Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni kolmekymppinen nainen ottaa tällaisen miehen?

Vierailija
15.06.2022 |

Kyse siis kolmekymppisistä naisista, jotka ovat lapsettomia, mutta haluaisivat tulevaisuudessa lapsia. Erityisen monella on toive omista biologisista lapsista. Moni näistä n. 30 v naisista päätyy lopulta ottamaan itseään yli 10 vuotta vanhemman miehen, jolla on jo ennestään lapsia. Osan kohdalla vielä tuo +40 v mies ei ole varma, haluaako enää lisää lapsia/ilmoittaa heti kättelyssä, että lapsiluku on täynnä. Osa naisista jää odottelemaan, muuttaisiko mies mieltään lapsiasian suhteen.

Miksi moni kolmekymppinen nainen ottaa tuollaisen miehen? Varmasti olisi kolmekymppisissä miehissä vielä heitä, joiden kanssa voisi perheen perustaa eikä kummallakaan osapuolella ole lapsia ennestään. Tottakai osa kolmekymppisistä ei ole perheenperustamismateriaalia, on esimerkiksi moniongelmaisia tai miehiä, jotka eivät halua lapsiperhettä perustaa. Minä löysin kolmekymppisenä ikäiseni lapsettoman miehen ja kumpikin haaveiltiin perheen perustamisesta ja nyt meillä on pieni lapsi. En todellakaan olisi ollut valmis luopumaan lapsihaaveestani jonkun miehen takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kolmekymppinen nainen otti myös P - u h - jo n seurustelukumppanikseen.

Vierailija
2/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40, eikä ole lapsia.

Onko mussa jokin vialla sun mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olikaan se paikka, josta niitä miehiä voi ottaa? Ei ole itselleni ajankohtaista, mutta tekstistäsi välittyy sellainen kuva, että heitä on valittavana ja poimittavissa jostain.

Vierailija
4/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nuo tuntemasi kolmekymppiset naiset ovat? Jos ovat lihavia, niin selittynee sillä. Eivät saa muita.

Vierailija
5/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vahvistaa tämän. Itse oli 38v kun menimme yhteen silloin 27v vaimoni kanssa. Minulla oli kaksi teiniä, nyt nuoria aikuisia. Sanoin naiselle, että voin tehdä pari lasta kanssasi, mutta hänen täytyy ottaa pääosa lasten- ja kodinhoidosta. Ja se kävi hänelle hyvin. Minä painan edelleen pitkää päivää yrittäjänä ja vaimo nauttii lasten kanssa touhuilusta. Minäkin nyt enenemissä määrin teen muksujen kanssa, kun heidät voi ottaa mukaan mökille ja esim. kalastukseen.

Parisuuhteessa meillä menee hyvin. Vaimo palasi pari vuotta sitten työelämään itsekin.

M44

Vierailija
6/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että siinä miehen valinnassa on muitakin tekijöitä kuin ikä ja edelliset lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme