IL: Trumpin kannattajat vastustavat Suomen Natoon liittymistä näin se voisi vaikuttaa jäsenyyshaaveisiin
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8489dba7-bff9-4a24-a853-bdd151ed0…
Yhdysvaltalaismedia Fox News julkaisi maanantaina, entisen presidentin Donald Trumpin kannattajien kirjoittaman kolumnin, jossa Suomen ja Ruotsin liittymistä Natoon kritisoidaan kalliina rahan tuhlauksena.
Kommentit (38)
Kertaus, koska viestini ei onnistunut.
Stalinistit kasvattivat Suomessa nuoremmista uuden stalinistipolven. Suomessa vasemmisto poikkesi muusta maailmasta. Se oli Kremlin vanhojen yrmeiden ukkojen oikeaoppista stalisimia. Koska Suomi oli oikeasti Neuvostoliiton osavaltio. On vieläkin.
Kaksi lausetta alussa eivät ole minun väitteitäni. Lainaukset Jari Tervolta ja Halla-aholta vapaasti muotoiltuna.
Vierailija kirjoitti:
about kaikki vastustaa suomen natojäsenyyttä. mut arvatkaapa mitä? me mennään sinne silti.
Jos kaikki vastustavat Suomen natojäsenyyttä, Suomi ei voi silloin mennä natoon. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep. Persujen bestikset usassa ovat tuollaisia. Muistakaa, persut ovat suomen maanpettureita.
Itsenäisyys ja liittoutumattomuus on nykyään maanpetturuutta ja vieraiden armeijoiden salliminen omalle maaperälle isänmaallisuutta?
Ettekä näe sitä itse.
USA:n demokraattien ja republikaanien tappelut ovat kuvottavia. Masentaa ja oksettaa se viha ja kahtiajako.
Ulkopolitiikka Usan presidentin vaaleissa ei ketään kiinnosta,talous ja sisäpolitiikka kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun usassa oli edelliset presidentin vaalit, niin palstalla trumpin suomalaiset kannattajat väittivät että trump suojelisi suomea, jo jotain ikävää sattuisi. näköjään heitän väitteensä ei pitänyt paikkaansa.
Minusta on ihan sairasta että joukossamme on niin sairaita ihmisiä, jotka pitivät Trumpia millään tasolla "hyvänä"... Niinku mitä niiden päässä liikkuu?
Mitä pahaa se Trump siis aiheutti? Oliko montakin sotaa ja venäjän hyökkäystä? Kummasti aina silloin, kun demokraatit on vallassa, USA sotii ympäri maailman. Miten maailma on kääntynyt niin, että demokraatit aina kannattavat sotaa ja militarismia? Sinäkin varmaan identifioidut jotenkin vasemmistolaiseksi (vaiko miksi?)? Luulet, että Biden on joku vasemmistolainen?
Politiikka on 2000-luvulla mennyt aivan rikki ja sekaisin. Kaikki termit on käännetty ylösalaisin, kaikki ihanteet ja päämäärät hukattu. Ihmiset on ihan sekaisin.
Itse en ole koskaan äänestänyt vasemmistoliitosta oikealle, mutta en moneen vuoteen ole voinut äänestää mitään puoluetta, koska sellaista puoluetta, joka jakaisi arvoni, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep. Persujen bestikset usassa ovat tuollaisia. Muistakaa, persut ovat suomen maanpettureita.
Itsenäisyys ja liittoutumattomuus on nykyään maanpetturuutta ja vieraiden armeijoiden salliminen omalle maaperälle isänmaallisuutta?
Ettekä näe sitä itse.
Kysymys sinulle ja kaikille Naton vastustajille:
Miten voit väittää, ettei Venäjä hyökkää tänne? Mihin perustat tuon uskomuksen?
Miten voit väittää, ettei Ruotsi hyökkää tänne?
Onko Venäjä jossain vaiheessa 1940-luvun jälkeen uhannut hyökkäävänsä tänne?? Etkö tosiaan erota Ukrainan ja Suomen tilannetta ja historiaa toisistaan? Pelkäävätkö mongolialaiset, että venäjä hyökkää sinne? Entä kaikki muut kymmenet Venäjän rajanaapurit?
Ei maailma pyöri Suomen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanpetturipuolueet joiden tiedän olleen Moskovan asialla:
SDP
Komministit, eli vasemmisto Suomessa.
Listalta löytyy myös kepu ja kokoomus.
Mulle oli jo lapsena itsestäänselvyys, että vasemmistopuolueet ovat Neuvostoliiton asialla. Sen tiesivät kaikki.
Persut tulivat Vennamon kannattajista, Vennammo ei hyväksynyt sitä, että ollaan rähmällään itään.
