Naapuri ei lajittele roskiaan kunnolla
Taas hän vei roskapussin sekajätteeseen, ja siellä roskapussissa oli metallisia tölkkejä, jotka olisivat kuuluneet metallinkeräysastiaan. Onko heippalappu hyvä tapa huomauttaa hänelle aiheesta?
Kommentit (15)
Naapurisi on urpo ja sinä olet kyylä.
Onkos teillä metallikeräys, entä lasikeräys ilmeisesti kerrostalon roskiksella. Meillä oli ja lajittelin. Sitten lajitteluastiat katosivat. Eipä tunnu mukavalta. Siis sekaroskiin..
Kaatopaikalla on lapsia jotka lajittelevat ne roskat. Haluatko että he joutuvat työttömiksi?
Jalkapuuhun ja kirkonkiroukseen tommoiset! Olipa hyvä, että toit esiin tämän yhteiskuntamme syövän. Ja hyvä, että jaksat ahkerana tarkkailla naapuriasi ja raportoida poikkeavuuksista!
Ei heippalappua luukusta. Kierrätys on ollut niin vähän aikaa suhteessa historian käännöksiin, että osalla voi olla vaikeuksia. Voit laittaa alakerran ilmoitustaululle yleisen lapun "kaikille", että muistathan laittaa metallitölkit kierrätykseen. Parempi ettet katso liikaa roskia.
Tukehtuisin jos minun pitaisi asua Suomessa suurennuslasin alla.
Vierailija kirjoitti:
Tukehtuisin jos minun pitaisi asua Suomessa suurennuslasin alla.
On niitä kyyliä täällä Saksassakin.
Jos minulla alkaisi joku marjatta laittamaan heippalappuja niin väkisinmakaìsin tämän
Eikö toisten roskien penkominen ole rikollista?
Eikö vieläkään, monesko aloitus aiheesta? KYYLÄ.