Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koronassa samanlaista kuin jännityspäänsärky?

Vierailija
15.06.2022 |

Sellaista kuin takaraivopäänsärky ikäänkuin hartiat olisivat jumissa, vai jossain muualla tuntuvaa päänrkyä? Entä onko kurkkukipu vihlovaa vai sellaista, että kurkku olisi ns turvonnut, mutta ei ole varsinaisesti kipeä?

Sain juuri tietää altistuneeni viikonloppuna ja on tällaisia oireita ja lievää kuivaa yskää, mutta olen tehnyt 3 kotitestiä ja ne olivat kaikki negoja. Onkohan tämä silti luultavasti koronaa vai ei?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja mitä sitten jos on. Parane pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aluksi kuin vanne pään ympärillä sitten päänsärky keskittyi ohimolle. Ainakin kaksi pv kesti tauotta päänsärky vaikka käytin särkylääkettä. Oli migreenistyyppistä paitsi se vanne. Kurkku kipee, nuha, yskä, väsymys ollu tähän mennessä. Aluksi ei näkynyt pikatesteillä vaikka oli ollut jo pari pv oireita. Sit näkyi testissä myös lapsilla. Edelleen oireet mulla, vähenemään päin. Oireiden alkamisesta 5 päivää.

Vierailija
4/5 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet vaihtelee todella paljon vaikka olis samaan aikaan tullu sama virus. Käytännössä mikä tahansa flunssan vatsataudin päänsäryn muoto voi olla koronaa.

Vierailija
5/5 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aluksi kuin vanne pään ympärillä sitten päänsärky keskittyi ohimolle. Ainakin kaksi pv kesti tauotta päänsärky vaikka käytin särkylääkettä. Oli migreenistyyppistä paitsi se vanne. Kurkku kipee, nuha, yskä, väsymys ollu tähän mennessä. Aluksi ei näkynyt pikatesteillä vaikka oli ollut jo pari pv oireita. Sit näkyi testissä myös lapsilla. Edelleen oireet mulla, vähenemään päin. Oireiden alkamisesta 5 päivää.

Mulla sama. Neljäs päivä menossa. Muut oireet kadonneet, mutta nuha, kurkkukipu, kauhea yskä, hirveä väsymys tallella. Ja lisäksi keuhkot painaa aivan kauheasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi