Spotifyn ilmaisversio (PC) ei anna enää kuunnella albumeja??
Siis mitä hel...
Toimiiko muilla jos etsitte artistin ja valitsette albumit? Ei anna enää kuunnella ellei lisää suosikkeihin?
No, onneksi on youtube mutta nyt menee jo aika pitkälle Spotify, pakko ärsyttäviä mainoksia kuunnella eikä edes albumeja enää voi toistaa.
Kommentit (9)
Ei varmasti ollut viime viikolla. Ellei sitten päivitys asentunut minulle jostain syystä vasta tänään.
ap
Ei toimi enää edes suosikkeihin lisätyt albumit, vain tykätyt kappaleet toistuu normaalisti...
Vierailija kirjoitti:
kyllä mä pystyn
Etsimään albumin ja toistamaan minkä tahansa kappaleen siltä? Ei onnistu jos uusin päivitys asennettu.
Itse voin toistaa minkä tahansa kappaleen vain "tykätyt kappaleet" listalta nyt
Mulla toimii läppärissä ilmainen Spotify ja voin kuunnella valinnaisesti kaikkia, omia tykättyjä ym. suosikkeja.
Mainokset pitää toki hyväksyä ilmaisversiossa, koska en ole maksullista vielä aatellut ottaa käyttöön.
Sen sijaan puhelimessa ei ilmaisversio toiminut lainkaan, asensin siihen joskus toisen ilmaisversion. Biisejä ei voinut valinta enää lainkaan, vaan sieltä tuli mitä sattui, vaikka tiettyjä biisejä yritti valita. Käyttö puhelimessa siis loppui lyhyeen.
Jospa maksaisit palvelusta muutaman euron kuukaudessa, niin ongelma olisi ratkaistu eikä tarttis kuunnella mainoksia.
Eiks se ole ollut jo pitkään noin?