Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä hoikilla aina kylmä?

Vierailija
14.06.2022 |

Monet kulkee vieläkin takki päällä. Itse pärjään ihan hyvin caprihousuilla ja lyhythihaisella t-paidalla. Talvisin käytän maksimissaan kevyttoppatakkia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, lähes aina. Tänäänkin.

Vierailija
2/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kylmä, kun kuljen takki päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ilman takkia kun lämpötila 22 tai yli.

Vierailija
4/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mitäs muuta haluat tietää?

Vierailija
5/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Nytkin pitkät villakalsarit housujen alla. Olen aina olut hoikka/laiha ja viihdyn oikein hyvin nahoissani, mutta palelu on kyllä ikävää. En sitten tiedä, onko sillä enemmän tekemistä ääreisverenkierron vai painon kanssa.

N42, 170cm, 50kg

Vierailija
6/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. No, onneksi miehiä pörrää niin paljon ympärillä että aina joku tarjoutuu lämmittämään.

Vierailija
7/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä hoikkuus että huono ääreisverenkierto. Pidän usein töissä hanskoja kädessä, koska toimistolla on alle 20 astetta ja sormeni alkavat mennä tunnottomiksi herkästi.

Vierailija
8/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aina. Tänäänkin olin t-paidassa.

Vierailija
9/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On usein. Ilmastoidussa tilassa varsinkin heti.

Vierailija
10/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidalla hyvin päjään mutta ulkovesissä uidessa vesi on aina kylmää.

En ikipäivänä vaihtaisi omaa olemusta tällaisiin "Lizzo"n kaltaisiin "tähtiin". Kehopositiivisuus on lähinnä säälittävää. 

Vierailija
11/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen talvivaatteissa rannalla näyttää aina paremmalle kuin läski bikineissä.

Vierailija
12/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helposti vilu. Ei aina kuitenkaan, näin nelikymppisenä.

Vierailija
13/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kauhean kuuma koko ajan ja inhoan hellettä. Nukun ympäri vuoden ihan ohuella peitolla ja viileässä makuuhuoneessa, muuten tuskastun.

Vierailija
14/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tarkenee, kun on villasukat jalassa.

Vierailija
15/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, kun olin laihtunut noin 10-15 kg. Tasottui ajan kanssa. Sittemmin lihoin takaisin ja minulla on yleensä aina kuuma, vaikka olen hyväkuntoinen ja liikun paljon. Jostain luin, että lihakset hikoiluttavat, ei niinkään läski. Luulen, että paljon myös henkilökohtainen ominaisuus, pulska passiivinen ystäväni palelee aina.

Vierailija
16/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä palellut helposti. Päinvastoin minulla on melkein aina kauhean kuuma. Olin lapsena ja teininä tosi hoikka, nykyään hieman painavampi mutten mitenkään dramaattisesti kuitenkaan.

Minulla on paksu tukka, siksi hikoilen superherkästi.

Vierailija
17/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina hoikkana/ normaalipainoisena kuuma. talvitakin alla yleensä t-paita, tai sitten pelkkä väliaikatakki talvellakin. Ei pipoa eikä aina hanskojakaan.

Kun aloin lihoa, alkoi paleleminenkin.. Nyt olen reippaasti ylipainoinen , ja aina palelee. Esim. talvella kävellessäkin olen umpijäässä, vaikka on untuvatakki ym.

Vierailija
18/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja vähärasvainen nelikymppinen mies (olen kevyempi kuin suurin osa ikäisistäni naisista) ja harvoin minua talvellakaan palelee ja en tarvitse talvitakkia ja toppahousuja, hikoilen talvellakin helposti. Kesät ovat hirveitä kun on niin kuuma, minulle on kuuma kun on 15 astetta lämmintä. Teen tosin ruumiillista työtä ulkona ympäri vuoden, joten olen tottunut muuhunkin kuin trooppisen kuumiin sisätiloihin. Havaintojeni mukaan paksummat ihmiset palelevat helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi