Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teille ihastumisia toisiin miehiin/ naisiin vaikka suhde olisikin hyvä?

Vierailija
14.06.2022 |

Olen reilu neljä vuotta seurustellut ihanan, komean ja kunnollisen miehen kanssa. Elämä on hyvää hänen rinnallaan. Ärsyttävää että tunnen pientä vetoa toiseen mieheen tällä hetkellä. Päiväunelmia pukkaa vaikka yritän torjua ne. En ole koskaan pettänyt. Tässä tapauksessa ruoho ei ole vihreämpää toisella puolella. Se olisi vain hetken huumaa ja lopulta paha mieli kaikille. En siis aiokkaan pettää. Tiedän kyllä ihmisiä jotka mennen tullen pettää ilman mitään tunnon tuskia. Miten te muut toimitte? Onko teille mahdollista esim. olla 20v kimpassa jonkun kanssa ilman muita pieniäkään ihastuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin aina tulee pikkuihastumisia muihinkin kuin vaimooni. M37

Vierailija
2/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Se on normaalia. 10v ollaan oltu yhdessä.

Pahin tilanne oli ihastus puolison tätiin, joka ei ollut yksipuolista. Silti mitään toisillemme hymyilyä vakavampaa ei välillämme tapahtunut ja se meni ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä 25 vuoden suhteen aikana muut kiinnostanut kuin oma vaimo.

Vierailija
4/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut reilun 20 v aikana

Vierailija
6/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. En kyllä ole muutenkaan koskaan ollut herkkä ihastumaan. Ehkä 3 kertaa elämäni aikana olen ollut ihastunut, ikää on 55 vuotta.

Vierailija
7/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan niitä pitkässä suhteessa. Pari kertaa olen langennutkin.

Vierailija
8/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasitko kaiken? Onko huono omatunto?

Vierailija
9/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu vaan kusipäämiehiä. En pettänyt ja olin ihan nurkkaan ahdistettu. Jos olis hyvä mies niin olisin niin kiitollinen ettei pettäminen tulis ees mieleen. Jotku taitaa saada ihan liikaa.

Vierailija
10/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule useita, mutta yksi vei jalat alta todella. Aika normaalia että varattu ihminen ihastuu ja sille ei oikein voi mitään, mutta sille voi mitä asialle tekee.

Vierailija
11/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä ihastumisia voi olla. Sinulla taitaa ap olla sellainen joten älä ole liian ankara pienistä  päiväunelmista. Sitten jos tunne kasvaa rakkaudeksi niin on täysin eri asia.

Vierailija
12/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun helposti, ja tiedostan että se on myös mun ADHD-aivojen tapa potkia itseään liikkeelle ja hankkia dopamiinia. En kuitenkaan ikinä tee mitään ihastusten eteen, vaan pelkästään nautin sen aikaansaamasta vireestä. Ihastumiset eivät ole ikinä vähentäneet mun miestäni kohtaan tuntemaa rakkautta, tai vaikuttaneet muutenkaan negatiivisesti parisuhteeseen.

Vierailija
13/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi luonteeni on sellainen, ettei omatunto paina. Siitä hyötyy sekä töissä että parisuhteissa.

Vierailija
14/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi luonteeni on sellainen, ettei omatunto paina. Siitä hyötyy sekä töissä että parisuhteissa.

Minulla myös tämä. Tosin en edes ns ihastu, lähinnä kiimaa tunnen. Aasian viennissä työskentelen. Senhän tietää.

Vierailija
15/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pettää ihan sikana. Varmaan muunkin maalaiset mutta suomalaisia tässä nyt eniten on seurannut. Yks esimerkki kun sulhanen halusi pettää mun kanssa omissa häissään. Morsian siis oli mun työkaveri ja olin ällistynyt minkä mulkun nai. Sitten kun en lämmennyt niin lähti muita liehitteleen. Halusi ikimuistoiset häät.

Vierailija
16/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että pettäminen on yleistä. En suosittele sillä ainakin minulta hajoitti paljon mielenterveyttä. VictoriaMilan on suosittu pettäjätsivusto Suomessakin.

Vierailija
17/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset pettää ihan sikana. Varmaan muunkin maalaiset mutta suomalaisia tässä nyt eniten on seurannut. Yks esimerkki kun sulhanen halusi pettää mun kanssa omissa häissään. Morsian siis oli mun työkaveri ja olin ällistynyt minkä mulkun nai. Sitten kun en lämmennyt niin lähti muita liehitteleen. Halusi ikimuistoiset häät.

Mä panin vaimon lisäksi myös kaasoa omissa häissäni 🥰

Vierailija
18/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tulee. Ei niille ihastuksille tarvitse mitään tehdä. Menevät kyllä ohi. Monella tulee niitä. Tuo pientä jännitystä omaan elämään. Omaa puolisoa ei kyllä koskaan jättäisi eikä niitä ihastuksia yritä viedä eteenpäin.

Vierailija
19/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, erityisesti työkavereihin. Ja se jos mikä on todella ärsyttävää kun ei niitä ihmisiä pakoonkaan pääse enkä voi olla jatkuvasti vaihtamassa työpaikkaa. No, en minä oikeastaan muualla tapaakaan miehiä tai ihmisiä ylipäätään kuin töissä. Kyllä syö naista nämä ihastumiset ja kuvitelmat, joita mielessäni kehittelen.

Vierailija
20/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia ihastunut toiseen. V*tuttaa. Alkoi kun oma suhde voi huonosti ja puoliso pihtasi, muttei helpottanut vaikka liittoni alkoi välillä voimaan paremmin. Nyt taas eron partaalla ja toinen jatkuvasti mielessä. En ole pettänyt, en usko että toista osapuolta edes kiinnostaa.