Nyt kannattaa boikotoida Turkin matkailukohteita!
Erdogan pyllistää Suomelle, siksi kannattaa jättää Turkin aurinkokohteet venäläisille! Käytetään rahamme parempiin kohteisiin.
Kommentit (20)
Olen aina boikotoinut Turkkia. Täysi paskamaa.
Oon boikotoinut kaikkia turistikohteita koko ikäni.
Mutta koska en halua Suomea natoon, vois ihan piruuttaan lähteä nyt käymään Kalkkunassa.
Juuri näin. Ja ohjata keskustelu tilaisuuden tullen armenialaisten kansanmurhaan.
Muista, että puolet suomalaisista ei edes kannata natoa, joten turkkiin menijää tulee kyllä riittämään.
En boikotoi, mitä ajattelit tehdä asialle?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja ohjata keskustelu tilaisuuden tullen armenialaisten kansanmurhaan.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
En ole kurdi enkä mies.
Olipas pätevä todistus. Anyway, puolustat niitä ja se riittää.
Erdoganilla on todella pieni leuka ja pullonkaulahartiat.
Turkkia on boikotoitu siitä lähtien kun Erdogan nousi otsikoihin.
Mamupadjat täällä itkee. Ensin luotte lähiöitä ja sitten vielä uskallatte valittaa
Erdogan on Putinin pikku h u o r a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kurdi enkä mies.
Kurdit eivät ole tehneet minulle mitään pahaa. Eikä kurdeilla ole tämän asian kanssa tekemistä.
Löytyy parempiakin lomakohteita kuin Kalkkuna. Mieluummin kannan rahani sellaiseen maahan jossa on edes jotenkin älyllinen valtionjohto.
Ilman muuta! Kalkkunat boikottiin!
(Ei ne linnut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kurdi enkä mies.
Kurdit eivät ole tehneet minulle mitään pahaa. Eikä kurdeilla ole tämän asian kanssa tekemistä.
Missä fantasiamaailmassa elät?
Paljonko ruottalaiset ottaneet paperitdomia sisään? Monta on tähän menneessä käännydetty? Montako maassa löytyy vielä? Rikolliset vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina boikotoinut Turkkia. Täysi paskamaa.
Ainakin se on sata kertaa kauniimpi maa kuin Suomi. Ystävällisemmät ihmiset. Ruokaa miljoona kertaa parempaa. Ainut mikä on täysin paska olet sinä itse.
Sinne just aion matkustaa! Kiitos Turkki
Hiljaa kurdi. Hanki ensin paperit ennenku muutat toiseen maahan. Eikö miehenä sun kuuluisi puolustaa sun kotiasi?