Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitaisitte Lintsi-reissun tällä porukalla?

Vierailija
14.06.2022 |

Meillä on vauva, 2v., 5 v. Ja 10v. Miten hoitaisitte Lintsi-reissun tällä porukalla? Meillä on mieheni kanssa erimielisyyttä asiasta, että miten homma toimisi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään linstille autolla/junalla/kävellen/taksilla riippu missä asutte ja miten menette.

Toinen vahtii perheen pienempiä sillä aikaa kun toinen menee laitteisiin 10v kanssa, vuoroa vaihdellaan

Vierailija
2/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään linstille autolla/junalla/kävellen/taksilla riippu missä asutte ja miten menette.

Toinen vahtii perheen pienempiä sillä aikaa kun toinen menee laitteisiin 10v kanssa, vuoroa vaihdellaan

Ja pienempien latteisiin aina vuorovedoin jompikumpi vanhempi, toinen katsoo vauvaa ja 10v ikäistä sen ajan. Varatkaa kunnolla aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 2v ja 5 v jäisi kotiin ja mies menisi 10v kanssa.

Vierailija
4/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaalle kaveri mukaan ja liikkuvat enimmäkseen keskenään?

Vanhemmat pienten kanssa.

Vierailija
5/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetaan kahdessa porukassa: toisella on vauva + 10v ja toisella 2v ja 5v. Yhdessä syödään ja ollaan se aika, jos aikuisen pitää mennä 10v kanssa joihinkin laitteisiin. Ehkä myös toinen aikuinen vois lähteä kolmen pienimmän kanssa aiemmin pois, jolloin 10v saa aikuisen itselleen. Haastava porukka pitempään visiittiin kyllä.

Vierailija
6/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 10-vuotias ja lapselle läheisempi vanhempi menevät Linnanmäelle, jonne ehkä lapsen kaveri otetaan mukaan. Toinen vanhempi ja muut lapset jäävät kotiin.

Vierailija
7/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härre gyyd! En edes lähtisi.

Vierailija
8/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen jos mukana vauva ja 2v.

Vierailija
9/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitte 10v muksulle kaverin lintsille, ja jompikumpi vanhemmista jää kotiin 2v ja vauvan kanssa. Lintsille toinen vanhempi, joka kulkee siellä 5v kanssa, ja ohjaa tarvittaessa isompia lapsia.

Vierailija
10/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ja 2 v varmaan kulkevat samoissa rattaissa? Siis ainakin Lintsille ottaisin tuplarattaat, jos sellaiset on käytössä, päivä on varmasti rankka pienelle kävellä. Vuorotteluperiaatteella pitänee mennä pienten vahtiminen.

Jos 5v voi jo käydä joissain laitteissa itsekseen, voi toinen vanhemmista ottaa pienimmät lapset ja 5 v kulkee tällöin itse niissä, missä voi. Toinen vanhempi sitten käy samaan aikaan 10v:n kanssa muissa laitteissa.

Sitten jossain välissä ollaan koko perheellä niin, että 5v pääsee laitteisiin, joihin ei pääse ilman vanhempaa (toinen vanhempi 5v:n mukaan ja toinen katsoo vauvaa ja 2v). Voihan olla, että 10v voi tulla osaan näistä myös mukaan (päässee ilman aikuista).

Vierailija
11/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja 10v ostaa rannekkeet ja käy laitteissa. Vauva hoitoon. Sinä ja 2v ja 5v käytte pikkulasten ilmaislaitteissa.

Vierailija
12/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin väliin.

Vierailija
13/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Lisäksi olisi sovittu, että toinen vanhempi lähtee tarvittaessa pienimpien kanssa etukäteen kotiin. Ei olisi reilua isommille, että lintsireissu on supistuu parituntiseksi itkevän vauvan ja väsyneen taaperon vuoksi.

Vierailija
14/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja pienimmät syömässä ja kiertelemässä huvipuistossa. Voitte käydä myös esim SeaLifessa. 10v:lle kaveri + ehkä kaverin vanhempi jos pääsee mukaan.

Vierailija
15/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lähtee lintsille vanhimman lapsen kanssa. Sinä jäät imettämään vauvaa ja hoitamaan pieniä lapsia kotiin.

Vierailija
16/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ja 2v hoitoon, vanhemmat + 5v ja 10v lintsille. Laitejärjestelyt lasten luonteiden ja koon mukaan.

Vierailija
17/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista saada joku aikuinen, vaikka mummi mukaan vauvaa ja 2 v katsomaan? Tai mieluummin jätätte pienimmät sinne mummolaan.

Vierailija
18/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä oli 10v, niin kiertelin yksinään laitteissa eikä se mua haitannut :D eli jos teidän vanhimmalle sopii niin se kiertää yksin ja te olette pienten kanssa. Jos ei, niin kaveri mukaan tai toinen vanhempi 10 veen kanssa ja toinen pienten.

Vierailija
19/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä oli 10v, niin kiertelin yksinään laitteissa eikä se mua haitannut :D eli jos teidän vanhimmalle sopii niin se kiertää yksin ja te olette pienten kanssa. Jos ei, niin kaveri mukaan tai toinen vanhempi 10 veen kanssa ja toinen pienten.

Hih hih

Ei taida vaan nykyaikana olla kovin hyväksyttävää laittaa alle kouluikäistä lasta kiertelemään yksinään.

Vierailija
20/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih

Ei taida vaan nykyaikana olla kovin hyväksyttävää laittaa alle kouluikäistä lasta kiertelemään yksinään.

10v alle kouluikäinen? Wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä