"Helsingistä puuttuu tilat kaupalliselle helikopteritoiminnalle. Aiemmin helikopterit liikennöivät Malmin lentokentän alueelta."
Niin että piti tuokin kieltää Malmilla, vaikka taloja sinne ei tule kymmeniin vuosiin.
"Helikopterikenttä joutui lähtemään Malmilta eikä uutta sijaintia tunnu löytyvän"
Kommentit (65)
Niin. Helpompi olisi pitää lentokoneet siellä, missä ne on "aina" olleet ja naapurit niihin tottuneet.
Aika iso työ on saada tehtyä uusi kenttä jonnekin uudelle alueelle, koska aina joku tekee siitä valituksen.
Mutta kun vihreät hoitaa, niin...
Ilmoitettu asiattomaksi. Helsingin verorahojen tuhlaajia ei saa arvostella.
Suljetaan ideologisista syistä kenttä. Sen jälkeen pidetään sitä tyhjillään. Sitten ihmetellään, mihin kopterit ja koneet laitetaan. Mitä sekoilua.
Ei kukaan halua mitään kaupallisia helikoptereita kaupungin ylle pörisemään.
Ja seuraava ongelma tulee olemaan se, että kohta tarvittaisiin sähköisille pienemmille koneille kenttää pääkaupunkiseudulla, kunhan ne yleistyvät varmaan seuraavan vuosikymmenen sisällä. Eipä ole enää Helsingissä paikkaa niille, kiitos viheridioottien...
Miksi Helsingin kapungin pitää maksaa teille lentokenttä, ei tota käytä kuin rikkaat, kukaan duunari millään helikopterilla ajele???
Ostakaa omaa maata ja tehkää oma kenttä.
-Suurin osa ihmisistä ei tarvitse tuota kenttää, etkä sinäkään, jos tarkemmin mietit, Mallorcalle pääsee Helsinki-Vantaalta.
Itketään kentän perään, missä teistä 99,9% ei ole koskaan edes käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava ongelma tulee olemaan se, että kohta tarvittaisiin sähköisille pienemmille koneille kenttää pääkaupunkiseudulla, kunhan ne yleistyvät varmaan seuraavan vuosikymmenen sisällä. Eipä ole enää Helsingissä paikkaa niille, kiitos viheridioottien...
Helsinki-Vantaalle noita ei haluta, koska se on niin selkeästi isojen matkustajakoneiden hallussa ja niiden laskut ja nousut aikataulutetaan tarkasti etukäteen. Ei siihen väliin mitään pikkuisia sähkökoneita voida ottaa sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helsingin kapungin pitää maksaa teille lentokenttä, ei tota käytä kuin rikkaat, kukaan duunari millään helikopterilla ajele???
Ostakaa omaa maata ja tehkää oma kenttä.
-Suurin osa ihmisistä ei tarvitse tuota kenttää, etkä sinäkään, jos tarkemmin mietit, Mallorcalle pääsee Helsinki-Vantaalta.
Suurin osa ihmisistä ei tarvitse sitä neukkulähiötä, jota siihen ollaan suunnittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helsingin kapungin pitää maksaa teille lentokenttä, ei tota käytä kuin rikkaat, kukaan duunari millään helikopterilla ajele???
Ostakaa omaa maata ja tehkää oma kenttä.
-Suurin osa ihmisistä ei tarvitse tuota kenttää, etkä sinäkään, jos tarkemmin mietit, Mallorcalle pääsee Helsinki-Vantaalta.
Suurin osa ihmisistä ei tarvitse sitä neukkulähiötä, jota siihen ollaan suunnittelemassa.
Kuitenki noin 10 000 kertainen määrä, mitä kentän käyttäjiä on.
-Toisekseen ne ostaa talonsa itse ja maksaa itse, sitten kun tulee samoin vuokralaiset maksaa koko ajan ja summat on 100 000kertaa mitä kenttä tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helsingin kapungin pitää maksaa teille lentokenttä, ei tota käytä kuin rikkaat, kukaan duunari millään helikopterilla ajele???
Ostakaa omaa maata ja tehkää oma kenttä.
-Suurin osa ihmisistä ei tarvitse tuota kenttää, etkä sinäkään, jos tarkemmin mietit, Mallorcalle pääsee Helsinki-Vantaalta.
Suurin osa ihmisistä ei tarvitse sitä neukkulähiötä, jota siihen ollaan suunnittelemassa.
Neukkukuutiota ei ole rakennettu 80-luvun jälkeen, ole hyvä.
OSTAKAA SITÄ OMAA MAATA NIIN EI TARTTE ITKEÄ VAUVA_PASTALLA LENTOKONEISTA!
"Uutta sijaintia ei tunnu löytyvän".
-No ei kai löydykkään, kun sitä vaaditaan veronmaksajia maksamaan, ostakaa omaa maata ja rakentakaa kenttänne sinne,
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava ongelma tulee olemaan se, että kohta tarvittaisiin sähköisille pienemmille koneille kenttää pääkaupunkiseudulla, kunhan ne yleistyvät varmaan seuraavan vuosikymmenen sisällä. Eipä ole enää Helsingissä paikkaa niille, kiitos viheridioottien...
Ei todellakaan ole tulossa mitään sähkölentokoneita seuraavan kymmenen vuoden aikana, mieti mitä sanoit.
T:Insinööri ja laskelmat hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava ongelma tulee olemaan se, että kohta tarvittaisiin sähköisille pienemmille koneille kenttää pääkaupunkiseudulla, kunhan ne yleistyvät varmaan seuraavan vuosikymmenen sisällä. Eipä ole enää Helsingissä paikkaa niille, kiitos viheridioottien...
Ei todellakaan ole tulossa mitään sähkölentokoneita seuraavan kymmenen vuoden aikana, mieti mitä sanoit.
T:Insinööri ja laskelmat hallussa.
Ja maailmassa on markkinoita ehkä viidelle tietokoneelle.
Kuka arvaa miksi missään muussa EU-alueen pääkaupungissa kopteritoimintaa ei ole keskitetty matkustajakoneiden sekaan, vaan kaupungin lähellä on vähintään kaksi lentokenttää?
https://turvallisuustutkinta.fi/fi/index/tutkintaselostukset/ilmailuonn…
Suomessa koko Euroopan typerin politiikka ja tämä syy pieniin palkkoihin, korkeisiin veroihin ja Euroopan korkeimpiin hintoihin kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava ongelma tulee olemaan se, että kohta tarvittaisiin sähköisille pienemmille koneille kenttää pääkaupunkiseudulla, kunhan ne yleistyvät varmaan seuraavan vuosikymmenen sisällä. Eipä ole enää Helsingissä paikkaa niille, kiitos viheridioottien...
Ei todellakaan ole tulossa mitään sähkölentokoneita seuraavan kymmenen vuoden aikana, mieti mitä sanoit.
T:Insinööri ja laskelmat hallussa.
Ja maailmassa on markkinoita ehkä viidelle tietokoneelle.
Ainoat akkukoneet mitä on olemassa, on lasten lennokit,
koska nykyakkutekniikalla ei saada tarpeeksi energiaa suhteessa painoon, jotta lentäminen olisi mahdollista.
Lentokoneeseen kun ei voi lastata painoa määrättömästi ja autoissakaan riitä kuin 500km ja sekin 1000kg akulla, kun sama energia bensana painaa noin 25kg.
T:Insinööri.
Copterline lähti Hernesaaresta, en tiedä onko siihen tilalle nyt rakennettu jotain.
Helikopteroinnin sijaan voi pyöräillä tai käyttää bussia.
Vihreät tuhoaa Helsingin :(