Kokemuksia rasvaimusta?
Anonyymilla palstalla ehkä joku uskaltaa kertoa kokemuksistaan. Vaikka tiedän toki että tämä aihe laukaisee tietyssä ihmistyypissä tarpeen tulla laukomaan niin kovin nokkelia ja halveksuvia "mielipiteitään". Ne ei kiinnosta.
Itselläni siis tilanne että harkitsen alavatsan rasvaimua.
Ja ei, laihdutus ei ole ratkaisu koska en halua yhtään rasvaa pois mistään muualta ja se nyt on tunnettu tosiasia että laihdutuksessa rasva palaa tasaisesti joka puolelta. Minun rintani, reiteni, takapuoleni ja ylipäätään kaikki muu kropassani on just eikä melkein täydellinen, ainoastaan alavatsan pieni rasvamakkara pilaa kokonaisuuden. Ainoa tapa poistaa pieni määrä rasvaa tarkoin rajatulta alueelta on rasvaimu ja siitä olen kiinnostunut. En halua kutistaa vaatekokoa.
Joten, niiltä joilla on kokemuksia:
- Sattuiko operaatio? Entä sen jälkeen?
- Tarvitsitko sairaslomaa? Rajoittiko operaatio elämää jälkipäivinä?
- Millaista oli jälkihoito, kauanko se kesti?
- Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Jäikö arpia tai epätasaisuutta?
- Onko tekijän suosittelua? Ehdoton kriteeri on, että Suomessa, mieluiten pääkaupunkiseudulla. Hinnankin saa mainita, mutta en ole valmis matkustamaan edullisemman hinnan perässä. Virolaisistakin klinikoista saa kertoa toki kokemuksia, mutta lähtökohtaisesti en sinne asti mene kun kotimaassakin on osaajia. Maksan mielelläni enemmän tekijälle joka maksaa siitä veronsa Suomeen ihan vain koska turvallisuudentunnetta luo kommunikointi omalla kielellä ja se että mahdollisten ongelmien kanssa saan apua suomeksi.
...Mistä vetoa jos tämä ketju saa edes kymmenen vastausta, niistä ainakin 70% on joko "laihduta" tai määkimistä siitä miten tällaiset operaatiot ovat turhamaisia ja turhia ja niin edelleen. Silläkin riskillä, menkööt!
Kommentit (2)
Juu, olen käynyt. Siluetissa ( sitä en suosittele) Etsi siis joku muu hyvä paikka Helsingistä ja valitse suomalainen lääkäri.
Minun juttuni maksoi 12 000 euroa :O
Olin yhden yön siellä Siluetin sairaalassa. Koko vartalohan oli yhtä mustelmaa täynnä toumenpiteen jälkeen. En muista suurempia kipuja. Niitä tukivaatteita piti pitää aika kauan. Ja sitten ne määräsi jotain nopeammin parantavaa, olisko ollut jotain luontaistuotetta. En enää muista kun siitä on jo useampi vuosi.
Mutta jos joku asia kropassasi häiritsee, niin mene ihmeessä konsultaatiokäynnille ensin ja sitten teet päätöksen. Lycka till :)
up!