Käytkö yöllä vessassa?
Kommentit (30)
En. Näin keski-ikäisenä miehenä olen odotellut että iskeekö jo kohta eturauhasvaivat ja sitten alkaa yöpissailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka yö vähintään kerran. En edes lapsena osannut nukkua yötä käymättä kertaakaan vessassa.
Tosta voi varmaan opetella pois.
Niin varmaan voi, mutta miksi pitäisi? En minä ainakaan koe sitä mitenkään vaivalloisena ja nukahdan heti uudelleen. Paljon kurjempaa olisi herätä aamulla siihen, että saisi vielä nukkua vähän aikaa, mutta on kauhea pissahätä.
En, kuseksin puutarhaan ja ulvon kuuta.
Muutaman vuoden ajan olen pissannut kerran yössä. - M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka yö vähintään kerran. En edes lapsena osannut nukkua yötä käymättä kertaakaan vessassa.
Niin varmaan voi, mutta miksi pitäisi? En minä ainakaan koe sitä mitenkään vaivalloisena ja nukahdan heti uudelleen. Paljon kurjempaa olisi herätä aamulla siihen, että saisi vielä nukkua vähän aikaa, mutta on kauhea pissahätä.
Koska uni katkeaa kesken.
Jos juon kaljaa,niin saa kyllä käydä yöllä muutaman kerran.
Outo kysymys. Kai käyn vessassa ihan milloin siltä tuntuu. Yöllähän minä menen nukkumaan XDDDDD. Ap:n kysymys on aseteltu niin kuin normaalit ihmiset menisivät nukkumaan viimeistään kahdeksalta illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska uni katkeaa kesken.
Katkeaahan se usein muutenkin. Jotkut hyväuniset ehkä nukkua posottavat kahdeksan tuntia putkeen, mutta monet heräilevät useita kertoja yössä, vaikka eivät vessaan menisikään. Esim. minä en liiku nukkuessani lainkaan, joten herään muutaman kerran yössä pelkästään vaihtamaan asentoa.
Pari kertaa viikossa tulee joku jännäpissa yöllä eli pakko mennä ja ei tule kuitenkaan kun desin verran. Sitten pystyy nukkumaan aamuun asti.