Sivistäkää itseänne.
Lähde Vennamon Venäjä-linjalle? Että voin sivistää itseäni.
Kuuntele Jari Tervon ohjelmasarja Kylmän sodan Suomi. 8 osaa. Yle Areena.
Aivan huippuhieno sarja. Sieltä selviää vaikka mitä ja suomettumisen historia. Stalinin ja rikollisvaltion mielistely suomalaisten taholta. Saat oivallisen johdannon suomettumiseen (ryzzzzzittymiseen) ja maanperruruuden historiaan. Vennamosta ja muutamista muista media leipoi valtakunnallisia pellejä, koska he eivät olleet rähmällään Neuvostoliittoon.
Olen tajnnut, että olen oikeasti syntynyt Neuvostoliittoon ja Suomi on vieläkin Neuvosto-Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP
Mulle oli jo lapsena itsestäänselvyys, että vasemmistopuolueet ovat Neuvostoliiton asialla. Sen tiesivät kaikki.
Persut tulivat Vennamon kannattajista, Vennammo ei hyväksynyt sitä, että ollaan rähmällään itään.
Sivistäkää itseänne.
Aivan huippuhieno sarja. Sieltä selviää vaikka mitä ja suomettumisen historia. Stalinin ja rikollisvaltion mielistely suomalaisten taholta. Saat oivallisen johdannon suomettumiseen (ryzzzzzittymiseen) ja maanperruruuden historiaan. Vennamosta ja muutamista muista media leipoi valtakunnallisia pellejä, koska he eivät olleet rähmällään Neuvostoliittoon.
Olen tajnnut, että olen oikeasti syntynyt Neuvostoliittoon ja Suomi on vieläkin Neuvosto-Venäjää.
Tervo on fiktion kirjoittaja, jota ohjaa oma hybris eikä mikään tiedon jano tai pyrkimys totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekä näe sitä itse.
Kysymys sinulle ja kaikille Naton vastustajille:
Miten voit väittää, ettei Venäjä hyökkää tänne? Mihin perustat tuon uskomuksen?
Miten voit väittää, ettei Ruotsi hyökkää tänne?
Onko Venäjä jossain vaiheessa 1940-luvun jälkeen uhannut hyökkäävänsä tänne?? Etkö tosiaan erota Ukrainan ja Suomen tilannetta ja historiaa toisistaan? Pelkäävätkö mongolialaiset, että venäjä hyökkää sinne? Entä kaikki muut kymmenet Venäjän rajanaapurit?
Ei maailma pyöri Suomen ympärillä.
Venäjä on uhkaillut jo Balttiaa ja Suomea. Suomea on uhattu useampaan otteeseen.
Sinut maanpetturipoliitikot tuudittivat uneen Venäjä-rakkaudellaan. He ovat todellinen turvallisuusriski ja heitä vaikuttavaa politiikassa vieläkin. Neuvosto-Venäjä ei ikinä ole ollut oikeasti ystävämme,
Ymmärrätkö, että sinulle on valehdeltu koko elämäsi ajan?
Kirj.virhe. Vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP
Sivistäkää itseänne.
Tervo on fiktion kirjoittaja, jota ohjaa oma hybris eikä mikään tiedon jano tai pyrkimys totuuteen.
Kuuntele sitten Rusin haastattelut jos et halua sivistää itseäsi enempää.
Rusi ei puhu omasta päästään. Rusin haastattelut perustuvat arkistoihin: CIA, KGB, jotkut Suomen presidentit ja pääministerit sekä ulkoministeri.
Tässä vaiheessa suomettuneet henkilöt yleensä luovuttavat. Eivät kertakaikkiaan halua uskoa, miten paljon meitä on vedätetty.
Muuten, Tervon jutut eivät ole mielikuvituksen tuotetta, tai foliohattuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP
Sivistäkää itseänne.
Kuuntele sitten Rusin haastattelut jos et halua sivistää itseäsi enempää.
Rusi ei puhu omasta päästään. Rusin haastattelut perustuvat arkistoihin: CIA, KGB, jotkut Suomen presidentit ja pääministerit sekä ulkoministeri.
Tässä vaiheessa suomettuneet henkilöt yleensä luovuttavat. Eivät kertakaikkiaan halua uskoa, miten paljon meitä on vedätetty.
Muuten, Tervon jutut eivät ole mielikuvituksen tuotetta, tai foliohattuilua.
Taas kirjoitusvirhe. Siis ulkoministeriö.
Kun tulee puhe suomettumisesta, tulee yleensä hiljaisuus. Tämä on arka aihe suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP
Sivistäkää itseänne.
