä paahtaa.
Meilla aurinkoista ja 32C. Lampimampaa luvassa.
t. usalainen
Normikeli harrastaa sukupuoliyhteyttä.
t. saamelainen
Vierailija kirjoitti:
Etelärannikolla tänään oikein nätti päivä. Ei valittamista.
Jos 19 astetta riittää ja jäätävä tuuli on ok.
Mulle liian kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Noh ei oo ihan yks kaks juhannusta räntäsateessa vietetty.
Suomen kesä 🤷🏻
Suomalaiset myös hyvin unohtaa ne hyvän kelin juhannukset, kuten parina vika juhannuksena on ollut.
Viimekin juhannuksena oli todella lämmin :)
Sanoppa muuta
Korvanlehdet hitto paloi taas, kun ruohoa leikkasin( eikä meillä edes ole iso piha, vajaa tunti menee leikkaamiseen )
Jkl
Kylmää näyttää jatkuvan juhannukseen asti. MIKSI IDÄSSÄ AINA SATAA JA ON HUONO SÄÄ!! MINÄKIN JOSKUS HALUAN OLLA LÄMMÖSSÄ JA AURINGOSSA EDES PARI KERTAA KESÄSSÄ!! Ulkomaille ei ole mahdollista muuttaa kun kaikki on niin kallista ja huono palkkainen työ. Kaikki sukulaiset jne. Asuu täällä myös joten en näkisi heitä niin usein. Perkele
Jäätävä ja hyytävä tuuli ainakin stadissa. Ei mikään lempeä kesäsää todellakaan.
Sadetta ja koleaa on koko viikonlopun ennuste. :(
Kokkolassa +11 ja vesisadetta. Olen kesälomalla, ja sää ei lannista. Pääasia, ettei tarvitse olla töissä.
Jyväskylässä niukin naukin +10 ja sataa ja tuulee. Eipä uskoisi )siis muusta kuin vehreästä luonnosta) että ollaan pian juhannuksen tienoilla. Toivottavasti saadaan miellyttävämpiä kesäkelejä sitten heinä-elokuussa.
Katos kun täällä meillä pohjolassa ei ole tapana ollutkaan suuret helteet.
Olet Suomirasisti..muuta ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Kuopioon luvattu huomiseksi ja ylihuomiseksi +10 C (ja tuntuu vielä kylmemmältä) ja sadetta. Eikö voi saada edes normaalia kesäsäätä? Epävakaiselta ja viileältä näyttää jatkokin.
Täh?? No huhhuh. Kelpaa olla pk-seudulla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä ja hyytävä tuuli ainakin stadissa. Ei mikään lempeä kesäsää todellakaan.
Jep. Mutta aiemmin päivällä oli mukava keli. Parikyt astetta ja tarkeni topissa ja shortseissa.
Hei 19 astetta, mutta hemmetinmoinen tuuli
Onhan tää kylmää nyt. 9 astetta ja sadetta välillä. Sisälläkin kylmä, kun taannoin ukkonen rikkoi jotain, enkä löydä näköjään sulaketta joka olisi mennyt, joten patterit ja jääkaappi mykkänä.
Noh ei oo ihan yks kaks juhannusta räntäsateessa vietetty.
Suomen kesä 🤷🏻