Kävi ilmi, että äitini on jo vuosia maksanut pieniä summia tilille, joka on lopetettu jo aikoja sitten
Kyseessä tili, jonka ex-mieheni perusti aikoinaan yhteiselle lapsellemme. Äitini tarkisti nyt, että summat eivät ole palautuneet takaisin hänen tililleen. Ihmettelen, että miksi on toiminut noin, vaikka olen useaan otteeseen antanut lapsen oikean tilinumeron, kun hän on sitä pyytänyt. Onko mitään tehtävissä, että rahoja saisi takaisin?
Kommentit (12)
Varmaan jollekin epärehelliselle on avattu tili samalla numerolla.
Joo ei mene maksut aivan varmasti läpi. Mummeli muistelee omiaan.
Onko ex-mies todellakin lopettanut sen tilin?
Ei sitä tiliä ole lopetettu jos sinne siirrot menee läpi.
Tarkastatte vielä kerran tilin jolle on maksettu, tilinumero, maksupäivät ja summat ylös ja sitten yhteys pankkiin, maksut voivat olla pankin "keräily-tilillä" jonne epämääräiset maksut, joita syystä tai toisesta ei ole pystytty palauttamaan siirtyvät odottamaan yhteydenottoja.
P. S. Oletteko varmoja että tili on suljettu?
Tai sitten äitis sanoo vaan maksaneensa
Vierailija kirjoitti:
Tarkastatte vielä kerran tilin jolle on maksettu, tilinumero, maksupäivät ja summat ylös ja sitten yhteys pankkiin, maksut voivat olla pankin "keräily-tilillä" jonne epämääräiset maksut, joita syystä tai toisesta ei ole pystytty palauttamaan siirtyvät odottamaan yhteydenottoja.
P. S. Oletteko varmoja että tili on suljettu?
En voi tietää varmaksi, mutta niin ex-mies minulle kertoi että on sulkenut sen. Tehdään äidin kanssa noin kuin ehdotat. ap
Maksoin muutama vuosi sitten tilille joka oli lopetettu pari vuotta aiemmin (en muistanut että minulle oli annettu uusi tilinumero). Rahat palautuivat automaattisesti takaisin tililleni parissa päivässä.
Vaihtoehdot ovat siis seuraavat:
- äitisi ei ole maksanut vaikka niin muistelee
- tiliä ei sittenkään ole lopetettu vaikka niin luulet.
Ei ole mahdollista. Joko tili on edelleen olemassa tai sitten kaikki maksetut summat ovat tulleet 1-3 päivän sisällä bumerangina takaisin maksajalle.
Ei pitäisi onnistua rahan laitto jos tiliä ei ole. Tulethan ap kertomaan miten kävi.
Tuollaiselle lopetetulle tilille maksaminen on nykypäivänä käytännössä mahdotonta.
Mustäköhän ap:n aloituksessa oikeasti on kysymys?