Kuitenkin persumediat (mv antivaxx ym hörhösivut) olivat venäjärahoitteisia ja persut olivat eniten venäjänmyönteinen puolue.
Ylikuolleisuus on noussut hurjasti niissä maissa joissa on rokotettu eniten. Varmaan Suomi on ainoa maa Euroopassa jossa hyökättiin rokottamattomien kimppuun ja häpäistiin heitä. Vanha neukkutyyli. Suomihan on vieläkin neuvostoliitto.
Älä sinäkään enää suin päin osallistu lääketesteihin joihin on sekoitettu politiikka mukaan.
Ryzzzzillä ja kiinalaisilla on eri rokotteet kuin meillä.
Idän ihmisille on vain pelkkä etu jos länsimaalaisaia kuolee ja vammautuu rokotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kommentti menee otsikon vierestä, mutta en viitsi aloittaa uutta ketjua aiheesta. Nimittäin kyllä noi ryzzien jutut on naurettavia, tänään uutisaamussa radio ykkosellä oli lehtikatsaus venäjän lehtiin. Siellä on kirjoitettu Suomen natopyrkimyksistä, ja että presidentti Sauli Niinistö on psykoottinen!!! No mitäs heidän oma presidenttinsä, kuinka syvä psykoosi hänellä lienee jos niikseen tulee...??
Neuvostoliitossa suljettiin toisinajattelijat mielisairaaloihin, (myös leireille sekä t a p e t t i i n)
Tyyli ei ole vieläkään muuttunut. Tuollaista rikollisvaltiota Suomessa palvottiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kommentti menee otsikon vierestä, mutta en viitsi aloittaa uutta ketjua aiheesta. Nimittäin kyllä noi ryzzien jutut on naurettavia, tänään uutisaamussa radio ykkosellä oli lehtikatsaus venäjän lehtiin. Siellä on kirjoitettu Suomen natopyrkimyksistä, ja että presidentti Sauli Niinistö on psykoottinen!!! No mitäs heidän oma presidenttinsä, kuinka syvä psykoosi hänellä lienee jos niikseen tulee...??
Neuvostoliitossa suljettiin toisinajattelijat mielisairaaloihin, (myös leireille sekä t a p e t t i i n)
Tyyli ei ole vieläkään muuttunut. Tuollaista rikollisvaltiota Suomessa palvottiin..
Joten viholliset leimataan siellä mielisairaiksi ja arvottomiksi. Niinistö on nyt avoimesti vihollinen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole tapana rankaista maanpettureita, vaan heistä tehdään pääministereitä ja presidenttejä.
Tai Ylen pääjohtajia kuten Nliiton kanssa vehkeilleestä maanpetturuudesta tuomitusta Hella Wuolijoesta eli Erkki Tuomiojan virolaisesta, nimensä vaihtaneesta isoäidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun usassa oli edelliset presidentin vaalit, niin palstalla trumpin suomalaiset kannattajat väittivät että trump suojelisi suomea, jo jotain ikävää sattuisi. näköjään heitän väitteensä ei pitänyt paikkaansa.
Minusta on ihan sairasta että joukossamme on niin sairaita ihmisiä, jotka pitivät Trumpia millään tasolla "hyvänä"... Niinku mitä niiden päässä liikkuu?
Mitä pahaa se Trump siis aiheutti? Oliko montakin sotaa ja venäjän hyökkäystä? Kummasti aina silloin, kun demokraatit on vallassa, USA sotii ympäri maailman. Miten maailma on kääntynyt niin, että demokraatit aina kannattavat sotaa ja militarismia? Sinäkin varmaan identifioidut jotenkin vasemmistolaiseksi (vaiko miksi?)? Luulet, että Biden on joku vasemmistolainen?
Politiikka on 2000-luvulla mennyt aivan rikki ja sekaisin. Kaikki termit on käännetty ylösalaisin, kaikki ihanteet ja päämäärät hukattu. Ihmiset on ihan sekaisin.
Itse en ole koskaan äänestänyt vasemmistoliitosta oikealle, mutta en moneen vuoteen ole voinut äänestää mitään puoluetta, koska sellaista puoluetta, joka jakaisi arvoni, ei ole.
Mitä sinä paskansyöjä luuelt että olisi tapahtunut Ukrainan sodan aikana? Trump olisi koskenyt Natoa olemaan puuttumatta mihinkään, ja meidän Nato hakemus ei olisi tullut kysymykseenkään. Trump haluaa olla diktaattori.
Siihen nähden, mitä siellä Trumpia ennen oli ja että Hillary Clinton olisi valittu presidentiksi, näin varmasti olikin. Usan presidenttien yleinen surkea taso on oma aiheensa, luulisi noin isoon maahan löytyvän kunnollisia johtajia.